Gå til innhold

Mor dømt for å ha krenket datteren på sosiale medier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burde være en selvfølge at ting ikke unødig deles før barn er gammel nok til å ta avgjørelsen selv.

 

Tror jeg ser 10-15 familier som sprer barnet sitt på det sosiale media for likes.. Eller bare for og dele de ørti bildene av baby-bilder osv opp gjennom årene.. Litt usikker hvorfor de gjør dette for all oppmerksomheten men dem om det. Føler det samme at det er unødvendig, men "et sted" må de jo puffe alt ut.. :L
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ser poenget med å dele et bilde av den nyfødte med mor og far og evt famile rundt, men jeg vil tro at I dette tilfellet er det snakk om litt mer intime bilder, I forbindelse med bleieskift e.l.

Utover det er jeg for at det er tydelig hvor grensen går, siden en del er helt blottet for kritisk sans og da kommer absolutte grenser til sin rett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg ser poenget med å dele et bilde av den nyfødte med mor og far og evt famile rundt, men jeg vil tro at I dette tilfellet er det snakk om litt mer intime bilder, I forbindelse med bleieskift e.l.

Utover det er jeg for at det er tydelig hvor grensen går, siden en del er helt blottet for kritisk sans og da kommer absolutte grenser til sin rett.

 

Les saken. Det er veldig mye værre enn det denne moren har gjort.

Lenke til kommentar

Svært mange skjønner ikke at dette er en rein hevnaksjon fra barnevernsidustrien side.

Et Norge som i 2017 brukte over 27 milliarder skattekroner på denne kyniske industrien, som har som et av sine måltall hvor mange barn de klarer å overta «omsorgen» for(ref. tidligere riksrevisor Jørgen Kosmo).

Beklager, men det var hverken barnet eller barnevernet som dreit i barnets rettigheter og brettet den uskyldige lille og de mest intime detaljer om barnet ut over hele internett.

 

Denne saken viser at det må brukes enda mer penger på å redde uskyldige barn fra onde, jævlige foreldre som ødelegger barna sine.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Her har helt klart det korrupte barneværnet i Norge krenket barnet. Moren kjemper kun for barnet og seg selv.

Synd Norge har blitt et autoritært diktatur.

Tullprat. Moren kjempet kun for seg selv. Hun ga en lang faen i barnet og barnets rettigheter. Hun tenkte bare på seg selv, og var mer enn villig til å ofre sitt eget barn for å tilfredsstille eget ego.

 

Takk og pris for at barnet ble reddet fra dette udugelige mennesket.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Du skrev: "dømt for å henge ut barnevernet på sosiale media"

 

I artikkelen din står det: "Hålogaland lagmannsrett mener kvinnen krenket sin sju år gamle datters rett til privatliv, blant annet gjennom å legge ut videoer i sosiale medier."

 

Jeg vet ikke hva du driver med SF, men du har klart å tabbe deg kraftig ut igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Du skrev: "dømt for å henge ut barnevernet på sosiale media"

 

I artikkelen din står det: "Hålogaland lagmannsrett mener kvinnen krenket sin sju år gamle datters rett til privatliv, blant annet gjennom å legge ut videoer i sosiale medier."

 

Jeg vet ikke hva du driver med SF, men du har klart å tabbe deg kraftig ut igjen.

Jeg skrev:

 

Hun ser ut til å ha blitt dømt for å henge ut barnevernet på sosiale media ... slikt gjøres ikke ustraffet i Noreg.

Det burde være tydelig for enhver som leser denne tråden at jeg ikke tror at dommens formelle grunnlag er dette ... men at dommen er ett resultat av at hun hengte ut barnevernet på sosiale media.

 

/teskjemodus

Endret av Skatteflyktning
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...