Gå til innhold

Musk: Teslas pickup bør ha en startpris under 50 000 dollar


Anbefalte innlegg

Nei, nå må du gi deg! Audi lager pene/tøffe biler, Tesla har da aldri laget annet enn misfostre!

Audi lager både pene og mindre pene biler, Er forøvrig ikke veldig glad i den grillen dems, og når det er det som står ut på forslagsbildet, så må jeg påpeke det. Men spøken min så jammen ut til å treffe innertier her.

 

Synes Tesla sine biler ser bra ut, og i særdeleshet TMS med den nye grillen og nye Roadster som kommer. Og i mine øyne så er E-Tron et missfoster sammenlignet med TMX. Begge er store SUVer, og de vil aldri bli vakker som en sportsbil, men til SUV å være, er TMX en av de peneste.

 

Uansett, blir spennende å se hvordan Tesla Pickup faktisk vil bli seende ut. Men teaserbildet gir meg visse assosiasjoner til planet på Subaru "Brat", med sin skrånende sidestolpe...

 

https://static.cargurus.com/images/site/2010/04/05/22/44/subaru_brat-pic-5436053512576749211-1600x1200.jpeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+45613274

Samme gamle vaset i disse trådene, helt utrolig. 

På seg selv kjenner man andre. Jeg synes mye av det som har kommet i denne tråden var nyttig info.

Lenke til kommentar

Samme gamle...

 

Lystløgner Musk er på tokt igjen ja... Viktig å holde aksjepumpa igang!

Hva har han løyet om nå?

 

 

 

 

Ellers ser bilen bra ut, men det tullet burde Musk legge av seg. Så spørs det om selskapet overlever lenge nok til å lansere den.

Hvorfor skulle ikke selskapet overleve?

 

 

 

 

De utsatte Tesla Semi pga produksjon av TM3 og Y hevder enkelte. Hvordan i allverden skal de få rom til å lage denne? 

 

Aksjen nede i 184 dollar. Ned 52,7%.

Hva har aksjekursen med rom til produksjon av pickup å gjøre?

 

 

 

 

Som normalt er det neste som kommer fra Elon Fusk heeeelt fantastisk. Mannen har ikke en gang tilgang til batterileveranser til denne bilen. Panasonic har sagt rett ut at det ikke er kapasitet til dette.

 

Elon Fusk for heller lene seg på den heeelt fantastiske Semien sin som skal komme i 2019 med 965 km rekkevidde.

 

Eller nei, det var visst en løgn det også.....

Tja, Model 3 er jo helt fantastisk, så det er ingen grunn til å tro at ikke pickupen blir det også.

 

Og mener du nå at etterspørselen er så voldsom at Panasonic ikke klarer å produsere nok batterier altså? Det må jo være et meget godt tegn for Tesla.

 

Semi er allerede under testing, og kjører rundt på veiene alt. Hva har han løyet om egentlig?

Lenke til kommentar

Samme gamle...

 

 

Hva har han løyet om nå?

 

 

 

 

 

Hvorfor skulle ikke selskapet overleve?

 

 

 

 

 

Hva har aksjekursen med rom til produksjon av pickup å gjøre?

 

 

 

 

 

Tja, Model 3 er jo helt fantastisk, så det er ingen grunn til å tro at ikke pickupen blir det også.

 

Og mener du nå at etterspørselen er så voldsom at Panasonic ikke klarer å produsere nok batterier altså? Det må jo være et meget godt tegn for Tesla.

 

Semi er allerede under testing, og kjører rundt på veiene alt. Hva har han løyet om egentlig?

Hva er det Musk ikke lyver om? Hvordan går det med det lille overskuddet i Q1?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det Musk ikke lyver om? Hvordan går det med det lille overskuddet i Q1?

Nå var det snakk om løgner om Pickup og Semi. Disse vil jeg gjerne høre mer om.

 

Når det gjelder "det lille overskuddet i Q1" så sa han det vel slik at "hvis vi jobber hardt så vil vi kanskje klare et lite overskudd i Q1" eller noe slikt. Så nå er det visst du som er tatt i løgn, og det bare fordi du ikke klarte å holde deg til det som faktisk ble diskutert.

 

 

 

Ikke spør meg, spør dem som har en mening rundt årsaken til at Tesla Semi ble utsatt.

Det var du som nevnte aksjekursen.

