Gå til innhold

Samsung Galaxy S10/S10+ tråden


Avstemming  

150 stemmer

  1. 1. Kommer du til å kjøpe deg en Samsung Galaxy S10/S10+?

    • Ja, jeg oppgraderer fra S9/S9+/Note 9
      22
    • Ja, jeg oppgraderer fra S8/S8+/Note 8
      21
    • Ja, jeg oppgraderer fra eldre Samsung
      20
    • Ja, jeg bytter fra iPhone
      11
    • Ja, jeg bytter fra Huawei
      9
    • Nei, jeg står over i år
      25
    • Nei, årets modeller er for dyre
      17
    • Jeg avventer og ser hva annet som kommer på markedet
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig, virker som det gjelder hele bransjen, vi har feks ikke Apple store i norge heller.

Norge er jo ett bittelite land, men % av de som bor her vil jeg tro vi bruker mye penger på elektronikk. Er som med Tesla, Norge er jo et av de landene med flest Teslaer, selv om vi er et bittelite land...

Hvor mye mer koster det feks Samsung å selge flere farger / modeller her i landet?!

Lenke til kommentar

Norge er jo ett bittelite land, men % av de som bor her vil jeg tro vi bruker mye penger på elektronikk. Er som med Tesla, Norge er jo et av de landene med flest Teslaer, selv om vi er et bittelite land...

Hvor mye mer koster det feks Samsung å selge flere farger / modeller her i landet?!

Er ikke alle fargene som kommer til USA heller, som f.eks Prism Green som jeg bestilte min S10+ i. Endret av Simkin
Lenke til kommentar

S10e har flat skjerm.

Whitestone Dome skal visst funke veldig bra til buede skjermer.

 

Ser heller ikke problemet med manglende Face id. På iPhone så må du uansett sveipe med fingeren for å åpne telefonen. Så hva er egentlig forskjellen på å legge fingeren på skjermen for å åpne, eller bruke fingeren til å sveipe seg inn?

 

Vil ikke nedgradere til en light utgave.. Men virker de beskytterene på sensor innebygget i skjermen uten å forringe kvaliteten og hastigheten på unlock? På Huawei så ble den innebygde sensoren skikkelig dårlig når beskyttelse var lagt, men nå er det av en annen type. 

 

Det er mye raskere og det virker mye oftere for min del. Jeg holder en del på med biler på hobbybasis, maskinering og annet som gjør at jeg ofte enten er skitten på hendene, sliter fingertuppene eller har hansker og da er det digg at det bare virker og låser opp hver gang. På Huawei slipper man å sveipe, men jeg skrudde den funksjonaliteten av siden jeg ikke alltid ønsket å låse opp telefonen bare jeg kikket på telefonen. Sveipet gjør lite til eller fra, men det å slippe å fikle med en gammeldags opplåsingsmetode som ikke alltid virker er verdt det. Jeg blir daglig påmint om hvorfor jeg ikke skal tilbake på fingeravtrykk på "daily driveren" når jeg har fingeravtrykk på jobb telefonen og samsung padden på jobb.  Tenker det blir en S11 eller Note 10 om de har fått med moderne unlock til den tid. 

Endret av minim
Lenke til kommentar

Sett en del videoer, og for en skjerm! Bare synd den har en ubrukelig Bixby-knapp så blir aldri kjøpt.

Man kan omprogrammere den knappen nå. Den vil ha enkeltklikk og dobbeltklikkfunksjon, hvorav én av dem må være Bixby. Jeg ser for meg å ha Bixby, som jeg aldri bruker, på dobbelklikk, og så lommelykt på/av ved enkeltklikk, dersom dette lar seg gjøre. Du kan også deaktivere knappen helt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...