Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er poenget med vaksiner for barn?


Anbefalte innlegg

Vise at vaksiner er alt annet enn ufarlige, samt hvilke alvorlige konsekvenser det kan ende med.

 

Jeg registrerer at det står alleged i dette tilfellet. En vaksine kan i sjeldne tilfeller skape en uforutsett bivirkning (ofte er disse heldigvis helt ufarlige), det er ikke mulig å gardere seg 100%. Det er uansett en risiko som er forsvinnende liten i forhold til risikoen man løper ved å ikke ta vaksinen. 

 

Når vaksiner utvikles, er målet alltid at vaksinene skal gi best mulig effekt med minst mulig bivirkninger. Fordi vaksiner gis til store grupper med friske personer, og mange vaksiner tilbys alle barn, aksepteres mindre bivirkninger etter vaksiner enn etter bruk av andre legemidler. Alvorlige vaksinereaksjoner, varige skader eller dødsfall etter vaksinasjon forekommer svært sjelden

 

https://www.fhi.no/nettpub/vaksinasjonsveilederen-for-helsepersonell/vaksinasjon/bivirkninger-etter-vaksinasjon/  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Billionær faktisk. 1 000 000 000 000   :hmm:

Du kjenner ingen som blir motivert av profitt?

 

 

Hva med friheten til å sende sine barn på skole/barnehage uten å frykte at de skal bli syke fordi noen tullete foreldre lar sine uvaksinerte barn gå på samme skole/barnehage?

Vaksinerte barn kan bli smittet?

 

Hvis man ser verden gjenom filtre blir virkeligheten usynlig. Her lister du opp alle filtrene dine.

- Eller sier du at du ikke kan være uvitende og alle gangene folk kaller deg uvitende betyr at du ikke har vært forutinntatt?

- Sier du at du aldri setter opp en motstridende holdning uten å ville eller kunne forklare hvorfor og at når folk krever en forklaring på din motstand (som du ikke gir) så bedriver du motstand mot systemet?

- Sier du at skepsis til myndighetene alltid er velplassert?

- Hva du ville frem til med "religiøse årsaker" skjønte jeg ikke helt, men det virker som du prøver å si at religiøse kilder ikke skal tviles på.

Masse tøv.

 

Man skjønner jo da litt mer av din tidligere kommentar av at motstand styrker deg. Det er jo nesten så man må tro du skaper bølger i vannet med vilje fordi du styrkes av det.

Denne er nok en ukjent egenskap for deg; uredd. Når man lener til konsensus som grunnlag da alle fakta tilsier noe annet, er ikke jeg redd for å kalle en spade for akkurat hva det er. Tror du jeg som kristen vil at man skal risikere barna helse? Derimot vil jeg kjempe for at de skal få de aller beste mulighetene uten overvåkningssamfunnet vi er på full fart inn i. Dette innebærer at jeg for mange år siden innså at hvordan den vestlige medisinen fungerer har kun profitt som hensikt. Om du kan maskere et problem i stedet for at man fikser dette vil et nytt problem oppstå. Dette er ikke veldig komplisert. Lar du mennesker tro at de ikke er ansvarlig for sine egne handlinger vil du lage akkurat det samfunnet vi har i dag. Man påtar seg offerrollen og det er alle andres feil enn sin egen.

 

"Problemet" er at du sier noen forsøker å få ned befolkningsmengden på jorda og peker på vaksiner som (hvertfall) delaktig i dette.

Så sier jeg de ikke gjør noen god jobb fordi befolkningsmengden går opp. Altså enten tar du feil eller så er de inkompetente.

Skulle inderlig ønske jeg kunne si meg enig med deg. Du kommer med opplysninger som ikke er sanne. Fra ca 2.1% befolkningsvekstrate i 1968 til 1.05% i 2019 (anslag). Ser ut som om de virkelig er i ferd med å lykkes spør du meg. Og dette på rekordtid. Så vi konkluderer med at jeg har rett og at de gjør en veldig god jobb?

 

https://www.worldometers.info/world-population/

 

 

Jeg registrerer at det står alleged i dette tilfellet. En vaksine kan i sjeldne tilfeller skape en uforutsett bivirkning (ofte er disse heldigvis helt ufarlige), det er ikke mulig å gardere seg 100%. Det er uansett en risiko som er forsvinnende liten i forhold til risikoen man løper ved å ikke ta vaksinen. 

