Gå til innhold

Hvor er julekalender dag 19?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WOW!! 20 sider med poster om at den ikke har kommet ut. Imponert.

 

Vi bestemte oss for å kutte det ut da det bare var masse klager på tilbudene og det tydeligvis ikke var populært...

 

 

Neida, en feil fra min side som gjorde at den ikke havnet i "klar til publisering". Kommer om to minutter. Beklager feilen og den maglende nattesøvnene dette har medført for enkelte ;)

Lenke til kommentar
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW FOR ET TILBUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BLEKKPATRON TIL 400 SPENN ! WOOOOOHOOOOOOOO LØØØØØØØØP OOOOOOOOOG KJØØØØØØØØØØP

lol :laugh:

 

Imponert over tilbudet.

 

Nå vil jeg gjerne føre tråden min til å spørre: Har noen faktisk benyttet seg at dette tilbudet? (BTW: "self-mekking" blekkpatroner er ikke anbefalt av flere sider... :p)

Lenke til kommentar

Dette viser bare hvilken ufattelig suksess julekalenderen @ hardware.no er! At folk faktisk gjør seg fullstendig døgnvill, apatisk-trøtt og sliten i dagesvis for å få tilbudet med seg, hehe. Tipper mr Gressum ler seg skvett når han tenker på hvor galt det egentlig er :green:

 

Vel, jeg gikk hen og bestilte linksys saken fra hwb. Det som er skummelt, er at når jeg tenker meg om har jeg bestilt noe så jævlig mye fra hardwarebutikken i det siste, hehe. Raptordisker, dvd-brenner, trådløst nettverk osv...

 

Ikke tvil om at hardwarebutikken har fått en flying start. Men så har timingen og markedsføringen deres kommet på akkurat rett tidspunkt også da :xmas:

 

DrErling

Lenke til kommentar
Dette viser bare hvilken ufattelig suksess julekalenderen @ hardware.no er! At folk faktisk gjør seg fullstendig døgnvill, apatisk-trøtt og sliten i dagesvis for å få tilbudet med seg, hehe. Tipper mr Gressum ler seg skvett når han tenker på hvor galt det egentlig er :green:

Hehe ;) Jeg ble vel "litt" overrasket for å si det slik ja.. Uansett var det en teit feil fra min side. Hadde jeg bare trykket på "Send til publisering" så hadde det ikke skjedd...

 

Tror jeg skal lage resten av tilbudene frem til jul slik at alt er klart...

 

 

Vil ikke ha ansvar for å ødelegge fleres nattesøvn...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...