Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på en film, starten handler om en gutt som har et spessielt syndrom (han må iallefall gå på en spesial skole). Han liker kryssord veldig godt, og så finner et kryssord som han løser og det er nr til NSA eller CIA (tror jeg). så blir foreldrene hans drept av innbrudstyver. Og det kommer en person som skal passe på gutten, han personen må gjøre et eller annet og derfor så ber han om en jente på en kaffe cafe om å passe på gutten, hun mister han for en stund.

 

Tror Bruce Willis er med i dette

 

Takk for hjelp ! =)

Lenke til kommentar

Filmen jeg er ute etter er ganske ny. Tror den gikk på kino for en liten stund siden.

 

Om jeg ikke husker feil handler det om en mann på et tog som har et halvt minutt på seg til å finne en terrorist på toget? :p Etter det halvet minuttet er gått må han starte på nytt.

Lenke til kommentar

Filmen jeg er ute etter er ganske ny. Tror den gikk på kino for en liten stund siden.

 

Om jeg ikke husker feil handler det om en mann på et tog som har et halvt minutt på seg til å finne en terrorist på toget? :p Etter det halvet minuttet er gått må han starte på nytt.

Source Code (2011)

Lenke til kommentar

Jeg så en film i 1999 eller 2000 som handla om at jorda plutselig begynte ødelegge seg... gikk på TV 2 og folk strømme bort fra byer.. og bakken sprekte og en fyr og dattera... ja.. havet kokte tror jeg... sånn type film... Noen som har tips om hvilken dette kan være? Jeg husker så lite... Men vil se den igjen xD

Lenke til kommentar

En film (eller kanskje noe fra en serie) som handler om romvesener som går rundt på jorden og spør etter sukker.

 

hvertfall det en jeg kjenner snakket om..

 

Det er en slik scene i begynnelsen av Men in Black.

 

Nei, helt sikker på at det ikke er MIB.

 

mener at de gikk fra hus til hus og spurte om sukker, og at menneskene gikk til angrep..

Lenke til kommentar

Leter en film jeg så mellom 1998-2001 som gikk på TV 2. Handlet om lava og jorda plutselig begynnte å produsere naturkatastrofer. Så tror jeg det var far og datter.. i california.. og de kjører bort fra byen alle sammen.. ja.. stort sett alt jeg husker :p noen som kan gi tips? Takk :)

Lenke til kommentar

Leter en film jeg så mellom 1998-2001 som gikk på TV 2. Handlet om lava og jorda plutselig begynnte å produsere naturkatastrofer. Så tror jeg det var far og datter.. i california.. og de kjører bort fra byen alle sammen.. ja.. stort sett alt jeg husker :p noen som kan gi tips? Takk :)

Kan det være Volcano fra 1997?

Lenke til kommentar

Leter en film jeg så mellom 1998-2001 som gikk på TV 2. Handlet om lava og jorda plutselig begynnte å produsere naturkatastrofer. Så tror jeg det var far og datter.. i california.. og de kjører bort fra byen alle sammen.. ja.. stort sett alt jeg husker :p noen som kan gi tips? Takk :)

Kan det være Volcano fra 1997?

 

Det må være den! tusen takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...