Gå til innhold

Battlefield V begynner 2019 med en ny modus


Anbefalte innlegg

Ja de skal ha for at de snudde etterhvert, selv om de mer eller mindre måtte dras etter ørene. I nyere tid har det vell kommet bilder som påstås å stamme fra en releasefest der de gjør narr av den negative responsen, men hvor presise påstandene om dette er vet jeg ikke.

Hehe, I 2019 blir man ikke overrasket ene eller andre veien tbh:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se på tøffe gutten da, vil ikke se det motsatte kjønn i et i utganspunktet ekstremt lite realistisk spill.

 

Når det finnes x antal GODE argumenter for å ikke spille BFV så blir det for dumt å bruke den dårligste årsaken noensinne.

Ja og nei. Om noe er forhåpentligvis BFV et eksempel som kan få spillutviklere til å ikke dra agendaen sin over i det (alt for) latterlige.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Så du liker ikkje spillet, fordi du har lest i en tråd på "reddit" at det er et teit spill?  :wee:

 

Du har sikkert ikkje spillt BF 1942 engang. Skulle ikkje forundre meg om du ikkje var født før etter at BF 2 kom ut  :tease:

 

Det som er det komiske er at folk forventer at det skal være et nytt 1942, men DICE har aldri uttalt noe slikt. De er innovativ og klarer faktisk å se framover istedenfor å drive å se bakover hele tiden. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

Kommer aldri til å røre dette feministmøkket av et spill.

 

Se på tøffe gutten da, vil ikke se det motsatte kjønn i et i utganspunktet ekstremt lite realistisk spill.

 

Når det finnes x antal GODE argumenter for å ikke spille BFV så blir det for dumt å bruke den dårligste årsaken noensinne.

Du vet like godt som meg at det ikke har en dritt med kvinner i spill generelt å gjøre.

Dette har kun med å gjøre at dette er politisk korrekt bullshit, dette har omtrent utviklerne bekreftet selv, mens de nedlatende avfeier en hver kritikk fra brukere.

Greit nok at BF spillene aldri har vært realistisk, men å gå så til de grader i mot historisk autentisitet og i tillegg til å både kjefte og kategorisere hver jævla spiller som stiller undrende spørsmål om dette er mer enn nok til å forstå hvor de kommer fra.

Hvis de absolutt må innføre kvinner i et krigsspill kunne de isåfall puttet de inn i roller der kvinner faktisk spilte en rolle, som feks sovjetiske snipere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Du vet like godt som meg at det ikke har en dritt med kvinner i spill generelt å gjøre.

Dette har kun med å gjøre at dette er politisk korrekt bullshit, dette har omtrent utviklerne bekreftet selv, mens de nedlatende avfeier en hver kritikk fra brukere.

 

Hvor har du dette fra? 

Lenke til kommentar

Hvor har du dette fra? 

 

Tydeligvis trodde jeg at dette var mer allment kjent enn det er. Nå gidder ikke jeg å søke opp en haug med poster og sitater, men TheQuartering her har en god og konstruktiv 15 minutters Youtube vid angående temaet.

 

https://www.youtube.com/watch?v=yPIoC5eMtBc

 

Temaet spesifikt angående agenda begynner rundt 06:00, men det er verdt å se hele. 

Lenke til kommentar

 

 

Kommer aldri til å røre dette feministmøkket av et spill.

 

Se på tøffe gutten da, vil ikke se det motsatte kjønn i et i utganspunktet ekstremt lite realistisk spill.

 

Når det finnes x antal GODE argumenter for å ikke spille BFV så blir det for dumt å bruke den dårligste årsaken noensinne.

Du vet like godt som meg at det ikke har en dritt med kvinner i spill generelt å gjøre.

Dette har kun med å gjøre at dette er politisk korrekt bullshit, dette har omtrent utviklerne bekreftet selv, mens de nedlatende avfeier en hver kritikk fra brukere.

Greit nok at BF spillene aldri har vært realistisk, men å gå så til de grader i mot historisk autentisitet og i tillegg til å både kjefte og kategorisere hver jævla spiller som stiller undrende spørsmål om dette er mer enn nok til å forstå hvor de kommer fra.

Hvis de absolutt må innføre kvinner i et krigsspill kunne de isåfall puttet de inn i roller der kvinner faktisk spilte en rolle, som feks sovjetiske snipere.

1. Vi fikk en kommentar om at spillet skulle være satt til historier vi ikke har hørt før.

2. Spillet ble aldri omtalt som realistisk.

3. Kvinner var med i krigen i Norge, Frankrike, Nederland, Italia, nord Afrika, etc.

4. Den ene kommentaren vi fikk, som kunne tolkes som en agenda, var at en av de 200+ som jobbet med spillet gikk med på å ha kvinner i det, etter at de hadde begynt å ta med kvinner, fordi han tenkte på datteren sin.

