Gå til innhold

Bioware varsler stor lanseringsoppdatering for Anthem


Anbefalte innlegg

Som så mange andre her sier..

Mesteparten av dette hatet er bare sau som følger etter resten av flokken og gjør som gjeterne (YouTubere) sier..

 

Så mye hat rettet mot et spill som ikke er sluppet ennå er latterlig..

Helt greit å ikke like sjangeren, men da er løsningen såre enkel. La vær å spille det.

 

Personlig venter jeg til det har gått ett par uker etter release og ser hva folk sier da..

Og da mener jeg vanlige folk, ikke subscription-kåte YouTubere som bare sitter og slenger dritt for å få mest mulig views.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser blant de aller fleste kommentarene her at fanboyism, naivitet, og det å forsvare spill som slippes i en håpløs tillstand har blitt normen blant gamere de siste par årene.

 

Bare for å klarere et punkt som de fleste ser ut til å ikke ha fått med seg her, 22.05 er ikke dag en, men dag åtte. Den fulle versjonen av spillet har vært tilgjengelig for abonnenter i over en uke.

 

6 år har gått siden dette spillets utvikling startet, og vi får et halvbakt spill bugget som pokker, en historie en førsteklasse elev kan gjøre bedre, loading screeen etter loading screen, etter loading screen og folk sitter og forsvarer dette etter 6 år utvikling. Helt latterlig hvor lav standard vi akspterer fra et fullpris spill disse dager,

 

Den som har vært ute er ikke "release version"... men 50 timer inn så ser jeg frem til å teste release version imorgen for patchen kommer om et par timer. Sett over patch notes og det ser bra ut. Jeg personlig var ikke litt hypet til spillet engang. Men jeg stor koser meg med det. Ja er en grind. Men nå har jwg tross alt spilt alt ifra ultima 4 til diablo 3 og borderlands så var klar over hva jeg kommer til å måtte gjøre. Skal sies dog at spillet er kjedelig på normal og easy for da trenger du egentlig ikke å gjøre noe serlig for å "vinne"

Lenke til kommentar

Det er nettopp det her som har blitt en ukultur med den hobbyen her. Det er en gruppe negative som er veldig høylytte som suger all positivitet ut av spill og spillere.

 

Jeg har litt på følelsen at det også handler mye om at folk blir vant til denne måten å "kommunisere" på på nett. Alt skal overdrives til det ekstreme der noe enten er verdens beste eller helt elendig. Folk har ikke lenger forståelse for hva ekstreme ord som hat betyr da de brukes i alle sammenhenger. Det hele ender opp i et slags kappløp om å gå lengst i den mer ekstreme ordbruken for å skape oppmerksomhet rundt seg selv. 

 

Forum der denne trenden ikke modereres skikkelig ender opp som totalt ubrukelige. Steam er et godt eksempel.

Endret av Reg2000
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Drittspill fra en dritt utvikler kommer alltid, heldigvis, til å være dritt.

 

Håper de går konk hele gjengen slik at mindre, mer delaktige og kreative utviklere får muligheten til å skinne uten at de blir presset ut av markedet.

 

Dyre titler som i tillegg oppfordrer til kjøp av dilldall i spillet, og som blir sluppet i alpha-tilstand (hvis man legger godviljen til) er ikke noe man bør oppfordre til, og utviklingen de siste årene har fått folk til å innse at EA (og flere) må jekkes ned litt.

 

Så send EA, BioWare, Activision osv. på fattigkassa.

Deres tid er over, så la andre mer kvalifiserte utviklere slippe til slik at jeg slipper å fylle 60 før det endelig blir sluppet et 100% ferdig spill som ikke bare er ute etter likes i sosiale medier.

 

Har lenge latt vær å kjøpe produkter assosiert med EA, og kommer til å fortsette med det. De er som mugg eller kreft. Må tas med roten for å bli kvitt det!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da er patchen ute og laste tiden på PC er veeeesentlig forbedret. Spent på hvordan det er på konsoll.  

 

Liker du spillet Larzen eller føler du bare at du MÅ like det siden du kjøpte det ved launch og må forsvare kjøpet? Spør bare, forventer ærlig svar. SIer ikek det er sånn. Men mange folk er sånn, de må forsvare kjøpet sitt på død og liv. Ta fallout 76 fks......

Lenke til kommentar

Liker du spillet Larzen eller føler du bare at du MÅ like det siden du kjøpte det ved launch og må forsvare kjøpet? Spør bare, forventer ærlig svar. SIer ikek det er sånn. Men mange folk er sånn, de må forsvare kjøpet sitt på død og liv. Ta fallout 76 fks......