 

Når vaksiner utvikles, er målet alltid at vaksinene skal gi best mulig effekt med minst mulig bivirkninger. Fordi vaksiner gis til store grupper med friske personer, og mange vaksiner tilbys alle barn, aksepteres mindre bivirkninger etter vaksiner enn etter bruk av andre legemidler. Alvorlige vaksinereaksjoner, varige skader eller dødsfall etter vaksinasjon forekommer svært sjelden

 

https://www.fhi.no/nettpub/vaksinasjonsveilederen-for-helsepersonell/vaksinasjon/bivirkninger-etter-vaksinasjon/ 

Problemet vi er aller mest bekymret for er mutasjon i dna og sterilitet. Vi er ikke uenig i at man er prosentvis relativt lavt, foruten autisme som er urovekkende høyt. Problemet er at en er en for mye. Som du ser har de kurert HPV. Hvorfor er ikke dette over alle nyhetskanaler slik at man ikke trenger fortsette ta vaksinen?

 

Videre er det et spørsmål helsedirektoratet og mange her inne ikke liker fordi de vet at det toucher veldig, veldig tett på sannheten. Folkehelseinstituttet ble i sin tid finansiert av Rockefeller stiftelsen. Hvorfor skal en amerikaner finansiere dette i Norge?

Lenke til kommentar

Du kjenner ingen som blir motivert av profitt?

Joda, da det er vel bare å gratulere denne navnløse kineseren med å være verdens første billionær?

 

 

Vaksinerte barn kan bli smittet?

Ja, selvfølgelig. Ingen vaksiner er 100% effektive, og enda mer viktig så finnes det barn som er allergiske mot vaksinen, eller er for unge til å ta den.

 

 

Problemet er at en er en for mye. Som du ser har de kurert HPV. Hvorfor er ikke dette over alle nyhetskanaler slik at man ikke trenger fortsette ta vaksinen?

Fordi det høyst sannsynlig er fullstendig BS.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Skulle inderlig ønske jeg kunne si meg enig med deg. Du kommer med opplysninger som ikke er sanne. Fra ca 2.1% befolkningsvekstrate i 1968 til 1.05% i 2019 (anslag). Ser ut som om de virkelig er i ferd med å lykkes spør du meg. Og dette på rekordtid. Så vi konkluderer med at jeg har rett og at de gjør en veldig god jobb?

Kan det henge sammen med at vaksinering gjør at flere barn overlever, slik at man ikke må få 5-10 barm for å være sikker på å ha overlevende etterkommere?
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Masse tøv.

Vel... Det var du som bragte det på banen, og jeg er langt på vei enig i at det var tøv.

Men jeg kan forenkle selvfølgelig. Det var tross alt ting du selv skrev så jeg regnet med det var til å snakke om.

 

Du skrev:

"Uvitenhet=>ser med åpne øyne uten forutinntatte holdninger"

Da lurer jeg på om du tar beskyldninger om uvitenhet som en hedersbetegnelse på at du ser ting med åpne øyne.

 

"Dumskap=>indoktrineringen fra systemet har ikke fungert,"

Jeg lurer også på om du tar beskyldninger om dumskap som en hedersbetegnelse på at du ikke lar deg indoktrinere.

 

"Trass=>ryggrad og egne meninger,

Akkurat det samme her som over.

 

"Skepsis mot myndighetene=>forskjellen mellom myndighetene og mafiaen er størrelsen av organisasjonen,"

Her regner jeg med du sier du anser myndighetene som mafia.

 

"Religøse årsaker=>man tror på vår skaper og søker sannheten uansett om svaret er ubehagelig."

Som sagt, litt usikker på hva du mener med dette. Spesielt siden du har avvist talløse (ubehagelige) fakta opp igjennom de siste trådene.

 

"Jeg er skyldig!

Du snakket tydeligvis om deg selv.

 

Jeg tok da også sjansen på å regne med at denne omskrivningen av hva folk kunne si til deg var grunnen til at du sa du blir sterkere av motstand. Mulig det var feil, men det var vel ikke helt usannsynlig, var det?

 

EDIT:

Skulle inderlig ønske jeg kunne si meg enig med deg. Du kommer med opplysninger som ikke er sanne. Fra ca 2.1% befolkningsvekstrate i 1968 til 1.05% i 2019 (anslag). Ser ut som om de virkelig er i ferd med å lykkes spør du meg. Og dette på rekordtid. Så vi konkluderer med at jeg har rett og at de gjør en veldig god jobb?

Droppe veksten fra 2% til 1% over 50 år er å si at noen er i ferd med å lykkes med å drepe 6,5 mrd mennesker? Ok... Endret av fokkeslasken
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Problemet vi er aller mest bekymret for er mutasjon i dna og sterilitet. Vi er ikke uenig i at man er prosentvis relativt lavt, foruten autisme som er urovekkende høyt. Problemet er at en er en for mye. Som du ser har de kurert HPV. Hvorfor er ikke dette over alle nyhetskanaler slik at man ikke trenger fortsette ta vaksinen?

 

Videre er det et spørsmål helsedirektoratet og mange her inne ikke liker fordi de vet at det toucher veldig, veldig tett på sannheten. Folkehelseinstituttet ble i sin tid finansiert av Rockefeller stiftelsen. Hvorfor skal en amerikaner finansiere dette i Norge?

HPV er ikke kurert.

https://www.goodmorningamerica.com/wellness/story/mexican-scientists-find-cure-hpv-heres-61209423

https://www.cancerhealth.com/article/cure-hpv-fast

 

After that claim was repeated by many publications and went viral on social media, further investigation revealed that the company hoped to have its product—which so far has been tested in mice—ready for the first human clinical trials within a year.

 

Hvordan kan du si at de har kurert HPV?

 

https://www.sb.no/meninger/meninger/feilaktig-om-folkehelseinstituttet-og-vaksine/s/2-2.428-1.6219124

 

Det er riktig at den norske stat i 1929 fikk en donasjon på ca. 1 million kroner i 1929 til å opprette et folkehelseinstitutt. Men dette var en engangsforeteelse, og det var en avtale mellom regjeringen og stiftelsen. Folkehelseinstituttet har ikke hatt direkte befatning med Rockefeller Foundation verken da eller senere.

 

https://www.fhi.no/om/om-fhi/fhi/folkehelseinstituttets-historie/

 

1929

Regjeringen etablerte Statens institutt for folkehelse (SIFF) med 18 ansatte ved hjelp av en gave på 1 million kroner fra Rockefeller Foundation.

 

https://www.rockefellerfoundation.org/about-us/

 

The Rockefeller Foundation’s mission—unchanged since 1913—is to promote the well-being of humanity throughout the world. Today the Foundation advances new frontiers of science, data, policy, and innovation to solve global challenges related to health, food, power, and economic mobility. As a science-driven philanthropy focused on building collaborative relationships with partners and grantees, The Rockefeller Foundation seeks to inspire and foster large-scale human impact that promotes the well-being of humanity by identifying and accelerating breakthrough solutions, ideas and conversations.

 

Om jeg syns det er rart at Rockefeller stiftelsen ga en gave på 1 millioner kroner i 1929? Overhodet ikke.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

I stedet for å debattere vaksinene burde det vel heller være en debatt om farlige personer som enten bevisst eller grunnet egen ignoranse sprer livsfarlig propaganda som gjør at mange blir å dø. 

Det Anarv gjør her på forumet over mange tråder kan gjøre stor skade hvis noen faktisk biter på eller tror det ligger noe som helst annet enn svada og overtro til grunns. 

På den annen side, så blir jo trådene hans et stort samlepunkt for debunking av slikt tull, som egentlig styrker saken til de oppegående.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kan det henge sammen med at vaksinering gjør at flere barn overlever, slik at man ikke må få 5-10 barm for å være sikker på å ha overlevende etterkommere?

Ser du egentlig hva du har skrevet selv? Det befolkningsvekst i prosent det vises til. Tror du kvinner i Afrika har 5-10 barn for at de skal ha overlevende etterkommer. Dette er i håp om at en av de skal lykkes fullt ut og kunne forsørge familien økonomisk. Ganske kynisk, men jeg kan forstå hvorfor de foretar seg dette.

