Gå til innhold

Musk: Teslas pickup bør ha en startpris under 50 000 dollar


Anbefalte innlegg

Musk selv sier selv at penga tar slutt om 10 måneder.

Nei, det er feil. Det har han aldri sagt. Enda en løgn fra gjengen som elsker å beskylde Musk for løgn.

 

"Musk’s August 7 Statements Were Materially False and Misleading"

 

Du har ikke lest tiltalen? Kun det som står på r/teslainvestorclub?

Jeg tror du bør lære deg hva "materially" betyr i denne sammenhengen. Men hva skal man vel med forståelse for et tema man ganske stakkarslig prøver å diskutere?

Endret av hekomo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

"Musk’s August 7 Statements Were Materially False and Misleading"

 

Du har ikke lest tiltalen? Kun det som står på r/teslainvestorclub?

Jeg tror du bør lære deg hva "materially" betyr i denne sammenhengen. Men hva skal man vel med forståelse for et tema man ganske stakkarslig prøver å diskutere?

 

Ja, godt mulig jeg ikke vet hva "materially" betyr. Kan du forklare?

 

Edit: Fant noe på nettet. Tar forbehold om at de er "hatere", "shortere" og "krisemaksimerere".

 

Materially False Statement Law and Legal Definition

”For purposes of non-dischargeability of a debt in bankruptcy, a materially false statement is defined as one that paints a substantially untruthful picture of a financial condition by misrepresenting information of the type which would normally affect a decision to grant credit.'2

Endret av uname -l
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Håper den ikke ser ut som dette konseptbildet.

Støtfangeren vil treffe oppå panseret på vanlige biler, og sjansen for å drepe de man kolliderer med øker kraftig.

 

For oss entusiaster er Design viktigere en sikkerhet for omverdenen. Du får kose deg med det trygge og sikre fra VW eller Toyota etc... (Prod.modellen L kommer sikkert til å knuse sine konkureter i eks. NCAP) Sa ikke noe jeg.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, nå må du gi deg! Audi lager pene/tøffe biler, Tesla har da aldri laget annet enn misfostre!

 

Nei, fy skam seg begge to. Audi har ikke laget en pen bil siden Audi 200. Og ja, Tesla har laget mye stygge biler de og. Derfor, kanskje denne blir brukbart utseende på. Husk at det bare er en tilfeldig konseptskisse som er vist her. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Det er ordrett oversatt. Han sier at målet er å være en funksjonsmessig bedre truck enn en F-150 og en bedre sportsbil enn en standard 911.

Høres ut som rene røverkjøpet den pick-upen. Gleder meg til å se den flise forbi Porscher på Nordsløyfa.

Hvorfor er det alltid så dumme kommentarer her? En Porsche kan du kjøre i Nordsløyfa med og forsatt kjøre videre en tung bil som veier over 2 tonn vil ikke holde lenge der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...