Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Jeg mister vel ikke helt kontrollen når jeg blir møkkings.. men husker ikke noe serlig.

 

Første gangen jeg drakk meg dritings greide jeg å få juling av ei jente :blush:

hadde fått tak i noe J*vli go tyrker, som gikk rett ned, så hadde jeg funnet en sekk, med noe drikkevarer i og hadde seff drukket fra det da, helt til ho kom og slo meg rett ned, aldri vert så flau :blush:

 

For ca ett år siden, var møkka full på heimbrent, og var fast bestemt på at jeg skulle på russetreff, (russetreffet i lillehammer er ca 1km bortenfor meg) og jeg legger i veg i mange minusgrader, men da jeg kommer fram til stadioen var det ikke noen russetreff... så haika jeg nedover igjen med noen ukjente :p

 

Men da det endelig hadde blitt rusetreff, hadde jeg og noen kompiser snekes oss inn, og jeg var drita og ville ha mere og drikke og ha sigg(etter det jeg har blitt fortalt, husker ikke bæra) så jeg hadde gått inn i et telt for å se etter, og de hadde lukket igjen glidelåsen, og sagt at det kom noen, så jeg hadde fått helt panikk og rivi ned hele teltet.

 

Jeg var på fest et sted som ho som hadde fest hadde leid, et nedlagt hotell, og der greide jeg og en annen å tenne på gardinene når vi skulle røyke, spør meg ikke hvordan, men da ble det full uttrykning og greier. Vi greide å slukke brannen, men brannalarmen gikk :p

Og senere på kvelden stakk jeg på en annen fest, der jeg ikke kjente noen, og så er det blankt, helt til jeg våkner dagen etter på et sted jeg ikke aner hvor er og ei dame jeg aldri kan huske å ha sett før :p , og når jeg våknet var jeg enda ikke helt edru så jeg tror jeg spurte om hvem faen ho var, og hva ho gjorde ved sia meg :w00t:

Lenke til kommentar

Var på fest i hjembygda til pappa tidligere i høst. hadde verken penger eller drikke så lot en hyggelig kamerat av søskenbarnet mitt spandere alt. Jeg drakk og drakk. Var en ganske hyggelig kveld, helt til den hyggelige kameraten trodde han skulle få igjen for all drikken og pengene og begynte å bli ganske innpåsliten, så jeg stakk på do og klatret ut av vinduet som var ca 50cm høyt og 50 cm bredt. da jeg var trygt ute igjen, ringte jeg etter mamma av en eller merkelig grunn, så hun kom og hentet meg. da jeg var hjemme igjen, hjalp mamma meg opp på badet så jeg fikk rope på elgen. Hun holdt håret mitt borte fra ansiktet og fikk meg i seng igjen etterpå! Det var flaut. Mamma var skuffet og pappa fikk lattis neste dag.

Lenke til kommentar
når jeg våknet var jeg enda ikke helt edru så jeg tror jeg spurte om hvem faen ho var, og hva ho gjorde ved sia meg  :w00t:

5251436[/snapback]

haha, skulle likt å se uttrykket hennes da :!:

5251486[/snapback]

 

Ho bare skratta litt, og lurte på om jeg hadde ment alt det jeg sa om kvelden/natta, som jeg ikke husker bæra av :p

Hadde vist babla om hvor godt jeg likte ho, og hvor fin ho var, osv...

Er jo også ganske flaut å vokne opp sammen med noen du aldri kan huske å ha sett.. :p

Lenke til kommentar
*snip*

5251529[/snapback]

Good story! Bra med en liten latter sånn på natta.

5253530[/snapback]

Skulle faktisk akkurat til og skrive det samma. Iogmed at jeg også roper på ælgen i tide og utide. Det er noe av det viktigste med å drikke

5253533[/snapback]

Ja. Litt flaut å rope for me på'n i utide da, har heldigvis ikke skjedd noe særlig. Har stort sett hatt den store hvite telefonen å rope til. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...