Gå til innhold

Hvor er julekalender dag 19?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmmm er det bare meg eller har psdata glemt å ta med prisen i kalenderluke 19?????

Hmm...

 

For dei som ikkje ser PS sitt tilbud...

 

191203-psdag19.PNG

 

 

Bildet på www.uploadit.org varer sikkert ikkje evig... men men...

hmmm jeg trykte bare på den store røde banneren der det stod luke 19 jeg....

 

og der inne stod det ingenting om pris.... bare masse info...

 

jeg kunne sverge at i tidligere luker så har de oppgitt pris der inne... :yes:

 

så til slutt på startsiden demma at rammen lå der nede ja... :thumbup:

Endret av svennand
Lenke til kommentar

Ingen som fikk med seg hwb.no sitt tilbud ? Maxtor 200 gb 8 meg cache 7.200 disk til 1250.. *snufs* den som hadde hatt penger.. hadde gjort seg med en 6-7 stk slike i siten ja :)

 

http://www.hardwarebutikken.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=13

 

Hvorfor må en kjøpe julegaver te andre for pengene sine .. og så får en sokker og gensere og axe deoer i julegave tebake ? :p Jul is tehh suxx :p

Lenke til kommentar
Hvorfor må en kjøpe julegaver te andre for pengene sine .. og så får en sokker og gensere og axe deoer i julegave tebake ? :p Jul is tehh suxx :p

Helt sant, symbolske gaver er et unntak da.

Hehe.. jau .. tanken som teller osv :) Men men .. ikke lenge te nyttårsaften da, får trøste sæ med det :) .. er jo kos me jul og da, ferie , slappe av. . go julemidda og sånt... er jo bra stemning og sånt.. synd en ska være så ******* tom for penger.. lærlingelønn er kjipt .. sterke 4900 utbetalt i mnd .. så har man lån og div faste utgifter .. heh.. *en dag sitter en der i sjefsstolen .. EN DAG .. *

Lenke til kommentar
OK, nå har den anonyme brukeren fått ut fingeren, og registrert seg. :p

 

Sukk :dontgetit: venter fortsatt på julekalender.

Du var nok ikke den anonyme brukeren, du var en av gjestene. Den anonyme brukeren er en som er registrert og har stillt inn i profilen at han skal være anonym på forumet (ikke vises nederst på siden).

 

 

Men NÅ skal jeg sove.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...