Gå til innhold

Telia lanserer «Fri data»-abonnement kalt Telia X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan jo bare ha ett eget SIM i maskinen så vil du jo ha en egen 3mbit linje der :)

Hm, forstår jeg deg (og kommentaren du har hentet fra Facebook) rett i at om jeg kjøper et nettbrett med sim kort, pluss et tvilling sim jeg setter i routeren, så kan jeg på samme abonnementet ha 2 separate 3 mbit linjer på PCen og nettbrettet?

Lenke til kommentar

Hm, forstår jeg deg (og kommentaren du har hentet fra Facebook) rett i at om jeg kjøper et nettbrett med sim kort, pluss et tvilling sim jeg setter i routeren, så kan jeg på samme abonnementet ha 2 separate 3 mbit linjer på PCen og nettbrettet?

Det er hva Telia sier, ja

 

Antar det rett og slett er en begrensning i systemet at de kun kan begrense hastighet pr SIM og ikke pr abo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hm, kan jo være aktuelt å bytte ut det vi har i dag, men må kjøpe nytt nettbrett, og det er planlagt utbygging av bredbånd "iløpet av 2019" i distriktet, der vi krysser fingra for at vi er med. Det vi har i dag koster oss nok 1200 omtrent i mnden med de ekstra datapakkene vi ender opp med å kjøpe. 

Lenke til kommentar

Hm, kan jo være aktuelt å bytte ut det vi har i dag, men må kjøpe nytt nettbrett, og det er planlagt utbygging av bredbånd "iløpet av 2019" i distriktet, der vi krysser fingra for at vi er med. Det vi har i dag koster oss nok 1200 omtrent i mnden med de ekstra datapakkene vi ender opp med å kjøpe. 

Har dere prøvd Ice?

 

Kan eventuelt være verdt å prøve Telia X + Ice 300GB elns (halvt år til halv pris mot binding)

Lenke til kommentar

Har dere prøvd Ice?

 

Kan eventuelt være verdt å prøve Telia X + Ice 300GB elns (halvt år til halv pris mot binding)

Ja, prøvde Ice i sommer, det var ubrukelig hastighet. Slik jeg skjønner bruker ikke Ice sine mobile bredbånd Telia sitt nett i tillegg til Ice nettet, slik mobilabonnementene dems gjør. 

Lenke til kommentar

200 GB på et par dager eller så er misbruk ja.

200GB er 2 par 4k filmer på ei langhelg på hytta. så egentlig ikke. 200gb er ikke veldig mye i 2019. og som sagt mange ganger før. kjøper man rettigheten til opp til 1000 burde man få bruke det. nå når det faktisk er ubegrenset burde di vertfall ikke hive folk  ned på 25gb før man har brukt 1000. men mange komenterer di blir nedgradert fra di når 200-300. så di er jo ikke akkurat erlig i markedsføringen sin.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...