 

Har du sett polio på ordentlig før? Jeg mener, har du sett - med egne øyne, noen som har polio? For det har jeg, nesten hver dag her i Afrika. Om du hadde erfart dette selv, så tror jeg du hadde tatt vaksinen selv - for polio er noe man IKKE vil ha 

Nei. Og som jeg sier her; er ikke fullstendig i mot vaksine. Derimot at man sprøyter full barn med i overkant av 60 forskjellige kjemikalier kan du aldri overbevise meg at er en spesielt god ide. Cocktailen blir i dette tilfellet benevnt som full vaksinering og man kan kalle dette akkurat hva man vil. Uansett bunner dette ned i at det er kjemikalier. 

 

Kan ikkje du gi en god grunn til hvorfor vi ikkje skal vaksinere da?

Siden man ser hvordan autismen skyter i været er det god nok grunn for at man kun tar de få vaksinene man vet med sikkerhet har veldig liten risiko forbundet ved seg. Igjen stiller jeg spørsmål; hvorfor har ikke HPV kuren som ble oppdaget i Mexico blitt spredd over hele nyhetsbildet?

 

Jeg like ikke denne figuren Del Bigtree da han er en kontrollert motstander av vaksinen. Her har han publisert et intervju som er i underkant av 5 minutter langt hvor vedkommende som bærer vitnesbyrd bekrefter at aborterte babyer blir brukt i noen vaksiner.

 

Her har dere en oversikt over hvilke vaksiner som inneholder aborterte babyer, slik at dere kan ta et etisk standpunkt om ikke annet:

https://cogforlife.org/wp-content/uploads/vaccineListOrigFormat.pdf 

 

Vel... Det var du som bragte det på banen, og jeg er langt på vei enig i at det var tøv.

Men jeg kan forenkle selvfølgelig. Det var tross alt ting du selv skrev så jeg regnet med det var til å snakke om.

 

Du skrev:

"Uvitenhet=>ser med åpne øyne uten forutinntatte holdninger"

Da lurer jeg på om du tar beskyldninger om uvitenhet som en hedersbetegnelse på at du ser ting med åpne øyne.

 

"Dumskap=>indoktrineringen fra systemet har ikke fungert,"

Jeg lurer også på om du tar beskyldninger om dumskap som en hedersbetegnelse på at du ikke lar deg indoktrinere.

 

"Trass=>ryggrad og egne meninger,

Akkurat det samme her som over.

 

"Skepsis mot myndighetene=>forskjellen mellom myndighetene og mafiaen er størrelsen av organisasjonen,"

Her regner jeg med du sier du anser myndighetene som mafia.

 

"Religøse årsaker=>man tror på vår skaper og søker sannheten uansett om svaret er ubehagelig."

Som sagt, litt usikker på hva du mener med dette. Spesielt siden du har avvist talløse (ubehagelige) fakta opp igjennom de siste trådene.

 

"Jeg er skyldig!

Du snakket tydeligvis om deg selv.

 

Jeg tok da også sjansen på å regne med at denne omskrivningen av hva folk kunne si til deg var grunnen til at du sa du blir sterkere av motstand. Mulig det var feil, men det var vel ikke helt usannsynlig, var det?

 

EDIT:

Droppe veksten fra 2% til 1% over 50 år er å si at noen er i ferd med å lykkes med å drepe 6,5 mrd mennesker? Ok...

 

 

Ja, jeg tar det som en hedersbetegnelse om noen kaller meg for konspirasjonsteoretiker bare fordi mine meninger går på tvers av hva regjeringer og deres propagandamaskineri i mainstream media forsøker overbevise meg om at hva som er korrekt standpunkt. Skremselspropagandaen fra NRK siden nyttår har nådd nye høyder kontra hva vi tidligere har sett i Norge. Om dette i noens bok klassifiserer meg som dum eller uvitende, lever jeg veldig fint med det. Hva som gjør at "slummen" hater mennesker som meg bl.a. er at det selv ved trussel av vold ikke kan få meg til å forandre mening. Finnes det ikke fakta som støtter opp under hva som blir presentert, er det fullstendig uinteressant for mitt vedkommende. Man kan true med å drepe meg. Mitt synspunkt vil ikke forandre seg uansett. Ettersom vi har evig liv er det absolutt ingenting jeg frykter annet enn Gud. 

 

Konspirasjonsteoretikere ble ledd av da de fortalte at JFK ble myrdet av CIA. Dokumenter frigitt av den amerikanske stat som bekrefter at dette var tilfellet. Konspirasjonsteoretikere ble også ledd av da de avslørte at månelandingen var forfalsket. Dette ble bekreftet av Israels spacesjef på live TV. I begge sakene hadde konspirasjonsteoretikerne rett, mens mobben forsøkte alt hva de kunne for å stilne de. Klarer du innrømme at de virkelige konspiratorene i disse to sakene er myndighetene, samt at du er mektig imponert over de menneskene som hadde ryggrad nok til å stå i stormen, ta kritikken som haglet og allikevel var urokkelige?

 

Når de eldre som er fullstendig unyttige for "slummen" begynner dø tidligere og tidligere, når tror du denne raten vil begynne bli negativ? Om den blir negativ ved la oss si 2,5%, vil det ikke ta veldig mange år før man er i "mål". Siden vi ikke bare pumper barna fulle av kjemikalier slik at de er som vandrende antenner som mottar av EMF 24/7. Toppen av kransekaken er iPaden som har antennen plassert slik at den er rett over skrittet mens du har den i fanget. Har alle i familien hver sin, har du 100% dekning...

 

Til alle kvinner; vær så snill riv ut den ståltråden dere i bh-en som går hele veien rundt dere og konstant tar i mot EMF-stråling. Håper dere har alternativer og finnes de ikke; start produksjon selv! En crowdfunding burde fungere for dette formålet.

Lenke til kommentar

I stedet for å debattere vaksinene burde det vel heller være en debatt om farlige personer som enten bevisst eller grunnet egen ignoranse sprer livsfarlig propaganda som gjør at mange blir å dø. 

 

Det Anarv gjør her på forumet over mange tråder kan gjøre stor skade hvis noen faktisk biter på eller tror det ligger noe som helst annet enn svada og overtro til grunns. 

 

På den annen side, så blir jo trådene hans et stort samlepunkt for debunking av slikt tull, som egentlig styrker saken til de oppegående.

 

Ikke sant. Fordi du tror ikke på tallmaterialet som blir presentert fordi det ikke stemmer med din ideologi. Du er et enestående eksempel om hvorfor marxist-kommunismen er livsfarlig og vi må stoppe dere.

 

Du er en flink samarbeidspartner som forsøker alt hva du kan med å ta fokuset vekk fra saken.

Lenke til kommentar

Litt mer nyansert om "aborterte babier i vaksiner" SENSASJONSOVERSKRIFT.

 

https://abcnews.go.com/Health/aborted-fetuses-vaccines/story?id=29005539

 

https://www.verywellhealth.com/do-vaccines-contain-aborted-fetal-tissue-260337

 

https://www.historyofvaccines.org/content/articles/human-cell-strains-vaccine-development (Skal du lese én, les denne.)

 

Jeg klarer ikke å se at dette er problematisk overhodet. Hva er organdonsasjon da?

Lenke til kommentar

HPV er ikke kurert.

 

 

The Rockefeller Foundation’s mission—unchanged since 1913—is to promote the well-being of humanity throughout the world. Today the Foundation advances new frontiers of science, data, policy, and innovation to solve global challenges related to health, food, power, and economic mobility. As a science-driven philanthropy focused on building collaborative relationships with partners and grantees, The Rockefeller Foundation seeks to inspire and foster large-scale human impact that promotes the well-being of humanity by identifying and accelerating breakthrough solutions, ideas and conversations.

 

Om jeg syns det er rart at Rockefeller stiftelsen ga en gave på 1 millioner kroner i 1929? Overhodet ikke.

HPV er kurert. Dessverre vil man ikke se denne kuren hverken i Amerika eller Norge for den saks skyld. Tror du den farmasøytiske industrien er interessert i å kurere sykdommer? Hvordan skal de da tjene penger på?

 

Bare det å lese Rockefeller Foundation's mission gjør meg uvel. Litt samme som George Soros som finansierer open borders organisasjonene i samtlige land (Ungarn tok grep og kastet ut sin egen landsmann...). De forteller massene om sine edle hensikter og sannheten er at de ganske enkelt er dopavhengige. Forskjellen mellom disse og de man finner på plata i Oslo er størrelsen på lommeboken. 

