Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

***Prøve igjen***

 

Morn folks!

 

Jeg lurer på en film (har ikke sett den selv)

 

Det var en gutt som hadde sitti i et "skam" hjørne i 7 år (tror jeg) etter hvert begynner han og drepe hele familien sin (tror jeg) og kanjse noen andre, filmen kan ligne ganske mye på freddy og jason filmer, det er en skrekk film

 

 

Beklager for denne dårlige beskrivelsen

Lenke til kommentar

hei.

lurer på navnet på en ufo-film jeg har sett for lenge siden.

jeg husker at en gutt løper igjennom skogen for og hente lillebroren sin. Han faller, og reiser seg for og løpe hjem igjen, men da har familien flyttet for lenge siden. 20 år har gått, men gutten har ikke vokst noe. Han finner igjen familien sin, og hukommelsen begynner også og komme. Han husker og ha blitt tatt opp av en ufo, som han senere finner med familien sin, for og få skrudd tilbake tiden igjen.

Lenke til kommentar

husker jeg så på kommende filmer for en god stund siden(i fjor) innpå playx. Men husker ikke hva filmen het, og har søkt og søkt men klarer ikke å finne ut hvilken film det var.

 

Jeg mener den het noe med " the battle of/for"...

Det er fra første verdenskrig.

På coveret er det bilde av ww1 fly som flyr over en by.

Det handlet om noe invasjon på østfronten om første verdenskrig.

 

 

Har leita på imdb og googlet mye , men klarer ikke å finne ut hvilken film det er.

 

Tusen takk til den som finner det ut.

Lenke til kommentar

husker jeg så på kommende filmer for en god stund siden(i fjor) innpå playx. Men husker ikke hva filmen het, og har søkt og søkt men klarer ikke å finne ut hvilken film det var.

 

Jeg mener den het noe med " the battle of/for"...

Det er fra første verdenskrig.

På coveret er det bilde av ww1 fly som flyr over en by.

Det handlet om noe invasjon på østfronten om første verdenskrig.

 

 

Har leita på imdb og googlet mye , men klarer ikke å finne ut hvilken film det er.

 

Tusen takk til den som finner det ut.

 

Enaste krigs film jeg vet om, der fly er i bilde et "The Red Baron". Kan det være den?

 

http://www.youtube.com/watch?v=B-b51ZshPC0

 

post-140267-1268033617,396_thumb.jpg

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Hei. I går begynte de andre å se en film på skolen mens jeg var syk, så jeg så bare litt av slutten i dag. Dum som jeg var glemte jeg å spørre hva den het.

 

Filmen handler om en mann, som blir styrt av en stemme i hodet. Han tror at han er tilbakestående, men han finner ut at det er en forfatter som skriver en historie om han. Det forfatteren skriver, det gjør han.

 

Mot slutten av filmen finner han ut at han ikke feiler noe, men at det er forfatteren. Han har tenkt å kontakte hun.

I det samme får vi se at hun skriver: "Han gikk mot en telefon" eller noe sånt.

 

Hun skriver også: "Det ringte" og akkurat da ringte det hos hun.

Forfatteren skriver bare bøker der helten dør. Han blir påkjørt av en buss. I siste liten endrer hun historien, og han overlever.

 

 

Vet noen hva denne filmen heter? Takker og bukker for svar!

Lenke til kommentar
Nummer 2 hadde en annen bruker skrevet om, jeg lurer på samme filmen.

 

Jeg trenger hjelp til å finne en film jeg ikke husker tittelen på. Jeg vet heller ikke når den er laget, men det er minst ti år siden jeg så den på tv, og ja den er i farger smile.gif

 

Det er en thriller/skrekk der en person får motorstopp midt under en vinterstorm og må søke ly hos en rik eldre mann med egen butler i et stort og fint hus. For hver natt som går skjer det merkeligere og merkeligere ting, som for eksempel at butleren setter bedøvelse og amputerer fingrer på den besøkende om natten. Den er ganske syl og skremmende.

 

Den gamle mannen har operert inn i hjertet slik at pianoet i stuen begynner å spille når han har høy puls, et moment som gjør slutten veldig spennende når den gamle mannen jager hovedpersonen. Det er guffen stemning hele filmen i gjennom.

 

Ringer det noen bjeller hos noen? Jeg har lett på imdb og andre forum, men jeg finner det ikke. Mange streetcreds til den som greier det wink.gif

 

Fremdeles ingen som greier denne? For vanskelig eller hva? Nå er det 2 stk som lurer, dvs stadig mer creds til de som greier det :cool:

 

Fikk vi noensinne svar på denne?

 

Nei. Ingen har klart å hjelpe oss her desverre. Jeg er innom for å sjekke inni mellom.

Lenke til kommentar

Jeg ser etter en amerikansk-produsert kampsport film fra mellom 1970 og 1990.

 

1.Husker ikke direkte hva den handler om, men jeg husker 2 scener:

Det er en afro-amerikaner som er veldig flink med sverd. Ganske sikker på at hovedpersonen er hvit, men negeren spiller fortsatt en stor rolle. Bruker noe lignende dette: http://i256.photobucket.com/albums/hh175/Gax-Is-Back/Scimitar.jpg?t=1267836795 . Det jeg sier nå høres kanskje litt dumt ut, men bear with me: Ved et tilfelle der han står alene mot flere fiender så "deler" han sverdet i to, med andre ord, drar fram et helt likt sverd ut av det første, slik at han har 2 like sverd, lol.

 

2. En av hovedpersonene (tror jeg), bruker paraglider eller lignende for å komme seg opp på en byggning som er hovedkvarteret til "slemmingene", og ser ned ifra et vindu i taket, inn i en stor hall der det er en hel haug med ninjaer som driver med en seremoni e.l. Mener også at det var en kvinne der som var "sjefs ninjaen".

 

(Mulig Scene 2. er fra en annen film, men føler meg rimelig sikker på at den er fra samme som Scene 1.)

 

Bump.

Endret av ScudNor
Lenke til kommentar

britisk film fra rundt 1995-2000.

jeg trodde filmen het "the lottery millionaire", men fant ingenting på det.

handlinga tar sted på landsbygda.

 

husker ikke handlinga 100%, men.....

gammel kar vinner en enorm lottopott og dør av hjertestopp når han vinner.

noen gamle kamerater av han finner han død hjemme med vinnerloddet i hånda og beholder det selv, men sier ikke fra til de andre i landsbygda.

så begynner en stor jakt på hvor loddet er pga alle tror noen har mista det et sted i landsbygda.

 

noen som har forslag?:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...