Endret av hekomo
Lenke til kommentar

Nå var det snakk om løgner om Pickup og Semi. Disse vil jeg gjerne høre mer om.Når det gjelder "det lille overskuddet i Q1" så sa han det vel slik at "hvis vi jobber hardt så vil vi kanskje klare et lite overskudd i Q1" eller noe slikt. Så nå er det visst du som er tatt i løgn, og det bare fordi du ikke klarte å holde deg til det som faktisk ble diskutert.Det var du som nevnte aksjekursen.

he. Et lite overskudd og 700 millioner dollar i rent tap, det eer mer enn et lite avvik. Når det gjelder pickup (som ikke finnes) og trekkvognen så renner vi jo over av bløffmakeri der også. Sånn som hva pickupen skal kunne trekke. Det er jo bare løgn og bedrag. Et menneske kan trekke mer (som en Boeing 747), góg skal en kunne trekke såpass mye vekt lovlig på vei (samtidig som en akselererer) så må en ha et helt annet kjøretøy enn pickupen. Når var det trekkvognen opprinnelig skulle i produksjon sa du?

 

Elon Fusk, en lystløgner av rang. Hvem som helst som har t snev av et ingeniøren med faglig stolthet vil kle bløffmakere Elon Fusk om og om igjen. Nesten alt Mr Fusk sier er bare piss og enhjørningsdrømmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

T-skje? Greit nok at man prøver å ignorere det så godt man kan, men du er rimelig blind for det, om du ikke finner løgner innpå der rimelig kjapt. 

 

Først kommenterer du på en samtale du ikke er inkludert i, så tilføyer du ingenting relevant. Godt jobbet. 

 

Hva med å heller peke på noe, så en får en diskusjon ut av det? Jeg personlig ser ingen åpenbare løgner ved å åpne denne å se på det første innholdet. Jeg har dog ikke saumfart den, derav mitt spørsmål. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Først kommenterer du på en samtale du ikke er inkludert i, så tilføyer du ingenting relevant. Godt jobbet. 

 

Hva med å heller peke på noe, så en får en diskusjon ut av det? Jeg personlig ser ingen åpenbare løgner ved å åpne denne å se på det første innholdet. Jeg har dog ikke saumfart den, derav mitt spørsmål. 

Jeg poengterer et faktum. Det må da være lov i et åpent forum? Hvis ikke så kan du jo gå direkte på PM med personen det er snakk om, for å unngå at folk gjør det. 

 

Diskusjonen handler vell om løgner? Lyver han? Ja, eller nei - basert på informasjon som du finner på den siden? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg poengterer et faktum. Det må da være lov i et åpent forum? Hvis ikke så kan du jo gå direkte på PM med personen det er snakk om, for å unngå at folk gjør det. 

 

Diskusjonen handler vell om løgner? Lyver han? Ja, eller nei - basert på informasjon som du finner på den siden? 

 

Jeg har ikke sagt det ikke er lov, jeg sier du tilfører lite til ingenting godt for debatten. 

 

Jeg vill si det meste som står der ikke er løgner nei, mye av det handler jo om mål og fremtidige ting. Som sagt, hva er det som er løgner? Om du er så oppdatert på løgnene der inne bør det jo være en smal sak å dra frem noen eksempler som kan diskuteres.

 

Jeg prøver ikke å si at han ikke har sine svinn på skogen, ingen tvil om det. Men sånn umiddelbart med å åpne den siden ser jeg ikke noen konkrete løgner som stikker seg ut. Med forbehold at jeg ikke har saumfart, som sagt. 

Lenke til kommentar

Aksjekursen har stort sett bare betydning om Tesla trenger å hente inn penger. Noe de ikke ser ut til å måtte gjøre for den overskuelige fremtid, ettersom de har nærmere $5 mrd på konto, og gode utsikter til å ha positiv kontantstrøm fremover.

Det sa du rett før de hentet penger nå sist også. Selvfølgelig har det en stor betydning. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt det ikke er lov, jeg sier du tilfører lite til ingenting godt for debatten. 

 

Jeg vill si det meste som står der ikke er løgner nei, mye av det handler jo om mål og fremtidige ting. Som sagt, hva er det som er løgner? Om du er så oppdatert på løgnene der inne bør det jo være en smal sak å dra frem noen eksempler som kan diskuteres.

 

Jeg prøver ikke å si at han ikke har sine svinn på skogen, ingen tvil om det. Men sånn umiddelbart med å åpne den siden ser jeg ikke noen konkrete løgner som stikker seg ut. Med forbehold at jeg ikke har saumfart, som sagt. 

Du mener du tilføyer noe for debatten? 

Som sagt, finner man ikke løgner på den siden rimelig umiddelbart, så leser man det med skylapper på. 

 

Jeg ser du unnlater å svare på et rimelig enkelt spørsmål. Finner du, eller finner du ikke løgner på den siden? Er svaret ja på dette, så er vi jo enige. Det å diskutere løgnene i seg selv var vell ikke diskusjonen og poenget her, bare om han løy eller ikke? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...