Gå til innhold

Dette er det første glimtet fra den tidligere EA-sjefens nye spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir gøy å se hvor mye hat dette spillet får fra folk som er sinte på Patrick...

 

Tja. Her kommer det vel litt. Denne karen symboliserer det som er galt med spillindustrien i dag. Han og hans sleivete kommentarer skadet Battlefield og Dice. En selvforherligende millionær jeg personlig ikke kan si jeg er veldig glad i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Blir gøy å se hvor mye hat dette spillet får fra folk som er sinte på Patrick...

 

Tja. Her kommer det vel litt. Denne karen symboliserer det som er galt med spillindustrien i dag. Han og hans sleivete kommentarer skadet Battlefield og Dice. En selvforherligende millionær jeg personlig ikke kan si jeg er veldig glad i.

Mange kommentarer fra ham som er tatt helt ut av kontekst.

 

Han har kommentert at kvinner sloss i andre verdenskrig, og at folk som mente de ikke gjorde det manglet utdanning. Altså de som mente det ikke var en eneste kvinne.

 

Han har sagt at folk som ikke tåler at det er kvinner i spillet ikke burde kjøpe det, for det vil være kvinner i spillet. Han kunne like gjerne sagt at folk som ikke liker våpen ikke burde kjøpe det, da det er våpen i spillet.

 

Men den kommentaren de fleste vrir på er den om datteren hans.

Hun ble kun brakt opp i diskusjonen etter at de hadde lansert den første traileren til battlefield v, hvor det var en dame.

Traileren fikk mye hat nettopp fordi det var en dame der, og datteren lurte på hvorfor det var greit med damer i fortnite, men ikke i battlefield.

Patrick mente da at det ikke skulle være noen grunn til dette.

Altså, hun hadde ikke noe med spillet å gjøre før etter første trailer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Når ble spill = grafikk?

 

Virker som om store developers glemmer at det faktisk må ligge et 'spill' som fundament, FØR du baller på estetikk. Ikke vice versa.

 

Undersøkelser har vist at grafikk ikke har mye å si for innlevelse i spill, men grafikken har definitivt effekter på gameplay.

Nå vet vi ikke akkurat hva slags spill dette er, kan kanskje være noe slikt som rust? Open world survival?

I det tilfellet ville det være imponerende om de fikk til grafikk som dette, og spillet var spillbart.

Da ville grafikken ha mye å si for hvordan du så andre spillere, og hvordan du gjemte vekk ting.

 

Spill hadde vært ganske kjedelige uten bedre grafikk. Se for deg CS bare at alle er firkanter uten animasjoner. Kartene er grå flater, med noen klosser plassert rundt omkring. Bomben er bare et rødt lys.

Lenke til kommentar

Ser jo ut som et veldig interessant konsept så skal bli spennende å se hva som kommer ut i andre enden. Med tanke på hvor gode data en etterhvert har burde det ikke bli vanskelig å skape ekstremt store, og samtidig interessante, verdener uten at det blir alt for mye jobb. 

 

Hvis dette er et mindre prosjekt regner jeg med at Söderlund ligger noe lavere så han ikke dummer seg sånn ut enda en gang. Med tanke på hvor mye den forrige fadesen hans kostet EA tenker jeg at han vet han ikke har råd til å gjøre noe sånt igjen. 

Lenke til kommentar

 

Når ble spill = grafikk?

 

Virker som om store developers glemmer at det faktisk må ligge et 'spill' som fundament, FØR du baller på estetikk. Ikke vice versa.

 

Undersøkelser har vist at grafikk ikke har mye å si for innlevelse i spill, men grafikken har definitivt effekter på gameplay.

Nå vet vi ikke akkurat hva slags spill dette er, kan kanskje være noe slikt som rust? Open world survival?

I det tilfellet ville det være imponerende om de fikk til grafikk som dette, og spillet var spillbart.

Da ville grafikken ha mye å si for hvordan du så andre spillere, og hvordan du gjemte vekk ting.

 

Spill hadde vært ganske kjedelige uten bedre grafikk. Se for deg CS bare at alle er firkanter uten animasjoner. Kartene er grå flater, med noen klosser plassert rundt omkring. Bomben er bare et rødt lys.

Jeg synes CS er et godt eksempel på at spill ikke trenger banebrytende grafikk for å være svært underholdene med gameplay alene. Enig med Goodmen at det legges for mye vekt på grafikk. Det har fryktelig lite å si for min del om jeg nyter et spill eller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg synes CS er et godt eksempel på at spill ikke trenger banebrytende grafikk for å være svært underholdene med gameplay alene. Enig med Goodmen at det legges for mye vekt på grafikk. Det har fryktelig lite å si for min del om jeg nyter et spill eller ikke.

 

Det kommer jo ann på spillene.

Noen spill er 80-90% gameplay og resten er grafikk/lyd osv osv.

Mens andre spill trenger mer grafikk.

