Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er poenget med vaksiner for barn?


Anbefalte innlegg

Ja det har sklidd rimelig ut her. Ganske usaklig.

 

Det jeg ikke skjønner er alle personangrepene og hvorfor ateist er dradd inn her. Jeg bor midt i bibelbeltet og jeg kjenner ingen gudfryktige som har noe problem med vaksinasjon.

 

TS skriver jo selv at han/henne ikke har noe problem med alle vaksinasjoner, bare noen typer? Så da bør vel topic endres til hva det gjelder, og så gå i detalj på hva konspirasjonsteorien går ut på.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette hadde ikke gjort meg så forbanna, om ikke det var for det faktum at alle må vaksinere seg for at en vaksine skal fungere. Det er regelrett trist at det finnes folk, i opplyste Norge, som er i mot noe så fundamentalsk viktig som vaksinasjon :(

 

Oppfordrer også alle dere voksne her inne til å kikke på vaksinasjonskortet dere har på helsenorge.no. For det er mulig dere trenger en boostervaksine. Og ta kontakt med fastlegen deres for råd - ikke diskusjon.no sine konspirasjons-lunatics

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Vaksiner : 

1 : Sørger for at millioner av liv ikke går tapt.
2 : Relativt sikre og lave tall for bivirkninger.
3 : Relativt billige.
4 : Har potensialet for at vi kan få vaksiner mot noen krefttyper ved å stimulere immunforsvaret vårt til å finne kreftcellene og reagere riktig på de.
5 : Noen vaksiner er derimot ikke ideelle og kan forårsaker flere problemer enn den løser.

Det stemmer at noen vaksiner har hatt alvorlige bivirkninger, årsaken til dette har vært forskjellig, noen ganger har det vært produksjonsfeil, andre ganger har det vært leveranseproblemer ( der vaksiner som skulle vært levert nedkjølet kom i trailere som var glovarme ) og i noen få tilfeller har det vært forskning som ikke stemmer og der vaksinen i seg selv har vært helt nyttesløs.
 
Det er uansett greit å få lest hva WHO har å si om saken : 
Embrace the facts about Vaccines

The History of Vaccines
 

Denne artikkelen er også svært viktig å lese, :

Vaccines didnt save us (a.k.a. vaccines don't work ): Intellectual dishonesty at its most naked



 

Personlig har jeg alltid vært skeptisk til nye vaksiner som har vært "hasteinnført" uten at det er gjort en grundig test av de over flere år og flere ti tusen tilfeller og forskjellige genetiske forskjeller, altså alle typer mennesker fra jorden rundt, årsaken til dette er at i noen tilfeller kan en vaksine ha negative ringvirkninger for noen blodtyper. En ting som jeg har vært spesielt skeptisk til er den nye vaksinen som skal sørge for at man ikke utvikler underlivskreft , altså HPV vaksinen og ser man på det fallende tallet med "fruktbare" kvinner i Europeiske land kan det ha en sammenheng : https://casereports.bmj.com/content/2012/bcr-2012-006879.abstract

Uansett min konklusjon er enkel : Standard vaksinene er trygge og viktige å ta, men vi må alltid sørge for at vi har grundig forskning på de medisinene vi tar fordi det ligger også store selskap bak som ønsker å tjene penger på produktene de selger og kan være villige til å gå svært langt for å oppnå dette.


 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er ansatt i en kommune og hører litt forskjellig fra avdelinger rundt omkring der jeg jobber, barnehager,sykehjem og institusjoner. Det er ganske heftig debatt blant ledere om de skal begynne og kjempe for at barn uten vaksine skal utestenges fra barnehage og skoler, Jeg har såvidt jeg kan huske aldri hørt noen som er uenige. Nå er det riktig nok ikke mange det gjelder.

 

 

Barn som av medisinske årsaker ikke kan ta vaksiner vil jo ikke bli rammet, men for at de skal få en trygg dag i barnehagen og på skolen så må alle de som kan vaksinere seg gjøre nettopp dette. Og dette er noe ledere på min arbeidsplass ønsker og fremme for politikerne i kommunen ganske snart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Finnes det ikke fakta som støtter opp under hva som blir presentert, er det fullstendig uinteressant for mitt vedkommende. 

