Gå til innhold

Den store iPhone 11/iPhone 11 Pro-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svar og hjelpen ?. Må sjekke dette med Apple. Hope det løser seg ?

La merke til at min oppførte seg merkelig når jeg la den på landeplaten i går. Den registrerte lading, men startet ikke. I dag tidlig når jeg våknet sjekket jeg lading og da hadde den ladet til 80, ventet og så ladet til 100 like før jeg sto opp. Kan det være noe slikt som forvirrer laderen? Jeg lader på IKEA ladeplate.

Lenke til kommentar

La merke til at min oppførte seg merkelig når jeg la den på landeplaten i går. Den registrerte lading, men startet ikke. I dag tidlig når jeg våknet sjekket jeg lading og da hadde den ladet til 80, ventet og så ladet til 100 like før jeg sto opp. Kan det være noe slikt som forvirrer laderen? Jeg lader på IKEA ladeplate.

Den oppfører seg veldig merkelig i hvert fall, og leser på andre forum at andre har opplevd det samme. Har bare en lader å teste på, men to andre telefoner fungerer ypperlig på denne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981

La merke til at min oppførte seg merkelig når jeg la den på landeplaten i går. Den registrerte lading, men startet ikke. I dag tidlig når jeg våknet sjekket jeg lading og da hadde den ladet til 80, ventet og så ladet til 100 like før jeg sto opp. Kan det være noe slikt som forvirrer laderen? Jeg lader på IKEA ladeplate.

Det er vel akkurat sånn den intelligente ladingen skal virke ? Slå av den funksjonen hvis du vil lade på normalt/vanlig vis.

Lenke til kommentar

Det er vel akkurat sånn den intelligente ladingen skal virke ? Slå av den funksjonen hvis du vil lade på normalt/vanlig vis.

Forstod det sånn at den skulle lade til 80% direkte, men den begynte ikke ladingen umiddelbart. Nå er jeg på beta så det kan være noe de driver å tester.. den ble ihvertfall toppet opp til jeg skulle ha telefonen så det er all good :)

Lenke til kommentar

Andre som legger merke til at når man tar bilde på Snapchat, så blir bildet zoomet litt ut etter man har tatt bilde? Ser nesten ut som at det blir tatt screenshot isteden. Trodde det bare gjaldt Android jeg.

Er det tilpasningen til notchen du tenker på? Bildet endres ikke hos meg, men det skaleres litt for å tilpasses notchen så en ser hele bildet. Snap bruker ikke screenshot. Noen lenses bruker også true depth delen av kameraet.

Lenke til kommentar

Er det tilpasningen til notchen du tenker på? Bildet endres ikke hos meg, men det skaleres litt for å tilpasses notchen så en ser hele bildet. Snap bruker ikke screenshot. Noen lenses bruker også true depth delen av kameraet.

Hm, er kanskje derfor ja. Legger bare merke til at det blir en slags zoomeffekt akkurat i det bildet er tatt.

Lenke til kommentar

Rentefri delbetaling med 3 valgfrie 'gaver' hos feks onecall, rabatt 500,- ved kjøp og binding hos Ice.no, Telia/Telenor switch opplegg med skjermforsikring inkludert. Talkmore avslag på telefon ved binding. osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv

 

Hvorfor akkurat netonnet, når man har Elkjøp, Power, eplehuset, komplett.no  osv

 

Fordelen er vel at man kan kjøpe med rentefri delbetaling. Regner vel med at det er det de fleste her velger når de kjøper telefonen når den er såpass dyr ?

Lenke til kommentar

Rentefri delbetaling med 3 valgfrie 'gaver' hos feks onecall, rabatt 500,- ved kjøp og binding hos Ice.no, Telia/Telenor switch opplegg med skjermforsikring inkludert. Talkmore avslag på telefon ved binding. osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv

 

Hvorfor akkurat netonnet, når man har Elkjøp, Power, eplehuset, komplett.no osv

 

Fordelen er vel at man kan kjøpe med rentefri delbetaling. Regner vel med at det er det de fleste her velger når de kjøper telefonen når den er såpass dyr ?

Trodde de fleste bare betalte den ut, men om det er helt rentefritt/gebyrfritt så er det alltid å foretrekke (gratis penger), men regner med det er kortvarig og da er det mye styr for å vinne renter på så lite.

 

Har vurdert disse switch avtalene noen ganger siden de av og til har kommet gunstig ut i forhold til totalpris mtp inkludert forsikring, men på iPhone nå så var det ganske kostbart å kjøpe den på switch vs cash.

Lenke til kommentar

Trodde de fleste bare betalte den ut, men om det er helt rentefritt/gebyrfritt så er det alltid å foretrekke (gratis penger), men regner med det er kortvarig og da er det mye styr for å vinne renter på så lite.

 

Har vurdert disse switch avtalene noen ganger siden de av og til har kommet gunstig ut i forhold til totalpris mtp inkludert forsikring, men på iPhone nå så var det ganske kostbart å kjøpe den på switch vs cash.

Switch avtalen Telenor er iallfall gunstig om man bytter tlf hvert år. Hvis man plutselig slutter å gjøre det, så betaler man ca det samme etter to år som om man kjøper den ny.

Lenke til kommentar

Switch avtalen Telenor er iallfall gunstig om man bytter tlf hvert år. Hvis man plutselig slutter å gjøre det, så betaler man ca det samme etter to år som om man kjøper den ny.

Det syns ikke jeg. F.eks forrige iPhone XS solgte jeg for 8500kr noe som gir lavere kostnad ved å eie et år enn om jeg hadde bare byttet den inn med switch og hatt null restverdi. En kan jo bare betale den ut og nytte seg av om markedet slår Telenor for den telefonen selvfølgelig, men da betaler man ekstra ved at switch avtalen er dyrere. Switch passer nok også bedre for android telefoner siden de taper seg mye raskere i pris enn iPhone så de er lite gunstige å selge på brukten.

 

Jeg er også på tredje telefonen i år så det hadde passet dårlig å kunne bytte en gang årlig. Men nå har jeg prøvd flere android toppmodeller så jeg vet ståa der og da blir det nok iPhone 11 pro frem til 12ern lanseres tenker jeg :p

 

Edit: switch totalprisen blir gunstig om en skal ha forsikring på tlfen så det er nevnt. Jeg har forsikring via innbo pluss forsikring på husstandens telefoner så for min del betaler jeg der bare for noe jeg ikke trenger og det gjelder sikkert flere om de sjekker vilkår.

Endret av minim
Lenke til kommentar

Fikk endelig min 11 pro max (512 gb) m. green i dag. Veldig fornøyd så langt. Battertid, skjerm og kamera er langt over det jeg er vant med. Angrer ikke på størrelseshoppet fra iphone x. Om noe er negativt, så må det nesten være vekten. Og det er vel på høy tid at apple får redusert busslommen i neste generasjon.

Lenke til kommentar

Er det jeg som er super uheldig eller er iPhone 11 Pro Max dritt dårlig byggkvalitet på? Sendte inn min tidligere iPhone 11 Pro Max fordi jeg hørte en høy klikkelyd da jeg trykket forsiktig på skjerm og bakdel på telefon. Nå fikk jeg min nye telefon etter å ventet i 3 uker, samme problem bare nå er lyden enda høyere.

 

Virker som limingen mellom bakdel på telefon og skjerm er "løs". 

 

 

Er det flere som har denne lyden,eller er det bare jeg som er maks uheldig hver gang?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...