Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilen dugger


TheKims

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Aircondition har jeg ikke prøvd å ha på utenom når det er +25 grader ute. Er ganske tørt klima her hvor jeg bor så vil det hjelpe å ha den på?

 

Jeg tror ikke jeg skal ha lekkasje noen plass. Bilen står i en garasje når den ikke er i bruk, så den har det ganske tørt og fint. Litt snø og sånt blir jo drasset med inn, men det skal jo ikke dugge helt igjen pga det?

Ja, det vil jeg si. Men det tar en liten stund før dette fungerer. Det er som regel dette jeg pleier å gjøre selv dersom dette skjer.

 

Pass på forøvrig. Kjøring med dug så du får dårlig sikt er nok til å få fratatt sertifikatet.

Lenke til kommentar

Har en 2000 modell Opel Astra som dugger noe forferdelig. Har prøvd å ha varmevifte i bilen som har stått på full gass i snart et døgn i håp om at fukten skal bli borte, men det dugger fortsatt når jeg kjører. 

 

Noen som har råd eller tips til hva jeg kan gjøre for å bli kvitt problemet?

 

Hadde også lignende problem med en...Opel Astra. Når det begynte å fryse på på innsiden av bilruten...De i baksetet satt å skrapa is fra innsiden med is skrape, ja da ga jeg opp. Nå var det jo en eldre bil som en nesten fikk for en slikk og ingenting. Dette problemet var jo også bare toppen av isfjellet (så jo faktisk slik ut også). Den ble levert høggern for kort prosess. Men her var det snakk om mye fukt på gulv som en aldri ble kvitt

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...