Gå til innhold

Apple lager iPhone X igjen, etter at iPhone Xs-salget har skuffet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med stor risiko og mangel på reparasjon i ettertid, høy pris og nydelige konkurenter, så er jeg ikke overrasket over dette. På meg så blir det antakelig vis Nokia i neste runde for eksempel, å leve uten å bry seg om apple blir enklere desto mindre irritasjoner de fikser opp i. For du vet jo: "Tenk Annerledes".

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Med stor risiko og mangel på reparasjon i ettertid, høy pris og nydelige konkurenter, så er jeg ikke overrasket over dette. På meg så blir det antakelig vis Nokia i neste runde for eksempel, å leve uten å bry seg om apple blir enklere desto mindre irritasjoner de fikser opp i. For du vet jo: "Tenk Annerledes".

 

Mangel på reparasjon i ettertid? iPhoner er nesten de eneste telefonene du kan reparere i 2018. Ja, det går an å reparere gluegate telefonene fra Huawei, men det er mer lim enn det er skruer. I tillegg kan du se på verksteder rundt omkring som reparerer iPhoner. Jeg har enda til gode å finne Samsungspesialisten, hvorav man har eksempelvis Applespesialisten.

 

Android-telefoner er laget for å gå i søpla når de ryker, og hvis du ikke tror det er det kun fordi du ikke jobber i bransjen. Serviceverksteder bytter telefonene i en erstatningsenhet tvert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det mest interessante er jo at de tydeligvis ikke forstår at det dårlige salget kan ha noe å gjøre med de latterlig høye prisene... Jada, kvalitet koster og svada svada svada. Men ikke til enhver pris.

 

Lurer på om de har forstått at de trolig har bikket over akseptgrensen til sine kunder (både de som syntes Apple har greie produkter, og kulten som dyrker dem som guder).

 

For å sitere Blodstrupmoen: "Time vill Sjåvv!"

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Det er vel den mye bedre byggekvaliteten og som jeg forstår så var 8 også vanntett, og med de veldig små oppgraderinger både på chip og kamera så er det strengt tatt ikke grunn for å oppgradere, med en såpass mye høyere pris. Mobilene er vel i stor grad på samme plass som laptops for 2-4 år siden.

 



Jeg har enda til gode å finne Samsungspesialisten, hvorav man har eksempelvis Applespesialisten.
Apple har ektreme lange ventetider på reprasjon man må avtale møte, og er hovedkortet defekt, må mobilen byttes.
Så er ikke gøy å være apple eier, særlig hvis man bor i oslo.

 

Kan vel umulig være bedre noe annet sted da vel i Norge?

Endret av Uderzo
flettet innlegg
Lenke til kommentar

Apple er noe merkelig idioter, forstår ikke muligens prisen er for høy, produksere iphone X vil neppe hjelpe.

 

Kanskje lese artikkel før du kommenterer? Apple har en gående avtale med Samsung om produksjon av skjermer, som også benyttes i X modellen. Da kan de velge å betale penger til Samsung for skjermer de ikke får solgt gjennom lavere salg enn forventet på toppmodellen eller de kan ta opp igjen produksjonen av X og dermed selge nok mobiler til at avtalen med Samsung ikke blir en kostbar hemsko. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Mangel på reparasjon i ettertid? iPhoner er nesten de eneste telefonene du kan reparere i 2018. Ja, det går an å reparere gluegate telefonene fra Huawei, men det er mer lim enn det er skruer. I tillegg kan du se på verksteder rundt omkring som reparerer iPhoner. Jeg har enda til gode å finne Samsungspesialisten, hvorav man har eksempelvis Applespesialisten.

 

Android-telefoner er laget for å gå i søpla når de ryker, og hvis du ikke tror det er det kun fordi du ikke jobber i bransjen. Serviceverksteder bytter telefonene i en erstatningsenhet tvert.

:rofl: :rofl: :rofl:

Jeg har selv byttet skjerm på 3 Android telefoner siste par åra, og ja det er litt knot, men Dr Google, litt Youtube og rolige hender så gikk det strålende. Og det for under 1000 lappen pr telefon.

Laget for å gå i søppla, ja nå fikk jeg en god latter :rofl:

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Kanskje lese artikkel før du kommenterer? Apple har en gående avtale med Samsung om produksjon av skjermer, som også benyttes i X modellen. Da kan de velge å betale penger til Samsung for skjermer de ikke får solgt gjennom lavere salg enn forventet på toppmodellen eller de kan ta opp igjen produksjonen av X og dermed selge nok mobiler til at avtalen med Samsung ikke blir en kostbar hemsko. 

Ja men hjelper det å lage flere telefoner hvis de ikke selger? Blir jo som elkjøp hvis de ikke får solgt 1000 stk iphone XR på black friday til 5000 kr stk øker vi prisen til 11 500 kr og sier det er supertilbud. Eller venter til jul og sier prisen vil økes til 15 000 kr. Så reduseres først i 2019 til 8000 kr. God butikk.

 

Jeg er enig de fleste mobilprodusenter satser på kvantitet fremfor kvalitet.

Særlig china mobiler er verst.

 

Kunne ønske meg en slik klone, komisk den bruker android istedenfor ios.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Mangel på reparasjon i ettertid? iPhoner er nesten de eneste telefonene du kan reparere i 2018. Ja, det går an å reparere gluegate telefonene fra Huawei, men det er mer lim enn det er skruer. I tillegg kan du se på verksteder rundt omkring som reparerer iPhoner. Jeg har enda til gode å finne Samsungspesialisten, hvorav man har eksempelvis Applespesialisten.

 

Android-telefoner er laget for å gå i søpla når de ryker, og hvis du ikke tror det er det kun fordi du ikke jobber i bransjen. Serviceverksteder bytter telefonene i en erstatningsenhet tvert.

Du har ikke lest de siste "nyhetene" hvor Apple låser ute de som reparerer Apple produkter?

Så i 2019 så vil prisen på reparasjon gå betraktelig opp og en kan ike gjøre det selv

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

Jeg har enda til gode å finne Samsungspesialisten, hvorav man har eksempelvis Applespesialisten.

Apple har ektreme lange ventetider på reprasjon man må avtale møte, og er hovedkortet defekt, må mobilen byttes.

Så er ikke gøy å være apple eier, særlig hvis man bor i oslo.

Hmm du kan jo få service på dagen?

"På våre servicesenter i Oslo, Bergen og Trondheim utfører vi skjermbytte på samme dag dersom du leverer den før kl. 14 på hverdager eller kl. 12 på lørdager.

 

"

https://eplehuset.no/ekspertise/iphone/knust-skjerm-pa-iphone

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alternativ virkelighet: Apple reduserer alltid produksjonen i 2. kvartal (dvs. 1. kvartal 2019), i forhold til julekvartalet. Dette tolker "analytikere" feil hvert eneste år. Xr selger dårlig, fordi Xs selger bedre enn forventet. Likevel må salget av Xs reduseres i 2. kvartal, p g a den naturlige salgssyklusen. For inneværende kvartal vil Apple som vanlig komme med rekordresultater, og media vil som vanlig glemme hva de skrev et par måneder i forveien. Same procedure as every year.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...