Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det handler om en dame som flytter tilbake, dit hvor hun vokste opp. Hun tar med seg ungen sin som er under 15 år. Jeg kan huske at det var et tromme sett i bygningen/ huset så sønnen prøvde litt. Jeg tror også at han kastet en basketball i en kurv.

Så var det en mann som hadde bodd på stedet i hele sitt liv, han hadde fått seg dame og likte Moren veldig godt og han kjente henne fra de var små. Mannen og kona jobbet som veterinærer og senere fikk Sønnen jobb der. Sønnen var med på en hestefødsel og etter hvert ble han veldig godt likt av hesteeieren, som ønsket at han kunne ri senere.

Moren var syk, derfor ville hun leve sine siste år der hvor hun vokste opp, og hun ønsket det for sønnen. Moren lagde en slags sy-møte clubb hvor alle kvinnene i bygda samlet seg, og lagde hjemmelagde stearinlys.

Mannen og kona holdt på med å bygge et nytt hus, som brant ned. Men huset ble bygget opp senere. Dama som var syk ønsket at Mannen og kona skulle passe på barnet etter henne og det lovet Mannen og kona, som ønsket seg barn.

Så var det en fest eller bursdag, husker ikke helt men hvor dama eller sønnen pakker opp en pakke med en sykkel inni. Det jeg husker er at dama sykler på veien med sykkelen og at alle andre løper etter.

Så husker jeg at det hadde kommet veldig mange mennesker som samlet seg utenfor (huset til dama) på kvelden. Og de hadde tent lys. Dama som var syk var glad i lys, en grunn var at det symboliserte gode ting; håp, tro.

 

Det ble veldig rotete, vanskelig å forklare noe jeg ikke husker, :roll: men filmen er veldig trist. :cry: Jeg så den på tv for noen år siden, jeg tror språket er engelsk og sjanger drama.

 

 

 

LØST: CANDLES ON BAY STREET

http://www.imdb.com/title/tt0869019/

Endret av AllmenPåbygg
Lenke til kommentar

Såg en trailer til en film, men husker ikke navnet.

 

Du får se et tog kontainer som blir slått fra innsiden, og døren flyr av (tror jeg). Der stopper det.

 

Var noe alien/monster greier.

 

Helt ny, tror ikke den har kommet enda.

Super 8. J.J. Abrams nye film.

 

http://www.youtube.com/watch?v=vpzUCA5i6zY

denne har jeg lurt på også, men ikke huska på å spørre om enda. må sees.

Lenke til kommentar

Jeg var ganske sikker på at dette var Goodfellas en stund, men nå er jeg usikker: Hviken film inneholder en ung italiensk gutt som forelsker seg i en svart jente, og må skjule det fordi det ikke blir akseptert? Dette er bare et lite sideplot såvidt jeg husker.

Lenke til kommentar

Dette er en tegnefilm som handler om en panda som skulle prøve å komme opp på et fjell det var veldig vanskelig å komme opp på. På begynnelsen klarer han det ikke, men klarer det på slutten av filmen.

Kung Fu Panda? :p

 

Nei, denne filmer jeg tenker på er en del eldre.

Lenke til kommentar

Dette er en tegnefilm som handler om en panda som skulle prøve å komme opp på et fjell det var veldig vanskelig å komme opp på. På begynnelsen klarer han det ikke, men klarer det på slutten av filmen.

Kung Fu Panda? :p

 

Nei, denne filmer jeg tenker på er en del eldre.

 

The Amazing Panda Adventure

http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=1423

 

EDIT: Feil link..lol

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Jeg så en film for lenge siden som jeg gjerne vil ha navnet på. Dette tror jeg er en av Alan Rickmans tidlige filmer, der han har sex med ei jente som han ikke burde ha sex med. Så vidt jeg husker var dette en veldig sterk film. Jeg husker ikke om hun jenta var for ung eller om hun var slekt eller noe. Jeg tror han var hovedpersonen.

Lenke til kommentar

Leter etter en film jeg så flere ganger for mange år siden, sannsynligvis på Hallmark.

 

Husker det var en familie i "disse" dager og en i gamle dager og det var noe tidsreising i en heis og hadde noe med en lysestake å gjøre.

 

Noen som aner hva jeg prater om?

 

Var det en jente som reiste fram og tilbake i tid, og som hjalp en annen jente med å hindre en slem mann i gifte seg med moren hennes ?

 

Har sett en lignende film, men kommer ikke på navnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...