 

Jeg er nok midt på treet en plass. Liker gameplay biten men det er haugevis av ting jeg synes er helt idiotisk med spillet. Har vel spilt rundt 25+ timer og basert på hva jeg har spilt så hadde ikke spillet fått så høy anmeldelse av meg. Men en kan fortsatt ha det gøy med spillet.

 

Er jo så mange som tenker som så at noe under 8 av 10 er et dårlig spill. Og det er jo ikke sant. Men det betyr at det er ting med spillet som gjør at det ikke er så bra som det kunne ha potensiale til å være. 

 

Jeg driter jo ikke penger så vil jo gjerne at noe jeg har brukt penger på skal være bra. Men nei jeg er ikke en som føler jeg må "forsvare" et dårlig kjøp  :)

 

EDIT: Og jeg kan jo legge til at grunnen til at jeg har vært endel på offensiven til mye av negativiteten til Anthem her slik og andre plasser er ikke pga jeg er noe "die hard" fan av Anthem. Men at denne trenden med voldsom negativitet har igjen nådd nye høyder. Ikke nødvendigvis her på forumet men i stor grad andre plasser. Og jeg synes det har blitt for å være helt ærlig helt for jævlig hvordan folk holder på. 

Endret av LarZen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Må si jeg er positivt overrasket over gamer.no om Anthem og far cry. Bra dere endelig ser ut til og være mer fornuftige og gi kritikk igjen. Vært alt for mye 10 av 10tidligere.

Personelig ser Anthem ut til og ha alt for lite variasjon og innhold og visstnok en ganske amputert story i forhold til andre spillene dems. Så både håper og tror at dette ikke blir noen kjempesuksess da jeg helst ser at bioware går tilbake til og lage bra sigelplayer spill. Hvis de har igjen folk i stabben som faktisk fortsatt klarer det.

Pc/sjw pjatt skal trykkes inn og mates til folk over alt som er om dagen og tror minst 50% av oss er rimelig drittlei galskapen.

Lenke til kommentar

Spilte noen timer i går jeg også, men i motsetning til deg så synes jeg at styringa i lufta/vann var såpass dårlig at det ødela for mye av opplevelsen min. Når utvikleren i tillegg setter opp helt meningsløse tastekombinasjoner for pc/mus/keyboard så får jeg en emmen smak av hastverks portering og mister totalt motivasjonen til å spille videre.

 

Har bare spilt introen, og skal prøve i hvert fall en Storm javelin, men hvis dette ikke gir mersmak ut over de 10 timene jeg har så blir dette spillet forbigått i stillhet...

Lenke til kommentar

Spilte noen timer i går jeg også, men i motsetning til deg så synes jeg at styringa i lufta/vann var såpass dårlig at det ødela for mye av opplevelsen min. Når utvikleren i tillegg setter opp helt meningsløse tastekombinasjoner for pc/mus/keyboard så får jeg en emmen smak av hastverks portering og mister totalt motivasjonen til å spille videre.

 

Har bare spilt introen, og skal prøve i hvert fall en Storm javelin, men hvis dette ikke gir mersmak ut over de 10 timene jeg har så blir dette spillet forbigått i stillhet...

 

Kontrollene for flyging er den samme som brukes i forskjellige fly-sim spill. Altså en vanlig og kjent løsning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det slik å forstå at de som klager, egentlig ikke har spilt spillet? Fremstår slik, med noen veldig få unntak.

Ja, det er mye som mangler, og helt klart burde vært på plass.. som ikke er med i day1 patchen.. men samtidig er det mye positivt med spillet. Koser meg tross alle feilene, som blir fikset på rullende bånd. Det skal sies at man bør spille med venner eller i det minste være på voice for at det skal være gøy, som med mange andre spill idag.

 

Er de like flinke til å følge opp, blir nok dette spillet meget bra om kort tid og "verdt" kronene.

Vet egentlig ikke hva folk forventer av en looter shooter. Var ikke sånn at Diablo, The Division, Destiny osv var problemfri ved launch og det var flust med endgame aktivitet heller. Og det er faktisk ikke halvgærent med endgame heller. Freeplay, kontrakter, strongholds, challenges og reps. Alt er ikke like gøy, men er nok å gjøre om man vil "bli ferdig med spillet". Hvis man ikke liker grind, da har du kjøpt feil spill da, enkelt og greit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...