 

Det finnes fakta. Men grunnen til at du blir kalt farlig og konspirasjon teoretiker er fordi du og din gruppe ofte blir presentert med faktaopplysninger, rapporter, forskning og statistikk som er støttet opp av tusenvis av doktorer,leger,forskere men velger det vekk til fordel for den bunken med ark som kun et fåtall av personer med samme yrke legger sin lit til, og som gang på gang blir bevist at er feil, men siden de bevisene kommer fra folkene du/dere ikke stoler på, så trur dere ikke at det er feil allikevel.

Dette er en ond sirkel som vi ikke kommer ut av, Dere som lever godt med og bli kalt konspirasjon teoretikere er jo sterkt overbevist om at dere er av de få unike menneskene på jorden som faktisk skjønner hva som foregår her i verden.

 

Det virker som at grunnverdiene til en som faller innenfor kategorien "konspirasjonsteoretiker" alltid skal mene det motsatte av hva hva som er almen akseptert, uansett hva det gjelder. 

 

Vaksine er bra = Vaksine er farlig

Ingen ufoer og aliens i Area 51 = det er ufoer og aliens i Area 51

Terrorister sto bak 9/11 = Myndighetene sto bak 9/11

Jorda er rund = Jorda er flat

Selvstyre i hvert land = en hemmelig global styresmakt

Mennesker har vært på månen = Mennesker har ikke vært på månen

Verdens ledere er mennesker = verdens ledere er øgler forkledd som mennesker

og denne listen kan bli lang...

 

Og min egen erfaring er at nesten alle jeg vet om som trur på slikt er mennesker som ofte er mye alene,Jobber lite. De ønsker at det skal være noe mer en vi ser til det daglige, og fordyper seg da ganske hardt i informasjon de selv ønsker skal være sant, de nekter å høre på motargumenter og er veldig bastante. Det skal sies at jeg har også møtt stikk motsatte, sosiale mennesker med gode solide jobber som også faller under kategorien konspirasjonsteoretiker

 

Selv har jeg aldri vært så bastant på noe som helst, jeg er en person som kan endre mening om argumentasjonen er god nok, kan endre mening om det foreligger kredibilitet bak ny informasjon jeg blir presentert.

 

Men alt det jeg har skrevet hittil kan du jo veldig lett snu, at det er vi som ikke er betegnet som konspirasjon teoretikere  som har feil. Dere er hellig overbeviste om at dere er rett, og vi er hellig overbeviste om at vi har rett. 

 

Det er bare synd at slik som dette kan ha direkte innvirkning på liv og død. Jeg respekterer at du har meninger, men jeg respekterer ikke budskapet.

 

 

Personlig mener jeg at mennesker som kjemper mot vaksinasjon burde straffeforfølges, Da dette er såpass viktig. Uansett om noen få får farlige bivirkninger av det. Sikre helsen til milliarder av mennesker på bekostning av de hundre/tusen som får bivirkninger

 

Beklager evt skrivefeil.

 

Anonymous poster hash: bd219...66c

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dette hadde ikke gjort meg så forbanna, om ikke det var for det faktum at alle må vaksinere seg for at en vaksine skal fungere. Det er regelrett trist at det finnes folk, i opplyste Norge, som er i mot noe så fundamentalsk viktig som vaksinasjon :(

 

Oppfordrer også alle dere voksne her inne til å kikke på vaksinasjonskortet dere har på helsenorge.no. For det er mulig dere trenger en boostervaksine. Og ta kontakt med fastlegen deres for råd - ikke diskusjon.no sine konspirasjons-lunatics

 

Den eneste "fornuftige" (dog etter mitt syn ufornuftige) grunnen til å være mot vaksinasjon, må være hvis man har en overbevisning om at vi bør la naturen gå sin gang, og ikke hindre sykdommer fordi dette er "noe naturlig" og en naturlig mekanisme.

 

Pga de enorme befolkningsøkningene vi har, kunne jeg til en viss grad forstått dette synspunktet.

Men da måtte også de samme personene kunne stå oppreist å si at "ja, det er stor sjanse for at barna mine vil dø av sykdommer, men det er noe jeg tror på"...

 

Helt ideelt sett kan det være argumenter for at noen burde få lov til å mene dette, men utfordringen er selvsagt at dette vil gå ut over alle oss andre som ikke deler dette synet pga flokkimunitet.

Vi lever tross alt i et demokrati, og noen ganger må man bøye seg for flertallet og gjøre det som er best for den store majoriteten.

I tillegg kan man selvsagt argumentere for at "uskyldige" barn vil måtte dø unødvendig bare på grunn av en overbevisning fra foreldrene.

 

 

Jeg synes vi defininitvt bør sørge for å stoppe befolkningsveksten på jorden, men å slutte å vaksinere barna våre er ikke den riktige måten å gjøre det på!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den eneste "fornuftige" (dog etter mitt syn ufornuftige) grunnen til å være mot vaksinasjon, må være hvis man har en overbevisning om at vi bør la naturen gå sin gang, og ikke hindre sykdommer fordi dette er "noe naturlig" og en naturlig mekanisme.

 

Pga de enorme befolkningsøkningene vi har, kunne jeg til en viss grad forstått dette synspunktet.

Men da måtte også de samme personene kunne stå oppreist å si at "ja, det er stor sjanse for at barna mine vil dø av sykdommer, men det er noe jeg tror på"...

 

Helt ideelt sett kan det være argumenter for at noen burde få lov til å mene dette, men utfordringen er selvsagt at dette vil gå ut over alle oss andre som ikke deler dette synet pga flokkimunitet.

Vi lever tross alt i et demokrati, og noen ganger må man bøye seg for flertallet og gjøre det som er best for den store majoriteten.

I tillegg kan man selvsagt argumentere for at "uskyldige" barn vil måtte dø unødvendig bare på grunn av en overbevisning fra foreldrene.

 

 

Jeg synes vi defininitvt bør sørge for å stoppe befolkningsveksten på jorden, men å slutte å vaksinere barna våre er ikke den riktige måten å gjøre det på!

 

Jo høyere levestandard mennesker har, jo færre barn får de. Denne utviklingen har vi sett i Asia, Afrika og Sør-Amerika. Hvis basis behovene på helsetjeneste, mat, vann, strøm og ly blir dekket inn vil antall barn per kvinne synke, dette har skjedd i flere land i kontinentene nevnt tidligere. 

 

Økonomisk vekst, som igjen gir tilgang til og tilfredstille disse behovene resulterer i at familier får færre barn da barn ofte er resurser etter at de har overlevd småbarnsstadiet. Antall mennesker på jorden har aldri vært høyere, men hvis det fortsetter som det gjør nå, så vil antall mennesker i verden holdes ganske konstant etter en viss tid, det vill først øke, så flates ut.  Hans Rosling har ganske artig og nøytral faktabasert statistikk på dette, 

 

for eks denne forelesningen

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg tar det som en hedersbetegnelse om noen kaller meg for konspirasjonsteoretiker bare fordi mine meninger går på tvers av hva regjeringer og deres propagandamaskineri i mainstream media forsøker overbevise meg om at hva som er korrekt standpunkt.

Da ser vi på forskjellige ting, men ok.

 

Skremselspropagandaen fra NRK siden nyttår har nådd nye høyder kontra hva vi tidligere har sett i Norge.

Har ikke sett på NRK siden kanskje 2006 så det kan jeg si lite om.

 

Om dette i noens bok klassifiserer meg som dum eller uvitende, lever jeg veldig fint med det.

Tolk det som du vil. Men som et eksempel kan nevnes at du selv sa du ikke kunne ta diskusjonen om satellitter, men like fullt er du bastant på at de ikke finnes. Altså er du bastant på noe du ikke kan nok om til å forsvare ditt eget standpunkt. Da må det vel være lov å i det minste si du drar forhastede slutninger på tynt grunnlag. En egenskap nok mange vil anta stemmer for flere av dine påstander. Eller for å si det på en annen måte, det skader selv de tema du faktisk kan nok om til å forsvare.

 

Finnes det ikke fakta som støtter opp under hva som blir presentert, er det fullstendig uinteressant for mitt vedkommende.

Dine nå etterhvert mange tråder forteller en annen historie.

 

Ettersom vi har evig liv er det absolutt ingenting jeg frykter annet enn Gud.

Det eneste som manglet der var noe om 72 jomfruer.

 

Konspirasjonsteoretikere ble ledd av da de fortalte at JFK ble myrdet av CIA. Dokumenter frigitt av den amerikanske stat som bekrefter at dette var tilfellet.

Ok...

 

Konspirasjonsteoretikere ble også ledd av da de avslørte at månelandingen var forfalsket. Dette ble bekreftet av Israels spacesjef på live TV.

Dersom én enkelt kilde er enige med dere da er det alt dere trenger, ikke sant? Spesielt om de har noen fancy titler. Ingen fakta nødvendig. Et uttalelse holder.

Ett målepunkt fra Gleason var visst nok også.

 

I begge sakene hadde konspirasjonsteoretikerne rett, mens mobben forsøkte alt hva de kunne for å stilne de. Klarer du innrømme at de virkelige konspiratorene i disse to sakene er myndighetene, samt at du er mektig imponert over de menneskene som hadde ryggrad nok til å stå i stormen, ta kritikken som haglet og allikevel var urokkelige?

- JFK saken har jeg rett og slett ikke fulgt. Om USA har drept noen er det knapt nyheter.

- Månelandingen er ikke motbevist.

 

Når de eldre som er fullstendig unyttige for "slummen" begynner dø tidligere og tidligere, når tror du denne raten vil begynne bli negativ? Om den blir negativ ved la oss si 2,5%, vil det ikke ta veldig mange år før man er i "mål". Siden vi ikke bare pumper barna fulle av kjemikalier slik at de er som vandrende antenner som mottar av EMF 24/7. Toppen av kransekaken er iPaden som har antennen plassert slik at den er rett over skrittet mens du har den i fanget. Har alle i familien hver sin, har du 100% dekning...

Igjen er fokus på slike minimale saker. Chemtrailfolk bryr seg filla om at de puster eksos fra biler hver dag. Vaksinefolk bryr seg filla om at de har kvikksølv i tenna og spiser fisk. Og nå EMF. Men blåtann, wifi og radiostyrt garasjeport må man ha.

Det hele blir så fånyttes med en kost/nytte ratio milevis under hva som er målbart når det ligger bedre, billigere og mer effektive metoder rett foran dem. Det ligger en eim av James Bond-skurk over det hele når det rett og slett ikke er nødvendig for det påstått ønskede resultatet.

 

Til alle kvinner; vær så snill riv ut den ståltråden dere i bh-en som går hele veien rundt dere og konstant tar i mot EMF-stråling. Håper dere har alternativer og finnes de ikke; start produksjon selv! En crowdfunding burde fungere for dette formålet.

Ja for all del. Ta ut den. Den er nok et større problem enn blåtannheadset som "alle" går med.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg trur vi skulle rekke og for hånd spikke tannpirkere av alle Norges trær før trådstarter her lar seg overbevise om noe som helst annet en hva han allerede har bestemt seg for. Jeg trur nesten det er best og ignorere, så kryper de fort tilbake til sine likesinnede på lukket forum (avdeling?). Men det står respekt i og være så trassig, det skal sies.

Endret av Eriksendrul
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her er noen av de vanligste sykdommene det vaksineres mot, i de aller fleste tilfeller er det nok heller ønskelig med eventuelle bivirkninger av vaksinen, enn sykdommene det vaksineres mot. Noen er mer synlige enn andre på det ytre:

 

Tuberkolose:

https://en.wikipedia.org/wiki/Tuberculosis

 

 

Tuberculosis (TB) is an infectious disease usually caused by Mycobacterium tuberculosis (MTB) bacteria.[1] Tuberculosis generally affects the lungs, but can also affect other parts of the body.

 

The classic symptoms of active TB are a chronic cough with blood-containing sputum, fever, night sweats, and weight loss.[1] It was historically called "consumption" due to the weight loss.[8]Infection of other organs can cause a wide range of symptoms.

 

In 2017, there were more than 10 million cases of active TB which resulted in 1.6 million deaths.[7] This makes it the number one cause of death from an infectious disease

 

post-180111-0-38526100-1552901112_thumb.gif

 

Difteri:

https://en.wikipedia.org/wiki/Diphtheria

 

 

Complications may include myocarditis, inflammation of nerves, kidney problems, and bleeding problems due to low levels of platelets.[1] Myocarditis may result in an abnormal heart rate and inflammation of the nerves may result in paralysis.[1] Diphtheria is usually spread between people by direct contact or through the air.[1][5] It may also be spread by contaminated objects.

 

Death occurs in 5% to 10% of those affected

 

post-180111-0-63050600-1552901491_thumb.jpg

 

Polio:

https://en.wikipedia.org/wiki/Polio

 

 

Polio, also called poliomyelitis or infantile paralysis, is an infectious disease caused by the poliovirus.[1] In about 0.5 percent of cases there is muscle weakness resulting in an inability to move.[1] This can occur over a few hours to a few days.[1][3] The weakness most often involves the legs but may less commonly involve the muscles of the head, neck and diaphragm.[1] Many people fully recover.[1] In those with muscle weakness about 2 to 5 percent of children and 15 to 30 percent of adults die.

 

post-180111-0-77370500-1552901774_thumb.jpg

post-180111-0-93538300-1552901784_thumb.jpg

post-180111-0-77783400-1552901813_thumb.jpg

 

Meslinger:

https://en.wikipedia.org/wiki/Measles

 

 

Measles is a highly contagious infectious disease caused by the measles virus.[3][9] Symptoms usually develop 10–12 days after exposure to an infected person and last 7–10 days.[6][7] Initial symptoms typically include fever, often greater than 40 °C (104.0 °F), cough, runny nose, and inflamed eyes.

 

Measles affects about 20 million people a year,[3] primarily in the developing areas of Africa and Asia.[6] It is one of the leading vaccine-preventable disease causes of death.

 

post-180111-0-64452500-1552902278_thumb.jpg

post-180111-0-51182500-1552902291_thumb.jpg

 

Tetanus:

https://en.wikipedia.org/wiki/Tetanus

 


Tetanus, also known as lockjaw, is a bacterial infection characterized by muscle spasms.[1] In the most common type, the spasms begin in the jaw and then progress to the rest of the body.

 

About ten percent of cases prove fatal

 

Tetanus occurs in all parts of the world but is most frequent in hot and wet climates where the soil contains a lot of organic matter.[1] In 2015 there were about 209,000 infections and about 59,000 deaths globally.[4][5] This is down from 356,000 deaths in 1990

 

post-180111-0-85658200-1552902706_thumb.png

post-180111-0-05303500-1552902718_thumb.png

 

Kusma:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mumps

 

 

Complications may include meningitis (15 percent), pancreatitis (four percent), inflammation of the heart, permanent deafness, and testicular inflammation which uncommonly results in infertility.

 

Mumps is highly contagious and spreads rapidly among people living in close quarters.[7] The virus is transmitted by respiratory droplets or direct contact with an infected person.

 

post-180111-0-09563700-1552902997_thumb.jpg

 

Nå har jeg ikke tatt med alle, kun de vanligste/mest kjente. Beklager at det er på Engelsk, men det ble enklere for min del. Og beklager bildene, men det er for å understreke hvorfor vi vaksineres.

 

Vil du undersøke selv på Norsk:

https://no.wikipedia.org/wiki/Vaksine

https://no.wikipedia.org/wiki/Barnevaksinasjonsprogrammet

 

Noen fellestrekk:

- Meget smittsomme

- Forferdelige symptomer

- Høy dødelighet

 

Dette er noen av grunnene til at vi vaksineres.

Endret av zeebra
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ett bilde sier mer enn tusen ord.

Meget bra illustrert.

 

Ingen vits å diskutere et slikt emne som dette .. Da går jeg heller å diskuterer med flat earthers.. så slipper man iallfall tenke på at mennesker lider eller dør, hvis noen skulle ønske å følge teoriene til den man diskuterer med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ett bilde sier mer enn tusen ord.

Meget bra illustrert.

 

Ingen vits å diskutere et slikt emne som dette .. Da går jeg heller å diskuterer med flat earthers.. så slipper man iallfall tenke på at mennesker lider eller dør, hvis noen skulle ønske å følge teoriene til den man diskuterer med.

 

Vel, om jeg skal få autisme eller bli drept av myndighetene gjennom en "trigger" i vaksiner, vil jeg heller det enn å få de sykdommene der. Det var faktisk ganske grusomt bare å lage innlegget og se gjennom bilder osv.

Lenke til kommentar

Morsomt å se sidene/kildene TS linker til kontra motparten viser til.

 

 

 

Følg trinn 1 & 2 i ditt eget råd selv!

 

Dødsraten for polio var synkende før man introduserte vaksinen..

attachicon.gifScreen Shot 2019-03-14 at 23.58.27.png

 

Siden legene ikke er enige seg i mellom men har leire over hele spekteret bør du komme med et annet argument enn at, jeg er Dr.E, gud i mine egne øyne og derav skal du tro blindt på meg. Den tiden er forbi, heldigvis.

attachicon.gifScreen Shot 2019-03-15 at 00.05.00.png

 

https://healthimpactnews.com/2013/dr-kurt-why-i-will-never-choose-to-vaccinate-my-own-son-and-any-future-kids-my-wife-and-i-have/

 

 

"Kildene" til anti-vaksine er jo som å gå inn på en porno side. Proppa med spam og reklame hvor du ser at alt er lagd for å lure deg. Går man litt nærmere å ser hvem som står bak sidene er det ofte enkelt person. Som f.eks healthimpactnews.com. Siden ser rotete og er full av drit. Leser man "about us" finner man ut at siden er drevet av en dypt religiøs mann som med følgende utdanning:

Bachelor of Arts degree in Bible/Greek from Moody Bible Institute in Chicago, and his Master of Arts degree in linguistics from Northeastern Illinois University in Chicago

Så har vi motparten:

 

 

 

https://ourworldindata.org/vaccination

 

1. Sett av en time til å lese.

2. Skam deg.

3. Slett tråden.

 

 

Her vises det til en side som ser ryddig. Her er det ingen tvilsom reklame eller noe mas om at du må kjøpe noen ting. Når jeg ser hvem som driver sider finner jeg denne informasjonen:

 

Based at Oxford

Our World in Data and the SDG-Tracker are collaborative efforts between researchers at the University of Oxford, who are the scientific editors of the website content; and the non-profit organization Global Change Data Lab, who publishes and maintains the website and the data tools that make our work possible. At the University of Oxford we are based at the Oxford Martin Programme on Global Development and the Leverhulme Center for Demographic Science at Nuffield College.

Dette ser man til stadighet i denne "debatten". Det linkes til kilder fra en enkelt stående dypt religiøs person som er økonomisk avhengig av å selge produkter på sin side mot en gruppe forskere fra Oxford som er finansiert av en ikke-profit organisasjon.

 

Hmmmmm.... Vanskelig å ta et valg her hvem man skal stole på. Forskerne fra Oxford har jo et poeng, men de tror jo ikke på gud så jeg setter min lit til Brian jeg........

 

Og TS. Slutt å bruk VI når du skriver. Hvem er VI?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, om jeg skal få autisme eller bli drept av myndighetene gjennom en "trigger" i vaksiner, vil jeg heller det enn å få de sykdommene der. Det var faktisk ganske grusomt bare å lage innlegget og se gjennom bilder osv.

Som sagt før, jeg ser polio på gata til daglig. Man blir rimelig ydmyk ovenfor helsevesenet vi har tilgjengelig i trygge Norge, når man ser slikt på nært hold. Vi er heldige vi :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som sagt før, jeg ser polio på gata til daglig. Man blir rimelig ydmyk ovenfor helsevesenet vi har tilgjengelig i trygge Norge, når man ser slikt på nært hold. Vi er heldige vi :(

 

Huff. Ja, mange land som ikke har vaksinasjonsprogram mot slike forferdeligheter. Orker ikke å tenke på all lidelsen det medfører i fattige land. Om noe burde vi heller kjempe for at vi skal hjelpe fattige land med vaksinasjon i deres befolkning.

 

Ps. Til alle skeptikere. Myndighetene kan heller ikke legge inn "slave program" i vaksiner. Jeg er vaksinert mot alt alvorlig og snakker sterkt imot myndighetene.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...