Lenke til kommentar

1. Vi fikk en kommentar om at spillet skulle være satt til historier vi ikke har hørt før.

2. Spillet ble aldri omtalt som realistisk.

3. Kvinner var med i krigen i Norge, Frankrike, Nederland, Italia, nord Afrika, etc.

4. Den ene kommentaren vi fikk, som kunne tolkes som en agenda, var at en av de 200+ som jobbet med spillet gikk med på å ha kvinner i det, etter at de hadde begynt å ta med kvinner, fordi han tenkte på datteren sin.

Det var ikke en av 200 utviklere som jobbet med dette, det var Design Director over BFV som ville inkludere kvinnfolk pga datteren sin. 

 

Og oppå det hele her da så ble jo hun kjente feminist aktivisten Anita Sarkeesian invitert av Dice som konsulent til spillet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

1. Vi fikk en kommentar om at spillet skulle være satt til historier vi ikke har hørt før.

2. Spillet ble aldri omtalt som realistisk.

3. Kvinner var med i krigen i Norge, Frankrike, Nederland, Italia, nord Afrika, etc.

4. Den ene kommentaren vi fikk, som kunne tolkes som en agenda, var at en av de 200+ som jobbet med spillet gikk med på å ha kvinner i det, etter at de hadde begynt å ta med kvinner, fordi han tenkte på datteren sin.

Det var ikke en av 200 utviklere som jobbet med dette, det var Design Director over BFV som ville inkludere kvinnfolk pga datteren sin. 

 

Og oppå det hele her da så ble jo hun kjente feminist aktivisten Anita Sarkeesian invitert av Dice som konsulent til spillet. 

1. Vi vet ikke hvem det var.

2. Personen ville i begynnelsen ikke ha med kvinner i spillet.

3. Anita holdt et foredrag hos Dice om kvinner i spill. Dette hadde ikke noen sammenheng med battlefield, og hun var heller ikke leid inn. Hun jobbet sammen med ea på mirrors edge.

Lenke til kommentar

Kommer aldri til å røre dette feministmøkket av et spill.

 

Synd for deg, fordi spillet i seg selv er bra.

 

1. Vi fikk en kommentar om at spillet skulle være satt til historier vi ikke har hørt før.

2. Spillet ble aldri omtalt som realistisk.

3. Kvinner var med i krigen i Norge, Frankrike, Nederland, Italia, nord Afrika, etc.

4. Den ene kommentaren vi fikk, som kunne tolkes som en agenda, var at en av de 200+ som jobbet med spillet gikk med på å ha kvinner i det, etter at de hadde begynt å ta med kvinner, fordi han tenkte på datteren sin.

 

De skrev om hele tungtvannsakjsonen for å putte inn kvinnelige karakterer. Flyr du fly eller kjører tanks er du tvunget til å spille en kvinnelig karakter. Traileren og kommentaren fra EA Chief Design Officer Patrick Søderlund sin drøye kommentarer som toppet det hele. Salget av BFV burde være en god indikator på at man ikke burde blande politikk med spill. Du skal være greit naiv om du ikke innser at EA og Disney har en agenda. Dessuten mener du at alt er innenfor, du synes alt av proteser, blå ansiktsmaling, mohawksveis, gullkatana er greit.

 

Hadde du kunne bestemme ville Battlefield vært slik.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Asså jeg er født i 1990, jeg har vokst opp med BF1942, ett fantastisk spill vi spilte på LAN og hadde mye moro med, jeg er vokst opp med filmer som Saving Private Ryan, Schindlers Liste, Pearl Harbor, Pianisten, Der Untergang, Fury (fra nyere tid såklart), Dunkirk, og We Were Soldiers (BF Vietnam), det blir som Jackfrags sier, at har du vokst opp på en viss tid i livet har du har blitt "conditioned" til å elske å se WW2 på denne måten, derfor kan BFV føles at det ikke er helt for deg.

 

Og jeg syns det er et helt legit poeng. Jeg har vært med helt fra starten og jeg ønsket meg BF1942 i nyere uniform,

det fikk vi ikke, so what? livet går videre, de som liker BFV kan få holde på som de vil.

Kommer sikkert til å kjøpe det en dag, når det ligger til sånn 100 kr på G2a, samme som skjedde med Battlefront 2, ca ett år etter release.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Kommer aldri til å røre dette feministmøkket av et spill.

 

Synd for deg, fordi spillet i seg selv er bra.

