Gå til innhold

Telia lanserer «Fri data»-abonnement kalt Telia X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bitrate er ikke direkte knyttet til oppløsning så det er fult mulig å få høy oppløsning med lav bitrate og elendig bilde med artifakter og støy.

 

Man kan få til tårlig grei 720p fra med en bitrate på 2750 kbps (0.1 bits per pixel), men det ser langt fra bra ut sammenlignet med det opprinnelige materialet.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Sist jeg hadde Telia abo så ble kvote nullstilt på dagen abo ble oppretta.

Altså ikke den første i hver mnd :p

 

Det vet jeg og min periode starter den 1. i måneden:

post-13363-0-02305900-1549279674_thumb.jpg

 

 

Så jeg hadde full fart på fredag og lørdag, før jeg ble feilaktig strupet i går. Det er ordnet nå dog og jeg har full fart igjen.

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

Men fremdeles ikke fri data siden man skulle tro hastigheten er fri. Noe som ikke er tilfelle.

Ergo like lureri som chilimobil.

For det andre telia er overpriset, de selger nok dobbelt pris av innkjøpspris.

Unskylder seg i følge insidetelecom kun 16% mobildata over mobilnettet.

Men faktisk dyrere priser gir ferre kunder.

Fri DATA og fri HASTIGHET er logisk nok ikke det samme. Slik er det på bredbånd hjemme også.. Der betaler man for hastighet.

 

Ergo er Telia IKKE like lureri som Chili. Logisk nok..

Endret av iPhoneXs
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Logisk ?

Chili gir 150 Gig med fri fart pr. måned. Telia KUN 40Gig og til en høyere pris.

Jeg foretrekker klart Chili.

150? Så de driver direlte løgn altså... De reklamerer med FRI BRUK da.. Telia skeiver ganske tydelig at etter 40Gb reduseres hastigheten.. Så hvem er svindlerne her liksom??

Og du glemmer de andre fordelene Telia gir som Chili ikke tilbyr engang. Kan ikke kjøpe rabattert mobil via Chili, de har lavere mengde data i EU, mindre valg for ekstra tjenester osv. Og ja.. Siden chili driver med direkte løgn kommer jo faktisk Telia bedre ut her.

Lenke til kommentar

Plukket opp Ice 6 GB + "data frihet" i lunsjen. Skal teste det ut i løpet av helgen. Kundeservice mente det var god dekning der jeg befinner meg. Litt skeptisk, men håper på det beste. Ulikt meg å kaste meg over noe fra dag én eller to. Som oftest lar jeg andre være prøvekaniner det første halve året. I dette tilfellet var 10 Mbps det magiske ordet.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Plukket opp Ice 6 GB + "data frihet" i lunsjen. Skal teste det ut i løpet av helgen. Kundeservice mente det var god dekning der jeg befinner meg. Litt skeptisk, men håper på det beste. Ulikt meg å kaste meg over noe fra dag én eller to. Som oftest lar jeg andre være prøvekaniner det første halve året. I dette tilfellet var 10 Mbps det magiske ordet.

 

10 Mbps er ihvertfall mye bedre enn 3 Mbps, og prisen er upåklagelig. 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...