Gå til innhold

Noen som har "Top 10 værste politikere" ?


lada1

Anbefalte innlegg

Finnes det noen "Top 10 værste politikere" for Norge? Har prøvd å google, men fant ikke noe særlig.

Noen har dog prøvd.

 

Jeg ser at i Danmark har man prøvd å lage slike lister, men for Norge?

 

Ville Hareide og Støre kommet på lista? :-) Poenget er å liste opp politikere med en viss (negativ) innflytelse - ikke tilfeldige ekle folk :-)

 

Endret av lada1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes det noen "Top 10 værste politikere" for Norge? Har prøvd å google, men fant ikke noe særlig.

Noen har dog prøvd.

 

Jeg ser at i Danmark har man prøvd å lage slike lister, men for Norge?

 

Ville Hareide og Støre kommet på lista? :-) Poenget er å liste opp politikere med en viss (negativ) innflytelse - ikke tilfeldige ekle folk :-)

 

Hvorfor skulle Hareide vært med? Ikke at jeg liker fyren, men noen versting er han ikke.

 

Da ville jeg heller hatt med den konsevative delen av Krf. Konservative kristne er generelt ikke spesielt likandes folk

 

Grande er i ferd med å kjøre Venstre i grøfta og bør med. Likeså Tybring Gjedde som er Norges overlegent mest usmakelige politiker. Njåstad og Keshvari er også løse kanoner for Frp. Og personlig har jeg svært lite sans for Kjersti Toppe i Sp. Forferdelig dame som utelukkende vil forby ting.

Endret av OlavEH
Lenke til kommentar

Dette må vel sies å være en umulig oppgave å bli enig om i fellesskap. Spør man en person som henger til venstre i politikken havner vel omtrent samtlige av dagens statsråder på den lista (ihvertfall FrP og H sine statsråder), mens for en som synes Høyre isolert sett er beste parti vil nok plassere både Støre, Grande og en del av de andre støttepartienes politikere på den lista siden de gjør livet surt for regjeringen. Giske er vel kanskje den eneste som kan skape en viss form for enighet i disse dager

Lenke til kommentar

Av de som førte en katastrofal politikk og heller ikke ble reddet av gong-gongen, men opplevde at katastrofen kom, er Nygaardsvold og Koht og talsmennene for det brukne geværs politikk de verste. De rett og slett ba om at Norge måtte okkuperes. Vi vet hvem som kom først! I stedet kunne Norge, som Sverige, ha forblitt nøytrale også under 2. verdenskrig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noen må vel være litt værre enn andre?

  • Per Sandberg (av 'Cruise on the seas'-fame, bl.a.)
  • Sylvi Listhaug (seriøst, plaske rundt i livreddningsdrakt i Middelhavet?)
  • Bent Høie ('Vil du informere muslimer om skadevirkningene rundt mannlig kjønnskutting?' - 'NEI!!!')
  • Erna Solberg (kunne laget grisepølse av henne for alt jeg bryr meg om gryntinga hennes)
  • Gjedde har blitt nevnt (jo mindre sagt, jo bedre men han kunne gjerne overlevd på hundemat i et år eller to i en leilighet hvor opp til flere har dødd og likstanken sitter i veggene - med maleriet sitt)
  • Siv Jensen (eneste dama som var sosiopatisk og narsissistisk nok til å ta psykologtesten som ble tilbudt)
  • Reserverer resten av lista for ymse Bronsealdereventyr-partiet politikere
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

  • Per Sandberg (av 'Cruise on the seas'-fame, bl.a.)
  • Sylvi Listhaug (seriøst, plaske rundt i livreddningsdrakt i Middelhavet?)
  • Bent Høie ('Vil du informere muslimer om skadevirkningene rundt mannlig kjønnskutting?' - 'NEI!!!')
  • Erna Solberg (kunne laget grisepølse av henne for alt jeg bryr meg om gryntinga hennes)
  • Gjedde har blitt nevnt (jo mindre sagt, jo bedre men han kunne gjerne overlevd på hundemat i et år eller to i en leilighet hvor opp til flere har dødd og likstanken sitter i veggene - med maleriet sitt)
  • Siv Jensen (eneste dama som var sosiopatisk og narsissistisk nok til å ta psykologtesten som ble tilbudt)
  • Reserverer resten av lista for ymse Bronsealdereventyr-partiet politikere

 

Du glemte Carl I. Hagen.

Lenke til kommentar

 

  • Per Sandberg (av 'Cruise on the seas'-fame, bl.a.)
  • Sylvi Listhaug (seriøst, plaske rundt i livreddningsdrakt i Middelhavet?)
  • Bent Høie ('Vil du informere muslimer om skadevirkningene rundt mannlig kjønnskutting?' - 'NEI!!!')
  • Erna Solberg (kunne laget grisepølse av henne for alt jeg bryr meg om gryntinga hennes)
  • Gjedde har blitt nevnt (jo mindre sagt, jo bedre men han kunne gjerne overlevd på hundemat i et år eller to i en leilighet hvor opp til flere har dødd og likstanken sitter i veggene - med maleriet sitt)
  • Siv Jensen (eneste dama som var sosiopatisk og narsissistisk nok til å ta psykologtesten som ble tilbudt)
  • Reserverer resten av lista for ymse Bronsealdereventyr-partiet politikere

 

 

Det var jo et forsøk. Men hva med litt mer håndfaste politiske argumenter? Litt mindre agitasjon, lissom?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men hva med litt mer håndfaste politiske argumenter? Litt mindre agitasjon, lissom?

Tja. Politikk blir jo skapt av mennesker, og senere tids hestehandel rundt endring av abort-lovgivningen burde da ha gjort det klart at hele gjengen gir faen i alle andre enn seg selv og sine karrierer pluss pensjoner.

 

Så. Hvis du tror representativt demokrati representerer noen som helst andre enn politikerne selv (og deres groupies samt næringstopper), da har jeg et brukt lodd å selge deg. Det KAN være en premie på det på en million euro, og du KAN få kjøpt det kun for en tusenlapp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...