 

1. Vi fikk en kommentar om at spillet skulle være satt til historier vi ikke har hørt før.

2. Spillet ble aldri omtalt som realistisk.

3. Kvinner var med i krigen i Norge, Frankrike, Nederland, Italia, nord Afrika, etc.

4. Den ene kommentaren vi fikk, som kunne tolkes som en agenda, var at en av de 200+ som jobbet med spillet gikk med på å ha kvinner i det, etter at de hadde begynt å ta med kvinner, fordi han tenkte på datteren sin.

 

De skrev om hele tungtvannsakjsonen for å putte inn kvinnelige karakterer. Flyr du fly eller kjører tanks er du tvunget til å spille en kvinnelig karakter. Traileren og kommentaren fra EA Chief Design Officer Patrick Søderlund sin drøye kommentarer som toppet det hele. Salget av BFV burde være en god indikator på at man ikke burde blande politikk med spill. Du skal være greit naiv om du ikke innser at EA og Disney har en agenda. Dessuten mener du at alt er innenfor, du synes alt av proteser, blå ansiktsmaling, mohawksveis, gullkatana er greit.

 

Hadde du kunne bestemme ville Battlefield vært slik.

https://youtu.be/iDvlO9-dxnE

1. Flyr du fly blir du absolutt ikke tvunget til å være kvinne, samme med tanks.

2. Proteser, ansiktsmaling, mohawks, en vanlig katana, etc. Har jeg selvfølgelig ikke noe som helst problem med. Dette er ting vi allerede har dokumentert fra krigen...

Lenke til kommentar

Battlefield har også nlitt en Hacker feast... er så mye juksing... men det er bra for nå har alle juskerne hoppet over fra PUBG og over til Battlefield og Blackout.. nå er det bare ekte spillere igjen i pubg, så nå byner pubg å bli virkelig morro... så får dere Battlefield fanboysa bare sloss med hacksa deres....lol

Lenke til kommentar

Battlefield har også nlitt en Hacker feast... er så mye juksing... men det er bra for nå har alle juskerne hoppet over fra PUBG og over til Battlefield og Blackout.. nå er det bare ekte spillere igjen i pubg, så nå byner pubg å bli virkelig morro... så får dere Battlefield fanboysa bare sloss med hacksa deres....lol

*noobs som klager på at de som er bedre enn seg selv jukser, er ikkje unikt. Det er nær regelen :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1. Flyr du fly blir du absolutt ikke tvunget til å være kvinne, samme med tanks.

2. Proteser, ansiktsmaling, mohawks, en vanlig katana, etc. Har jeg selvfølgelig ikke noe som helst problem med. Dette er ting vi allerede har dokumentert fra krigen...

1. Du har ingen valg. Fordi alle piloter og tank crew er kvinner i BFV. Det kan ikke endres.

2. Det er også dokumentert at en har brukt sverd og bue... Det betyr ikke at dette er normen eller har noe å gjøre i et WW2 spill.

 

Battlefield har også nlitt en Hacker feast... er så mye juksing... men det er bra for nå har alle juskerne hoppet over fra PUBG og over til Battlefield og Blackout.. nå er det bare ekte spillere igjen i pubg, så nå byner pubg å bli virkelig morro... så får dere Battlefield fanboysa bare sloss med hacksa deres....lol

 

Åja, har du spilt BFV? Jeg har spilt 150 timer og det er bare en jeg kan bekrefte har jukset. Det var ingen obvious hacker, jeg måtte bekfrefte via opptak og bfstats. Han brukte damage multiplier, men satt såpass lav at det var nesten ikke merkbart, og brukte aimbot som aim assist. Ingen beskyldte han for å være en hacker. Mye juksing er det i hvert fall ikke.

Lenke til kommentar

Så utrolig sint folk kan bli av et spill de aldri har prøvd :rofl:

Var ivrig klanspiller i 1942, Vietnam og BF2. Har siden det liksom ikke helt funnet igjen gleden med public-spilling i BF. Inntil nå! Har spilt ca 100timer så langt. Spiller daglig og storkoser meg i squad med en kompis. Jeg har den bugen som gjør at jeg ikke tjener company coins etter rank 50, så det er mange våpen/kjøretøy jeg ikke har fått låst helt opp enda. Men det gir jeg en blanke F i, de pengen får jeg sikkert en dag likevell, hvis ikke får jeg bare åpne med de 300cc jeg tjener på dailys :)

Tror faktisk ikke jeg har møtt noen hackere enda, heller ikke noen andre bugs som irriterer meg. Ting kunne sikkert vært (og blir sikkert) bedre, men gameplayet er så awsome at kosen trumfer de små bugsa. I BF1 sleit jeg med å holde meg på 0.5 k/d, nå er jeg sjeldent under 1, og det må man nesten være fornøyd med når man har bikka 40år.

Endret av Knugos
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...