Gå til innhold

Kamptråd: Wolverhapton - Arsenal


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Benbjo-syndromet? For en ukes tid siden så pisset vi på Napoli over to kamper. At vi ikke klarer å knekke PL-koden betyr ikke at vi vil bli ydmyka i CL.

Mer negativ syndromet, når man ser 11 folk som labber rundt der. Lurer på hva som foregår i hodene, de har ekstremt elendige holdinger.

 

Bedre med EL hvor vi møter dårligere motstand, så de får opp litt selvtillit en gang i blandt.

Lenke til kommentar

Ja... blir fort flaut detta.

 

Det er sykt å få muligheten til 3. Plass servert på sølvfat av chelsea og tottenham for så å ikke gidde prøve en gang på banen. Helt vanvittig frustrerende når man ser f.eks mot Napoli hva man egentlig kan også er det dette de velger gi oss når vi trenger en god avslutning på sesongen. Blir trist jeg. ?

Lenke til kommentar

Trenger noen spillere som kan skrike og kjefte på spillerene så de våkner. Hva skal til for å få motivasjon?

De er jo bortskjemte «unger» som ikke jobber for penga. Greit å ha dårlige kamper, men da må man ofre seg, som se aldri gidder. Satse på 6-0, så kanskje spillerene ser hvor flaut dette er

 

Rager litt, men er så sykt oppgitt.

Endret av Kose
Lenke til kommentar

Helt sært å ligge under såpass når vi stort sett var bedre, iallefall frem til 1-0. 2 tabber selvfølgelig

Vi hadde ballen men skapte jo fuck all. Med en midtbane som ikke ligner grisen og et shaky forsvar var det bare spørsmål om tid. Ramsey har vært dette laget den siste tiden. Det har vi sett de siste kampene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vi kunne ha ligget trygt i tredje plass med 75poeng, men nei. De bedriten spillerne ville heller tape mot Everton, CP og nå Wolves. Jeg blir kvalm

Vi havner på enten 5 eller 6 plass. Sånn er det når overbetalte spillere begynner å gi faen. Burde være prestasjonsbasert lønn. Så tipper jeg vi hadde sett litt mer blø for drakta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...