Smedsrud Skrevet 2. mai 2019 Skrevet 2. mai 2019 Mas lenge nok og du blir hørt.Fans tok tatoveringer for å få en Razer-brødrister. Nå blir den realisert
Populært innlegg Chavalito Skrevet 2. mai 2019 Populært innlegg Skrevet 2. mai 2019 (endret) Den kommer øverst på ønskelisten min når den kommer i salg! Endret 2. mai 2019 av Chavalito 12
Tåka Skrevet 2. mai 2019 Skrevet 2. mai 2019 Jævla kult må få meg en sånn når det kommer på markedet!
mr_vegum Skrevet 2. mai 2019 Skrevet 2. mai 2019 God damn det der var en fet brødrister, må nesten ha en sånn. Kanskje det blir en laptop i samme slengen? 1
Dolkehjerte Skrevet 2. mai 2019 Skrevet 2. mai 2019 Har et svært dårlig inntrykk av Razer produkter... så enda et søppel produkt?? 6
Severin Suveren Skrevet 2. mai 2019 Skrevet 2. mai 2019 Den kommer øverst på ønskelisten min når den kommer i salg! Samme her 1
morten-89 Skrevet 2. mai 2019 Skrevet 2. mai 2019 (endret) Så var det å håpe at de faktisk lager en brødrister som er billig nok til at folk kjøper den (eg vil ha!), og ikke en svindyr pc/brødrister hybrid eller lignende.. Endret 2. mai 2019 av morten-89
H9K627W8 Skrevet 2. mai 2019 Skrevet 2. mai 2019 Dette her var jo helt konge. Trodde aldri en brødrister skulle være på ønskelista, men jaja, livet evner fortsatt å overaske.
ABNOR Skrevet 2. mai 2019 Skrevet 2. mai 2019 Den brødristen var kul. Tror det blir en bestselger. Du kan lage et modulært kjøleskap også. Kan man gjemme vekk routeren i toppen på den. 1
NoBo Skrevet 3. mai 2019 Skrevet 3. mai 2019 Specs? Kommer med tilkoblingsfunksjon til custom liquid cooling loop på PC-en for å kunne bruke overskuddsvarmen fra CPU og GPU til å varme brødet. Brødristeren kan dermed brukes til ‘slow-cook’ eller ‘sous vide’ tilberedning av ristet brød samtidig som man blir kvitt varmen fra PC-en. For hurtigristing av brødet har enheten dual USB3.x inn-porter som brukes til å gi strøm til varmetrådene i risteren samt for å overvåke og styre brødristingen. Det ryktes også om en ‘De Luxe’ -pakke som gir mulighet til å styre varmetrådene i risteren via program på tilkoblet PC slik at man kan få egendesignede motiver på det ristede brødet. 3
Fartlitter Skrevet 3. mai 2019 Skrevet 3. mai 2019 Har et svært dårlig inntrykk av Razer produkter... så enda et søppel produkt?? Jafy 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå