Gå til innhold

Tesla - kaféen

bshagen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Complexity skrev (11 minutter siden):

Snart kommer forhåpentligvis bilen kjørende selv til adressen din og etter bestilling som i Texas.

Litt usikker på om jeg ønsker 2k på telleren når jeg får bilen😅 usikker på om det er verdt de pengene en betaler i transport.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Salvesen. skrev (2 minutter siden):

Veldig logisk at en må finne frem til - pakker å legge de til med navn som jeg ikke har sett i kampanje materialet iallefall.

Navnet "Premium Edition"  er jeg enig i at ikke beskrivende som rabatt. Men med null utstyr beskrevet og kun en negativ pris i minus kroner (rabatt) burde det gå opp et lys for de fleste🙂

Skrevet
bzzlink skrev (6 timer siden):

Så noen påstå at ulykkene til Waymo øker mer enn utvidelsen av antall biler skulle tilsi. De er fortsatt sikrere enn menneskelig sjåfører

Må huske at den statestikken inkluderer alt, inklusivt uhell de ikke har en skyld i. Så da må den vokse i takt med utrullingen. 

Skrevet
1 hour ago, Salvesen. said:

Litt usikker på om jeg ønsker 2k på telleren når jeg får bilen😅 usikker på om det er verdt de pengene en betaler i transport.

Hehe ja om du bor så langt unna utleveringssted så blir det fort litt kilometer før levering 😅

Jeg bor ganske nært så hadde lett valgt det bare fordi kult.

Skrevet
Complexity skrev (19 minutter siden):

Hehe ja om du bor så langt unna utleveringssted så blir det fort litt kilometer før levering 😅

Jeg bor ganske nært så hadde lett valgt det bare fordi kult.

Tenkte mer i fra Berlin:p

Skrevet
oophus skrev (1 time siden):

Må huske at den statestikken inkluderer alt, inklusivt uhell de ikke har en skyld i. Så da må den vokse i takt med utrullingen. 

Helt idiotisk stattestikk. Kun uhell basert på km bytrafikk pr krasj som sier noe

Skrevet
minim skrev (10 timer siden):

Til og med min gamle Model S var langt forran volvoen. . 

På hva da? Teknisk fremstår jo en ti år gammel Tesla mer som en 20 år gammel bil..

• Liker 2
Skrevet
AL123 skrev (10 minutter siden):

På hva da? Teknisk fremstår jo en ti år gammel Tesla mer som en 20 år gammel bil..

Kan du liste 10 ting på en model S fra 2015 som "er mer som en 20 år gammel bil"? 

Dog er 2015 model S ett dårlig eksempel, da mye av delene kom i fra bosch og annet som en ser i de "moderne" tyske i dag. 

Går en frem til 2019 er mye forandret, når tesla på alvor begynte å levere egenproduserte biler. 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...