Gå til innhold

Apple planlegger angivelig en oppfølger til iPhone SE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apple leverte over 217 millioner mobiltelefoner i 2018. Så omlag 21 millioner var da iPhone SE? For mange andre leverandører så ville vel ett slikt antall være rimelig bra?

 

Mye vil ha mer ?

Selskapene ser nok gjerne på markedsandel enn rent volum, og når Android har 1000ish produsenter så er ikke rent antall nok. Huawei alene selger vel flere enheter en Apple nå

Lenke til kommentar

Hvis dette stemmer er det noe skuffende. Jeg likte veldig godt formfaktoren til iPhone 5S som jeg hadde, jeg angrer på at jeg byttet den i en iPhone 6 og senere en 6S i stedet for en SE.

 

Det optimale hadde vært om de gjenbrukte unibodyen til SE (iPhone 5) igjen og gav den A-12 med "helskjerm" med face ID. Det hadde blitt garantert kjøp for min del.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis dette stemmer er det noe skuffende. Jeg likte veldig godt formfaktoren til iPhone 5S som jeg hadde, jeg angrer på at jeg byttet den i en iPhone 6 og senere en 6S i stedet for en SE.

 

Det optimale hadde vært om de gjenbrukte unibodyen til SE (iPhone 5) igjen og gav den A-12 med "helskjerm" med face ID. Det hadde blitt garantert kjøp for min del.

 

Du kan få kjøpt min Iphone 5 S den er nesten ubrukt og ligger i orginal esken :p

Lenke til kommentar

Med andre ord er altså dette på ingen måte en oppfølger til Iphone SE, hvis salgsargument var nettop det at den var "liten".

 

"VW lanserer oppfølger til Golf: En 3,4 tonns SUV ."

 

Apple lanserte jo en ny "billigtelefon", XR, som ikke var billig i det hele tat. Den er på par med Androidtelefoner til 2-3000, men kostet 8k. Så det er alltid litt bingo hva de kommer opp med neste gang

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis dette stemmer er det noe skuffende. Jeg likte veldig godt formfaktoren til iPhone 5S som jeg hadde, jeg angrer på at jeg byttet den i en iPhone 6 og senere en 6S i stedet for en SE.

 

Det optimale hadde vært om de gjenbrukte unibodyen til SE (iPhone 5) igjen og gav den A-12 med "helskjerm" med face ID. Det hadde blitt garantert kjøp for min del.

 

Utvikling og innovasjon har det med å putre sakte videre. Den absolutt desidert største fordelen med 8 design istedet for 5s/se er at 8 er "sprutsikker". Den tåler ikke en dykkertur på 3m dyp i klorbasseng, men den tåler en skikkelig kraftig regnbyge, svette fra innerlomma på turer, osv osv.,

Har omtrent ikke brukt swap-avtale siden 7/8 kom sammenlignet med 5/5s/6/6s

Lenke til kommentar

 

Hvis dette stemmer er det noe skuffende. Jeg likte veldig godt formfaktoren til iPhone 5S som jeg hadde, jeg angrer på at jeg byttet den i en iPhone 6 og senere en 6S i stedet for en SE.

 

Det optimale hadde vært om de gjenbrukte unibodyen til SE (iPhone 5) igjen og gav den A-12 med "helskjerm" med face ID. Det hadde blitt garantert kjøp for min del.

 

Utvikling og innovasjon har det med å putre sakte videre. Den absolutt desidert største fordelen med 8 design istedet for 5s/se er at 8 er "sprutsikker". Den tåler ikke en dykkertur på 3m dyp i klorbasseng, men den tåler en skikkelig kraftig regnbyge, svette fra innerlomma på turer, osv osv.,

Har omtrent ikke brukt swap-avtale siden 7/8 kom sammenlignet med 5/5s/6/6s

Ingenting i veien for å gjøre iPhone 5 designet vanntett..

Og iPhone 8 var godkjent for dykk ned til 1 eller 1,5m i ferskvann men går også helt fint i ett svømmebasseng. Saltvann er mer utrygt.

Svette fra innerlomma? Dårlig lomme eller??

Swap avtale fikk du vel strengt tatt ikke da 5-6serien var ute heller så.

Men kjøp heller noe bedre enn iPhone. Det gjorde jeg og angret ikke 1 sekund

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...