Uncharted spillene er jo tross alt spill versjoner av blockbuster hollywood filmer, og da vil en så natur tro grafikk som mulig hjelpe, du vil ikke få søkk i maven av å falle av en eksploderne bygging vis det ikke ser ganske så realistisk ut. 

Grafikk er fremdeles ikke alt, men de spillene er mer avhenige av grafikk enn andre. multiplayer spill kjennerlt føler jeg ikke trenger like bra grafikk fordi du 90% av tiden er for opptatt til på nyte det.(defor er Frostbite total bortkasta på Battlefield/battlefront)

Lenke til kommentar

 

Jeg synes CS er et godt eksempel på at spill ikke trenger banebrytende grafikk for å være svært underholdene med gameplay alene. Enig med Goodmen at det legges for mye vekt på grafikk. Det har fryktelig lite å si for min del om jeg nyter et spill eller ikke.

 

Det kommer jo ann på spillene.

Noen spill er 80-90% gameplay og resten er grafikk/lyd osv osv.

Mens andre spill trenger mer grafikk.

Uncharted spillene er jo tross alt spill versjoner av blockbuster hollywood filmer, og da vil en så natur tro grafikk som mulig hjelpe, du vil ikke få søkk i maven av å falle av en eksploderne bygging vis det ikke ser ganske så realistisk ut. 

Grafikk er fremdeles ikke alt, men de spillene er mer avhenige av grafikk enn andre. multiplayer spill kjennerlt føler jeg ikke trenger like bra grafikk fordi du 90% av tiden er for opptatt til på nyte det.(defor er Frostbite total bortkasta på Battlefield/battlefront)

Godt argument. Vi som spiller dataspill har jo våre preferanser på hva vi synes er underholdene. Drakes Uncharted spilla var jo et prakt eksempel på at grafikk er viktig i noen spill. Personlig har jeg bare spilt det første og koste meg stort med det. Men har aldri lengtet etter å prøve de neste spilla i serien da jeg ikke helt kunne forstå hva som var nytt og annerledes med de utenom bedre grafikk. Samme gjelder Assasins Creed spillene. Dette er bare min subjektive mening altså.

 

Jeg skulle så gjerne gledet over mange av de nye spillene som kommer! Føler man har spilt dataspill så lenge at forbedret grafikk i spillserier har blitt litt uinteressant. Kanskje forventer jeg for mye av utgiverne. Det er ikke så rasjonelt av meg å tro at jeg skal glede meg like mye over nye spill som da jeg var ungdom :)?

Tenkte mye på dette da jeg spilte The Fall her om dagen. Synes det var meget god underholdning(med untak av 2 riddles i spillet) uten å være noe imponerende visuelt.

 

Angående multiplayer er jeg helt enig med deg. Dette er nok grunnen at jeg fortsatt spiller CS og storkoser meg med Apex Legends. Eller ser jeg jo ekstremt frem til Death Stranding og FFVII remaken. Sistnevnte er jeg like redd for at skal bli en stor flopp.

Endret av Peteguy
Lenke til kommentar

Godt argument. Vi som spiller dataspill har jo våre preferanser på hva vi synes er underholdene. Drakes Uncharted spilla var jo et prakt eksempel på at grafikk er viktig i noen spill. Personlig har jeg bare spilt det første og koste meg stort med det. Men har aldri lengtet etter å prøve de neste spilla i serien da jeg ikke helt kunne forstå hva som var nytt og annerledes med de utenom bedre grafikk. Samme gjelder Assasins Creed spillene. Dette er bare min subjektive mening altså.

 

Jeg skulle så gjerne gledet over mange av de nye spillene som kommer! Føler man har spilt dataspill så lenge at forbedret grafikk i spillserier har blitt litt uinteressant. Kanskje forventer jeg for mye av utgiverne. Det er ikke så rasjonelt av meg å tro at jeg skal glede meg like mye over nye spill som da jeg var ungdom :)?

Tenkte mye på dette da jeg spilte The Fall her om dagen. Synes det var meget god underholdning(med untatt av 2 riddles i spillet) uten å være noe imponerende visuelt.

 

Angående multiplayer er jeg helt enig med deg. Dette er nok grunnen at jeg fortsatt spiller CS og storkoser meg med Apex Legends. Eller ser jeg jo ekstremt frem til Death Stranding og FFVII remaken. Sistnevnte er like redd for at skal bli stor flopp.

 

Likte uncharted 1. 

2eren ikke så mye, 

3eren var bedre enn 2eren på alle måter og veldig greit.

4eren er fantastisk, dette er så nærme man kan komme å spille i en james bond film.

Det er en sene hvor du kjører gjennom en by og ender opp med å kjøre over hustak og da tenkte jeg ok, dette er james bond. Når grafikken tidvis er fantastisk hjelper det. Det skal også sies at jeg liker konseptet med at du har et spill, den har en histoire og etter 8-10 timer er du ferdig og fått det du har betalt for. Men ingen av Uncharted spillene er noe favoritt spill, men 4eren er et vedlig bra laget spill.

Men et godt spill trenger ikke god grafikk, Doom 1/2 med brutal doom moden er et fantastisk FPS. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...