Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Filmen jeg leter etter er en amerikansk high school komedie. Tror den er rundt 10 år gammel, pluss-minus. Etter hva jeg kan huske foregikk hele eller mesteparten av filmen på en hjemme alene fest. Jeg kan også huske at det var noen nerder som gjemte seg på et tak utenfor festen for å hevne seg på noen. Også var det en gutt som var forelsket i den peneste jenta på skolen, som møter en hore forkledd som engel på en bensinstasjon.

 

Håper noen vet hvilken film jeg snakker om. Det er lenge siden jeg så den, men kan huske jeg syntes den var kul :)

 

http://www.imdb.com/title/tt0127723/

 

Merci :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer da på en film.

 

Det er lenge siden jeg så den, vil tippe over 11 år siden. Husker ikke så mye, men det var noen på en båt som strandet på en øy. Dem ble smågale. Og husker at hodet til en kar var på en påle. Var i såfall en mann og en kvinne som jeg husker. Muligens flere.

Denne var kansje litt vrien. :p

Du husker ikke noe mer? Som f.eks en av skuespillerene?

 

Høres litt ut som The Beach, men den passer ikke helt beskrivelsene dine.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg lurer da på en film.

 

Det er lenge siden jeg så den, vil tippe over 11 år siden. Husker ikke så mye, men det var noen på en båt som strandet på en øy. Dem ble smågale. Og husker at hodet til en kar var på en påle. Var i såfall en mann og en kvinne som jeg husker. Muligens flere.

Denne var kansje litt vrien. :p

Du husker ikke noe mer? Som f.eks en av skuespillerene?

 

Høres litt ut som The Beach, men den passer ikke helt beskrivelsene dine.

 

Nei nei, den er mye gamlere enn the beach. Skuspillere veit jeg ikke, tror ikke det var noen superkjente. Husker ikke.

Er ikke lord of the flies, det handler jo om en gjeng unger som strander.

Tror hun dama hadde lyst hår.

Lette litt på den der linken, men fant ikke. Er ikke så lett når jeg vet så lite om den..

Lenke til kommentar

Jeg lurer da på en film.

 

Det er lenge siden jeg så den, vil tippe over 11 år siden. Husker ikke så mye, men det var noen på en båt som strandet på en øy. Dem ble smågale. Og husker at hodet til en kar var på en påle. Var i såfall en mann og en kvinne som jeg husker. Muligens flere.

Denne var kansje litt vrien. :p

Du husker ikke noe mer? Som f.eks en av skuespillerene?

 

Høres litt ut som The Beach, men den passer ikke helt beskrivelsene dine.

 

Nei nei, den er mye gamlere enn the beach. Skuspillere veit jeg ikke, tror ikke det var noen superkjente. Husker ikke.

Er ikke lord of the flies, det handler jo om en gjeng unger som strander.

Tror hun dama hadde lyst hår.

Lette litt på den der linken, men fant ikke. Er ikke så lett når jeg vet så lite om den..

 

 

Six Days Seven Nights (1998) ?

 

Ellers kommer jeg på:

 

Three (aka Survival Island)? Er ikke over 11år siden, men....

 

Swept Away?

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Hei sveis. Noen som kan hjelpe meg med å finne en film?

Sist jeg så denne var på 90 tallet en nyttårsaften.

Eneste scenen jeg husker er da hovedpersonen løper igjen en motorsyklist på landeveien, han ser rødt og etterhvert blått (eller motsatt) når han blir forbannet og hu dama som er med han må holde han for øynene for å få roet han ned. Noen som klarer å tenke ut en film som kan stemme?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Takk for svar og gode ideer, har sett på trailerne til alle forslagene.

Ingen passer, untatt three som kansje passer litt. Noen som vet hvordan den slutter?

Alt jeg husker klart er det hodet på pålen, på slutten av filmen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Takk for svar og gode ideer, har sett på trailerne til alle forslagene.

Ingen passer, untatt three som kansje passer litt. Noen som vet hvordan den slutter?

Alt jeg husker klart er det hodet på pålen, på slutten av filmen.

Og ikke var det "The Blue Lagoon" heller?

 

Nei, er ikke blue lagoon.

Lenke til kommentar

Kom på filmen da jeg så traileren til "500 days of summer"

 

Tror den filmen jeg leter etter også har noe tall i seg. (er ikke helt sikker da)

 

Mener å huske at cover-bildet var en mann i dress, og veldig mange bruder i hvit brudeskjole bak ham. (de kan ha jaget han)

 

Anyone?

 

Heh, det der minner meg om Axe reklamen der alle springer etter fyren.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...