 

Bare til informasjon og jeg forventer ikke at du klarer se denne sammenhengen. Rockefeller eier hva man ikke kan omtale som annet enn et medisinsk dopkartell: https://www.healingcancernaturally.com/rockefeller-drug-empire-story.html

 

Staten, FHI og Rockefeller kan være glade for at de har slike samarbeidspartnere som deg. Som bevist forteller misvisende informasjon og diskrediterer andre utenom dine egne kilder, hvilket tilfeldigvis er mainstream media hvor 90% eies av 6 globale foretak.

 

Vi tjener ikke penger på den jobben vi gjør. Søker bare sannheten. Vår motivasjon kommer fra Gud. Hva er din motivasjon?

 

Litt mer nyansert om "aborterte babier i vaksiner" SENSASJONSOVERSKRIFT.

 

https://abcnews.go.com/Health/aborted-fetuses-vaccines/story?id=29005539

 

https://www.verywellhealth.com/do-vaccines-contain-aborted-fetal-tissue-260337

 

https://www.historyofvaccines.org/content/articles/human-cell-strains-vaccine-development (Skal du lese én, les denne.)

 

Jeg klarer ikke å se at dette er problematisk overhodet. Hva er organdonsasjon da?

 

Forventet heller ikke annet. Siden du ikke har en etisk og moralsk standard er det ingen som holder deg ansvarlig. Ettersom du ikke har problemer med dette, har du heller ingen problemer med hva Hitler gjorde under 2. verdenskrig vil jeg tro. Siden det var Darwin's metode som ble benyttet. Den sterkestes rett. Hitler skrev dette i Mein Kampf; om den underlegne rase ikke vil kjempe har de heller ingen rett til å leve. Som ateist kan du umulig argumenter imot dette. Dette er ikke ondskap sett fra en ateist sitt ståsted, bare naturlig evolusjon.

 

Organdonasjon har sin egen tråd.

Lenke til kommentar

HPV er kurert. Dessverre vil man ikke se denne kuren hverken i Amerika eller Norge for den saks skyld. Tror du den farmasøytiske industrien er interessert i å kurere sykdommer? Hvordan skal de da tjene penger på?

 

Bare det å lese Rockefeller Foundation's mission gjør meg uvel. Litt samme som George Soros som finansierer open borders organisasjonene i samtlige land (Ungarn tok grep og kastet ut sin egen landsmann...). De forteller massene om sine edle hensikter og sannheten er at de ganske enkelt er dopavhengige. Forskjellen mellom disse og de man finner på plata i Oslo er størrelsen på lommeboken. 

 

Bare til informasjon og jeg forventer ikke at du klarer se denne sammenhengen. Rockefeller eier hva man ikke kan omtale som annet enn et medisinsk dopkartell: https://www.healingcancernaturally.com/rockefeller-drug-empire-story.html

 

Staten, FHI og Rockefeller kan være glade for at de har slike samarbeidspartnere som deg. Som bevist forteller misvisende informasjon og diskrediterer andre utenom dine egne kilder, hvilket tilfeldigvis er mainstream media hvor 90% eies av 6 globale foretak.

 

Vi tjener ikke penger på den jobben vi gjør. Søker bare sannheten. Vår motivasjon kommer fra Gud. Hva er din motivasjon?

 

 

Forventet heller ikke annet. Siden du ikke har en etisk og moralsk standard er det ingen som holder deg ansvarlig. Ettersom du ikke har problemer med dette, har du heller ingen problemer med hva Hitler gjorde under 2. verdenskrig vil jeg tro. Siden det var Darwin's metode som ble benyttet. Den sterkestes rett. Hitler skrev dette i Mein Kampf; om den underlegne rase ikke vil kjempe har de heller ingen rett til å leve. Som ateist kan du umulig argumenter imot dette. Dette er ikke ondskap sett fra en ateist sitt ståsted, bare naturlig evolusjon.

 

Organdonasjon har sin egen tråd.

Denne er jo fin å dra opp nå: https://en.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_law

 

Godwin's law (or Godwin's rule of Hitler analogies)[1][2] is an Internet adage asserting that "As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1"

 

Ganske sterkt personangrep vil jeg si å hevde at jeg ikke besitter etisk og moralsk standard. Det er lettere å gå på person når man ikke har noen bra motarguement. Jeg lever meget godt med min etiske og moralske standard. 

