Gå til innhold

Hvor er julekalender dag 19?


Anbefalte innlegg

Ble stille fra han "representanten" fra HWB.no  :ermm:

 

Er det mulig å gå bittelittegranne ned på HD'n?  :roll:

:yes: Da får dere meg som kunde. Kanskje det hjelper å si at jeg har handlet for 50K bare fra Komplett siden februar i fjor og 20K fra Flexi-Data siden mars i år? I tillegg kommer en del fra Multicom, PSData, Databutikken og Microplex. ;)

 

Huff, jeg må kutte ned på forbruket (skulle vel kanskje ikke sakt dette nå :roll: )

He he, vi vippet den ned til 1.250,-, er dessverre ikke mulig å klare bedre da det er røde tall fra før. Natta, nå tar vi faktisk kvelden her fra HWB- :xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*sove på tilbudet til i morgen*

 

Krymper julegavebudsjettet litt, samtidig som jeg kan leve litt fattigslig i jula, og satse på at jeg får litt penger, så går dette bra. Joda, dette burde gå HWB.no :)

 

edit 1: :xmas: GOD JUL til dere i HWB.no, slik kundebehandling som dette er det vi setter pris på her! :xmas:

 

*Bestille disken. Håper lønningen kommer inn i morgen. Den var IKKE kommet inn i dag:'(*

 

edit 2: jeg får heller ikke kommet videre i betalingsprosessen!

Endret av Mr. Crunch
Lenke til kommentar
He he, vi vippet den ned til 1.250,-, er dessverre ikke mulig å klare bedre da det er røde tall fra før. Natta, nå tar vi faktisk kvelden her fra HWB- :xmas:

:thumbs: Har virkelig fått et godt inntrykk på HWB og kommer høyst sansynlig til å bestille en del fra dere i fremtiden. Virker som dere hører på kundene og er det noe folk setter pris på så er det service. Bare ikke glem den enkelte kunden etter hvert som dere vokser dere store.

 

Jeg, og ingen andre heller, kan forlange at dere skal selge en vare med røde tall. Viser bare hvor god service dere har.

 

Derre tjener nok bra på dette senere. Mye bra tilbud og mye positiv oppmerksomhet når dere er nyoppstartet er supert. Akkurat slik min "strategi" hadde vært hvis jeg hadde startet web-shop. (Ville selvsagt fortsatt på samme måten men hadde nok sluttet å selge varer med tap :))

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar
Skjønner at dere skal tjene penger på dette også... For det er jo derfor dere driver butikk.

 

Eit godt tips.... kjøp plassen når dere TRENGER den... ikkje når dere har penger, for priser på hardware går altid ein veg, og det er nedover!

der tar du feil...

 

*cdr plater opp og ned og opp

 

*ram opp og ned og opp

 

*lcd snart opp?

 

 

ja noe av dette henger sammen med valuta svingninger men ikke altid.

 

_

Thorsan

Lenke til kommentar

Øh... ta f.eks prosessore...

 

Dei går nedover og nedover i pris...

Samme med harddisker... går ALTID nedover i pris!

For ikkje så lenge sida så kunne man kjøpe 120 gig for 1200 kr, og no får man dei for under 700 kroner, klart prisen går ned, men det tenkte eg du skjønte...

 

Ram prisen har hold seg ganske så stabil i det siste...

 

LCD går opp pga lite paneler tilgjenglig... men det er jo smålogisk...

 

og CD plater? er det hardware da... plastikk skiver... ok, men dei er så billige anyway....

 

(ps dei brenne som ****** i ovnen... det gjer covera også)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...