Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Har enda en film jeg lurer på. :p

 

Denne er også veldig lenge siden jeg så. Vil tippe 10 år, +,-.

 

Det var en mann (eller dame?) som var fanget i en leilighet i en høy blokk.

Tror det ble spilt crazy musikk, og det var meningen at mannen skulle bli gal.

Han skrev med leppestift(?) "help" eller noe på vinduet, men vinduet er så høyt oppe at ingen ser det. Så han er fanget der da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En Svensk ( eller skandinavisk) film fra etter år 2000, men med handling fra 80-tallet.

 

Der var to fyrer: En var i et band og hadde en kjæreste, den andre flyttet til byen senere og ble forelsket i den første.

 

Nær slutten forsøkte den første begå selvmord ved å hoppe utfor en bru. Og ble sent til et asyl.

 

Den første gikk og besøkte ham, og de snakket sammen.

Det sluttet med at den første satt på en benk utenfor sykeuset.

Lenke til kommentar

Sat å såg Apocalypse Now i går. Og plutseleg kom eg til å tenkja på ein film.

 

Veldig tidleg i filmen, om ikkje heilt i starten er det eit fransk kompani som vert angrepne. Ganske sikker på at det er i Vietnam. I neste scene kjem i alle fall amerikanarane på same måte. Eg kjem ikkje på kva film dette er. Det vart frykteleg lite forklarande ditta her, men håpar likevel at nokon skjønar kva film eg siktar til. Hugsar rett og slett ikkje meir av filmen, i alle fall ikkje so lenge eg ikkje veit kva film det er.

Lenke til kommentar

en film jeg så på tv for mange herrens år siden(5-6 år) Handlet om en mann som hadde alle mot seg, og alle hadde rottet seg sammen for å gjøre livet hans mest mulig fryktelig. Hovedpersonen prøvde tilslutt å ta livet av seg før de avslørte sammensvergelsen om at alt bare var tull. Et stor glassvindu eller noe ble knust til slutt. Husker ikke hva filmen het men noe av det beste jeg har sett. Amerikansk tror jeg. Håper dere kan hjelpe.

Lenke til kommentar

nei, tror ikke det var den. Så traileren til the game nå, kjente ikke igjen den. Mener det var en annen skuespiller en douglas som hadde hovedrollen. Og alt var så kjipt gjort mot denne personen, satt igjen med følelsen av stakkar han liksom. Hmm, lurer på hva filmen het.

Lenke til kommentar

en film jeg så på tv for mange herrens år siden(5-6 år) Handlet om en mann som hadde alle mot seg, og alle hadde rottet seg sammen for å gjøre livet hans mest mulig fryktelig. Hovedpersonen prøvde tilslutt å ta livet av seg før de avslørte sammensvergelsen om at alt bare var tull. Et stor glassvindu eller noe ble knust til slutt. Husker ikke hva filmen het men noe av det beste jeg har sett. Amerikansk tror jeg. Håper dere kan hjelpe.

Kan nesten garantere at det er The Game. Spol til 4:45 i denne videoen:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...