Gå til innhold

Den store iPhone 11/iPhone 11 Pro-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ringte Telenor angående hva tilsvarende mobil betydde her om dagen. Det betyr at den kan ha annen farge. Dette for at de skal kunne sende ut så raskt som mulig. Spurte så spesifikt om man kunne risikere å få en annen modell. Det sa de at man ikke fikk.

Dette er noe du ønsker skriftlig fra Telenor eller fra selskap. Dette fordi hvis du en gang er i denne situasjonen risikerer du å høre :

 

1. hvem snakket du med da?

2. da tror jeg ikke personen visste helt hva dere snakket om. Dette beklager vi.

3. ihht vilkårene ....

4. Grunnet ...

5. Dette er det eneste ...

Lenke til kommentar

"Tapt eller skadet mobil erstattes med en tilsvarende renovert mobil."

 

 

Det står i vilkårenes punkt 10.1:

 

"Tilsvarende, eller i det vesentlige tilsvarende, mobiltelefon betyr at mobiltelefonen kan være i en annen farge, annet merke, ny eller renovert." (Min utheving.)

 

Så det kan altså være en helt annen telefon i følge vilkårene, så lenge den kan sies å ha "vesentlig tilsvarende" funksjonalitet.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Det står i vilkårenes punkt 10.1:

 

"Tilsvarende, eller i det vesentlige tilsvarende, mobiltelefon betyr at mobiltelefonen kan være i en annen farge, annet merke, ny eller renovert." (Min utheving.)

 

Så det kan altså være en helt annen telefon i følge vilkårene, så lenge den kan sies å ha "vesentlig tilsvarende" funksjonalitet.

 

Geir :)

 

Men alle andre toppmodeller enn iPhone 11 vil også være vesentlig billigere telefoner. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981

Tenk om du har en Samsung Fold, og får igjen en stusselig iPhone 11 :ph34r:

 

Får vel mest sannsynlig en klapptelefon som erstatning for Fold. Skal jo være tilsvarende.

post-477013-9197_thumb.jpg

Endret av Slettet+234981
Lenke til kommentar

Vet noen om det er mulig og få flere apper i bredden på denne?

Jeg har 11 pro max.

 

Dessverre. På iPad er det nå mulig å velge mellom 4 kolonner med standard ikonstørrelse, eller 6 kolonner med mindre ikoner. Men ikke på iPhone. Dersom du har så mange appen at de flyter over på flere skjermer så går det an å opprette mapper. Da kan du putte apper av samme type (f. eks. spill) i samme mappe. Da blir det to klikk for å starte en app, først på mappen og så på appen, men det er mye mer oversiktlig enn å scrolle mellom skjermene.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Takk for svar. Da får jeg bare venne meg til 4 i rekka.

Hvilke kvaliteter kjører dere på bilde og video?

4K 24 / 30 / 60 på video? Også ser jeg et valg mellom Hugh effciency og mest kompatibelt. Hva brukes av folk?

Smart HDR av eller på?

Bilder og video med utvidet rammeområde?

Live photo av eller på? Forskjellen?

Og en ting til. Hvordan får jeg uklar bakgrunn på bilder? Sist tlf var Huawei og den fikk jeg dette automatisk med. Bokeh?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...