 

Å sammenligne vaksineutviklingen med Hitler og nazismens grusomme handlinger blir unnskyld ordbruken for latterlig. Om det skulle være noen tvil, jeg har STORE problemer med hva Hitler og nazismen  gjorde under 2. verdenskrig. Det er ikke slik at de som støtter evolusjonsteorien også automatisk støtter drap av personer med et eller annet handikapp.

 

"Two main human cell strains have been used to develop currently available vaccines, in each case with the original fetal cells in question obtained in the 1960s."

 

"It should be noted that Hayflick's methods involved establishing a huge bank of WI-38 and MRC-5 cells that, while not capable of infinitely replicating like immortal cell lines, will serve vaccine production needs for several decades in the future."  

 

Setter ting litt i perspektiv hva?

 

Du må gjerne komme med pålitelige kilder som viser at HPV er kurert, gjerne fra et annet nettsted enn typen HPVCUREKEPTSECRETFROMTHEWORLD.com. Det er noe som heter kildekritikk og det bør man benytte seg av når man besøker det store internettet.

 

Min motivasjon? I dette tilfellet ønsker jeg at alle levende og kommende generasjoner skal få den beste medisinske behandlingen som er tilgjengelig.

 

Om du lyver? Svaret her er ja.

 

Organdonasjon har egen tråd ja, burde vel skjønt det, tar den på min kappe.

Endret av ^fmj
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lyver jeg?

 

I all hovedsak vil jeg tro det er uvitenhet og kunnskapsløshet. Men du lyver også. Det var ikke "Darwin's metode" som ble benyttet under 2. verdenskrig. Det er en ren løgn fra din side. Jødeforfølgelsen under 2. verdenskrig er selvfølgelig like mye ondskap sett fra en ateist sitt ståsted. 

Endret av Omnithunder
  • Liker 6
Lenke til kommentar

I all hovedsak vil jeg tro det er uvitenhet og kunnskapsløshet. Men du lyver også. Det var ikke "Darwin's metode" som ble benyttet under 2. verdenskrig. Det er en ren løgn fra din side. Jødeforfølgelsen under 2. verdenskrig er selvfølgelig like mye ondskap sett fra en ateist sitt ståsted. 

 

Dagens morsomste! Les Mein Kampf da. Det er Hitler selv som argumenterer for dette. Har tidligere vist linken i mellom Marx/Lenin/Stalin og Hitler. Hvorfor prøver du fornekte noe som er bevist? Alt dette bygger på Darwin og den sterkestes rett. Hvordan kan du som ateist påstå at dette er ondskap? Du har ingen rettesnor for hva som er riktig og galt. Om du påstår at ondskap eksisterer er du vel klar over at dette ikke kan eksistere uten godhet. Aksepterer du at satan eksisterer må du nødvendigvis akseptere at også Gud eksisterer.

 

Interssant at du kun fokuserer på jødeforfølgelsen. Hva med alle de som SS torturerte og drepte i Norge f.eks som ikke var jøder?

Lenke til kommentar

Dagens morsomste! Les Mein Kampf da. Det er Hitler selv som argumenterer for dette. Har tidligere vist linken i mellom Marx/Lenin/Stalin og Hitler. Hvorfor prøver du fornekte noe som er bevist? Alt dette bygger på Darwin og den sterkestes rett. Hvordan kan du som ateist påstå at dette er ondskap? Du har ingen rettesnor for hva som er riktig og galt. Om du påstår at ondskap eksisterer er du vel klar over at dette ikke kan eksistere uten godhet. Aksepterer du at satan eksisterer må du nødvendigvis akseptere at også Gud eksisterer.

 

Du har ikke bevist annet enn din egen mangel på kunnskap. Hitler skrev mye rart, men han var ingen Darwinist. Hans raseideologi baserer seg ikke på evolusjonsteorien slik Darwin utformet den. Det er kun uskolerte tullinger og religiøse fundamentalister som kirsebærplukker og trekker slike konklusjoner.

 

Jeg tror verken på gud(er) eller satan. Og du og din gud har ikke enerett på etikk og moral. 

 

Er det noen som fornekter noe som er bevist, så er det du. Du vet jo knapt nok hva et bevis er.

 

Edit:

Denne bør du ta deg tid til å lese og forstå: Was Hitler a Darwinian? http://home.uchicago.edu/~rjr6/articles/Was%20Hitler%20a%20Darwinian.pdf

Endret av Omnithunder
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...