Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leter etter en grøsser eller noe i den duren. Husket veldig lite av filmen. Var bruttern som hadde den på PCen sin for mange, mange år siden. Og jeg fikk aldri se den, siden jeg ikke var gammel nokk. :p

Han husker heller ikke hva den heter.

Jeg drev og smugkikket gjennom vinduet da han såg den filmen så jeg vet litt hva som skjedde.

 

Det jeg husker fra filmen var at det handlet om ei dame som jobbet på et kontor (trur jeg). Og plutselig ble hun helt mental og drepte alle kollegaene sine.

Så hadde hun likene i kjelleren (tror jeg) Og det jeg husker mest var at hun satt i en soffa, der det satt to lik ved siden av henne hvor hun drev å tok på innvollene deres. :p

 

Kanskje dårlig forklart, men dette er hvertfall det jeg husket. :p

Lenke til kommentar
Heia!

 

Jeg leter etter en film, og jeg regner med denne blir en forholdsvis hard nøtt... Jeg så en film på Hallmark-channel for en stund tilbake (Rundt 2003-4) om et ubåt-mannskap som har overlevd et verdensomspennende virus. Jeg husker ikke så mye, annet enn at de er innom Sidney, og at den har en særdeles unhappy ending.

 

Om noen husker navnet ville jeg blitt evig takknemmelig, da jeg mener å huske det var en ganske bra film! ;)

 

On The Beach ?

 

 

:o

 

Stemmer! Takker og bukker en hel masse! ...forøverig kan filmen anbefales!

Lenke til kommentar

Jeg ser etter en dramafilm jeg så på TV for en stund siden. Jeg hoppet midt inni filmen, og den handlet om en fyr

som het Richard "Rick" Spencer Jr., som ble utsatt for en bilulykke, og ble litt tilbakestående. Moren døde òg i bilulykken.

 

Han bor på et hjem for tilbakestående (eller noe sånt). Han får seg jobb på den lokale pizzakjappa, noe som faren (som er en rik advokat) ikke liker. Rick blir også forelsket i ei dame, som jeg tror er "læreren" hans (eller noe i den duren).

 

Hele filmen ender med at Rick hopper foran en lastebil for å redde vennen sin (som er en guttunge), og overlever. Faren innser at han er i stand til å både jobbe og klare seg selv, og alle er glade :)

 

...

 

Også er det en annen en:

En actionfilm. På coveret av DVD-en/VHS-en (?) ser vi en mann som har på seg vanlige klær for en kontorarbeider, gult hår (?), briller, ei hagle i den ene hånden og en stresskoffert i den andre, og med byen i bakgrunnen. Jeg så bare slutten, men etter hva jeg forstod, handlet den om en mann som en dag bare gav faen, og fant frem hagla. Alt ender med at han dør, og alle er triste :(

Lenke til kommentar
Hei. Jeg så en film med Clint Eastwood en gang, og husker ikke hva filmen het. Den handa om at han var befal eller noe... Det er veldig lenge siden jeg så filmen. Mener å huske at det var en komedie, og det var veldig mye banning i filmen. Som sagt, det er veldig lenge siden jeg så filmen, så jeg husker desverre ikke mer :blush: Vet dere hvilken film jeg snakker om?

Kan det være Kelly's Heroes?

Lenke til kommentar
Hei. Jeg så en film med Clint Eastwood en gang, og husker ikke hva filmen het. Den handa om at han var befal eller noe... Det er veldig lenge siden jeg så filmen. Mener å huske at det var en komedie, og det var veldig mye banning i filmen. Som sagt, det er veldig lenge siden jeg så filmen, så jeg husker desverre ikke mer :blush: Vet dere hvilken film jeg snakker om?

Kan det være Kelly's Heroes?

Kan også høres ut som Heartbreak Ridge. Begge passer med beskrivelsen.

Lenke til kommentar
Jeg ser etter en dramafilm jeg så på TV for en stund siden. Jeg hoppet midt inni filmen, og den handlet om en fyr

som het Richard "Rick" Spencer Jr., som ble utsatt for en bilulykke, og ble litt tilbakestående. Moren døde òg i bilulykken.

 

Er det The Lookout du tenker på?

Går i mye av det samme, men er litt usikker. :)

Lenke til kommentar

Jeg kom til å tenke på en film i dag som jeg så da jeg var 6-7 år.

 

Jeg mener på det var Godzilla på en øy der han mot slutten sloss mot en diger edderkopp (Kumonga?). Mener det var en godzilla unge der også som edderkoppen fanget.

Var så klart noen mennesker som løp rundt i kaoset.

 

Slik jeg husker kvaliteten på filmen må den ha vært veeeldig gammel.

 

Noen anelse om hva det kan være? Har sett litt rundt på IMDB og youtube uten hell. Godt mulig det ikke er Godzilla for alt jeg vet.

 

Haha! Er nok

, hva nå enn den heter. Ser tydelig den svære edderkoppen mot slutten av klippet. :p Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Okay. Denne tror jeg kan være hard men: Den handler om en fyr som driver med pot. Han har en bror som sitter i rullestol. I løpet av filmen dør en av vennene til hovedpersonen ved å dette ned fra et vanntårn. Filmen ender med at hovedpersonen kommer inn på Brown Uneversity og broren i rullestol blir avisgutt.

 

Sett på TV for mange år siden. Usikker hvor gammel den er men trolig fra 90-tallet. Muligens seint 80-tall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...