Luakon Skrevet 7. november 2019 Skrevet 7. november 2019 Hei, Vurderer å chiptunne bilen via ecu, men lurer på hvis man deaktiverer EGR- ventilen så går bilen mye bedre, men er det noe ulempe ved deaktivering av EGR? 1
sedsberg Skrevet 7. november 2019 Skrevet 7. november 2019 Bittelitt høyere forbruk på tomgang og veldig lave belastninger.
Complexity Skrevet 8. november 2019 Skrevet 8. november 2019 Og ellers bare fordeler (slipper all gørra som tetter innsuget)
sveibuen Skrevet 8. november 2019 Skrevet 8. november 2019 Pass på at du fjerner dpf også, i mange tilfeller vil dpf tette seg raskere ved stenging av egr. Men det er bare positivt å få stengt egr ventil.
Luske_Ludvig Skrevet 8. november 2019 Skrevet 8. november 2019 Ulempen er at motoren vil forurense mye mye mer.
Luakon Skrevet 8. november 2019 Forfatter Skrevet 8. november 2019 Pass på at du fjerner dpf også, i mange tilfeller vil dpf tette seg raskere ved stenging av egr. Men det er bare positivt å få stengt egr ventil. nei har ikke tenkt å fjerne pdf, kun ecu tunning og maybe egr
Luakon Skrevet 8. november 2019 Forfatter Skrevet 8. november 2019 Litt lengre tid på å få varm motor. Bruker bilne lenger tid på å varme seg??
Luakon Skrevet 8. november 2019 Forfatter Skrevet 8. november 2019 Du kan få høyere NOx-utslipp. ja, takk for tipset
toreae Skrevet 8. november 2019 Skrevet 8. november 2019 Bruker bilne lenger tid på å varme seg?? Min gjør det. Mindre forbruk og lengre tid på å bli varm.
TitanPixels Skrevet 8. november 2019 Skrevet 8. november 2019 EGR-ventilen sender eksos (som er varm) tilbake igjen til motoren, for å bli brent én gang til. Når det er kaldt ute, blir motoren raskere varm, ved at deler av den varme eksosen føres tilbake igjen til motoren. 1
Snylter Skrevet 8. november 2019 Skrevet 8. november 2019 Hei, Vurderer å chiptunne bilen via ecu, men lurer på hvis man deaktiverer EGR- ventilen så går bilen mye bedre, men er det noe ulempe ved deaktivering av EGR? Bilen er da ikke lenger lovlig.
Luakon Skrevet 15. november 2019 Forfatter Skrevet 15. november 2019 ja jeg vet, men det er ikke sikkert at jeg gjør. Finner en annet løsning
sveibuen Skrevet 15. november 2019 Skrevet 15. november 2019 De finner det ikke ut på eu-kontroll feks. Det ble jeg garantert av tuning firma. Egr og dpf delete samt tuning fra 163hk -> 200hk ish.
Luakon Skrevet 15. november 2019 Forfatter Skrevet 15. november 2019 jeg har 170hk, og ønsket rundt 200 hk. Kun ecu programmering, men er usikker om jeg skal gjøre det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå