Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

Ser at noen nevner vodka...

Min mening om saken er at vodkaen trenger ikke være dyr for at den skal være god... Har i mange tilfeller erfart at billigere vodka, faktisk smaker bedre og mer velblandet enn dyrere vodka.

Nå som det er sagt, snakker jeg ikke om veldig dyr, eller mistenkelig billig vodka

Velblandet. Det som har mest å si på hvordan vodkaen blander seg er hvor mye syre det er i blandevannet. Det er derfor det er så populært med sitron/lime (skiver f.eks) i drinker... får å få det til å blande seg bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åhh så jeg hater byen vår. Forbanna idioter alle sammen. Er en liten tunnel/undergrunn hvor folk samles, mens jeg stod der var det 3 slåsskamper/ypping på gang samtidig, dette på en 5m gang.

 

Så mye bedre med private fester hvor man ikke går på byen etterpå

Lenke til kommentar

Kong Alkohol ja :innocent:

Jeg er fortsatt ung, men har hatt en del morsomme episoder fordet.. :roll:

 

1. Kameraten min blei 18, og da var det fæst på lokale :)

Jeg hadde lada opp til detta i flere uker, og når det endelig var i gang så begynte det med ustabil dansing og enda høyere inntak av alkohol.. Formen var topp og det var fine damer overalt :dribble: Også smallt det.. Jeg lå og halvsov i en stol mens jeg grafsa på alt innen rekkevidde, da mener jeg ALT.. :blush: (Fikk jeg høre dagen etter) Så var det ut og kvesse seg litt med den ikke fullt så lille dørvakta.. Så heiv jeg meg inntil veggen og skulle sove.. Men da kom det masse folk og pirka på meg med raker og pælma stein i tor stil.. og på toppen av kaka kom det en kar og VIFTA PENIS RETT FORAN TRYNET MITT!! Og spurte om jeg ville smake.. Så blei jeg tvunget til og ringe hjem.. [Fikk slengt litt dritt til han vifte-penis-karen på neste fest da :roll:]

 

Det blei en koselig kjøretur hengende ut av vinduet til pappa og spy :whistle:

 

2. Ei dame satt på fanget mitt og var helt med.. hu satt og gnei seg inntil meg.. men jeg hadde inntatt relativt mye rusbrus på kort tid.. Så kom trangen til og få det opp den veien det kom inn :hrm: Så jeg løp inn på dassen og lå der og spøy en good stund, duppa faktisk av også.. Når jeg våkna hadde alle dratt til en kompis, så lillesøstra til hu som bodde der hjalp meg ned trappa :whistle:

Når jeg kom til min kompis sit hus, presterte jeg og åpne døra til feil hus mens folka stod på terassen og så på :blush: Så plutselig ville jeg hjem.. Men jeg sovna på veien.. og når jeg våkna :blush: hadde jeg ingen telefon.. men jeg fikk lånt en.. og da var det enda en spytur i bilen til far..

 

Er så mye og fortelle.. Tok de to jeg kom på jeg :D

 

Mye tøffe historier her :thumbup:

Lenke til kommentar

Også da jeg måtte spy, og isteen for å gå ut så gikk jeg ned i kjellern til kameraten min.. La meg på sofan og spøy som en gris utover teppet.. Så kom han og tørka opp, så kom han ned trappa igjen for å se hvordan det gikk med meg, og da spøy jeg utover hele dritten igjen :p Da kasta han meg ut på betongen og ba meg ringe far..

 

Eller da jeg spøy i gjestesenga til en kamerat, så gikk jeg å la meg i senga hans isteden..

 

*Veit jeg spyr mye* Folk tar meg i hånda og gratulerer meg når jeg ikke spyr på en fest..

Lenke til kommentar
har aldri drukket, og skal ikke det før jeg er 18år  :dontgetit: pga jeg har lovet ei jente at jeg ikke skal det før 18år.. :wallbash:

Og hva får du igjen for det?

:!: Burde få 2-års BJ-kontrakt.

hææ? jeg er litt doh i huet :yes: men hva er BJ-kontrakt for noe? Jeg kan vel holde ut ETT år til, bare ETT :thumbup:

Lenke til kommentar

altså det er ikke mye fæle saker dere har gjort:P slå å gå naken rundt i flisagatene:P å få hjelp av en kamerat å kjøpe pølse til deg for du er så full så du ikke klarer å finne lommeboka:P det værste var vel da mor mi kom å henta meg:S da sto jeg naken framma hu jeg gitt:S

 

uff å huff :blush:

Lenke til kommentar

hehe

 

jo det hadde seg slik at andre gongan eg var ute og slurpa var utpå ei øy...eg og nokre kompisar hade med telt (som er det sentrale her) og nokre skvettar (reint lite var det ja ikje då).

 

partyet på øya gjekk riktig så bra, masse folk og greier å greier midt på sommaren, kunne det bli betre ( ei og anna spye og diverse her og der fantes, men det er jo det vanlege) så etter midnatt ein gong spydde eg inni teltet til ein annan som var der, det i seg sjølv var ikje så gale der og då uten om at eg bleis svært så dårleg og måtte rettmessig dragast tilbake til teltet mitt som var på den andre siden av øya.

 

på ferda måtte eg naturlegvis pisse og dverse og under heile ferda låg eg å klynka "telte!" med den sløvaste stemma mi...

 

då me var komme til teltet måtte eg pisse igjenn og haldt på å sovne på veggen eg lente meg til mens eg pissa...smart :p

 

og det var vell det, eg kom meg naturlegvis inni teltet til slutt og sov om ikje så lenge, det verste av rusen av meg uten å vere fyllesjuk dagen etterpå...noko eg har til vane å ikje bli.

 

men det verste var at foreldra mine hadde fått visst om alt og var FLY forbanna, om ikje så forbanna var også han som eigde teltet eg hadde spydd inni :p

 

konklusjon frå turen: foreldre + telt + øy = noko som ikje er bra iallefall :D

Lenke til kommentar

Tja, natt til 1mai var det fest her, skikkelig trøndersk grøftefest 3-4km hjemmefra.. Hadde 700ml vodka, og 6 bokser battery blandevann..

 

Starta på vorschpiel ganske så rolig, 50/50 blanding i et glass, tok det med ro. Så da vi skulle stikke, hadde jeg kanskje 4-500ml igjen av spriten, og 4 bokser. Siden vi skulle dra, hadde jeg alt dette på ei 1 1/2 flaske. Så stakk vi..

 

På selve festen drakk jeg litt av ogtil, hilste på kjentfolk, hadde det bare morsomt rett og slett..

 

Siste jeg husker er at jeg tar frem flaska, med kanskje 200ml igjen, og drakk alt på styrten..

 

Så våkner jeg hjemme, i senga, med sokkene på, og ør i hodet. Har INGEN aning om hva som skjedde etter jeg styrta det siste, eller hvordan jeg kom meg hjem, eller hvordan jeg kom meg inn i leil. osvosv. Får altid bakrus, så spydde litt, og chilla hjemme den dagen..

 

Men så, 2 dager etterpå, ringer det på døra, og det viste seg at det var naboen (vi bor i ei slags form for blokk). Samtalen gikk ca som følger:

 

Meg: Heisann!

Nabo: Hei du Svenn Andre.

Nabo: Var du på fest her om lørdags kvelden?

Meg: Tja, joda, var nok det du. Åssen det?

Nabo: Nei, det har seg slik, at når jeg og døttrene mine skulle til kirka på søndagsmorgenen så kom vi ut av døra og der var det maasse spy i en stoor kladeis rett utenfor døra vår. Og den LUKTA. Så jeg tok å vaska opp alt, men det ville vært fint hvis du kunne gå over med litt klorin, så glemmer vi alt dette.

Meg: Ådæven :ohmy:

 

 

 

I was like WTF? :wow:

 

Fant senere ut at jeg hadde sittet i veikanten, rett utenfor huset der festen var, og en kompis hadde kommet og spurt om jeg hadde skyss, og han tror jeg mumla noe "nei, nja, jo nei" elns, og tok meg med i bilen til ei venninde..

Kan jo tro jeg ble bekymra, om jeg hadde spydd i bilen hennes og.. :nei:

 

Men det hadde jeg heldigvis ikke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...