Gå til innhold

ANMELDELSE: Battlefield V


Anbefalte innlegg

Du har mange gode poeng og jeg er enig i det meste. Men hadde DICE addet hakekorset så hadde det garantert vært noen som kom og klagde på at det er nazi tegn i spillet.

Jeg selv er dihard fan av andre verdenskrig og skulle ønske det var mer historisk riktig.

Åsså det der med at det ikke burde være kvinnlige soldater i spillet fordi det ikke er historisk riktig er bare noe tull pga det betyr egentlig ikke en dritt og de hadde fått klager om de ikke hadde kvinnlige soldater i spillet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har bare prøvd enspiller biten så vidt, og reagerte på at det ikke var ett eneste symbol fra det tredje riket å skimte. Det er veldig skuffende og direkte pinglete fra DICE sin side.

 

Med tanke på at hakekorset er ulovlig å vise fram i Tyskland så tror jeg at de valgte å ikke inkludere det i spillet av den grunn, så slapp de på lage en ekstra versjon for det landet.. 

 

Så er det også slik at ekstremisme er på frammarsj i Europa i dag, og kanskje ikke de vil identifisere spillet sitt med styggdommen? 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Med tanke på at hakekorset er ulovlig å vise fram i Tyskland så tror jeg at de valgte å ikke inkludere det i spillet av den grunn, så slapp de på lage en ekstra versjon for det landet.. 

 

Så er det også slik at ekstremisme er på frammarsj i Europa i dag, og kanskje ikke de vil identifisere spillet sitt med styggdommen? 

 

Var det ikke en post lengre oppe som hevet det nå var lovlig i spill? Det sier iallfall en artikkel fra BBC. Mulig det rett og slett kom for sent.

 

Det andre argumentet har jeg derimot forståelse for.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Med tanke på at hakekorset er ulovlig å vise fram i Tyskland så tror jeg at de valgte å ikke inkludere det i spillet av den grunn, så slapp de på lage en ekstra versjon for det landet..

 

Så er det også slik at ekstremisme er på frammarsj i Europa i dag, og kanskje ikke de vil identifisere spillet sitt med styggdommen?

Var ulovlig. Forbudet er løftet nå, i fra august i år. Men jeg syns fortsatt det er regelrett skikkelig pinglete, for å være helt ærlig.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har bare prøvd enspiller biten så vidt, og reagerte på at det ikke var ett eneste symbol fra det tredje riket å skimte. Det er veldig skuffende og direkte pinglete fra DICE sin side.

 

Med tanke på at hakekorset er ulovlig å vise fram i Tyskland så tror jeg at de valgte å ikke inkludere det i spillet av den grunn, så slapp de på lage en ekstra versjon for det landet.. 

 

Så er det også slik at ekstremisme er på frammarsj i Europa i dag, og kanskje ikke de vil identifisere spillet sitt med styggdommen? 

Vil tippe du har rett. Men hvorfor da lage et spill om andre verdenskrig hvis de vil hvitvaske det på denne måten? Det gir ikke helt mening.

Lenke til kommentar

Battlefield er først og fremst et PvP spill, singleplayeren er en ettertanke, og AI'en deretter.

 

Doom er kun singleplayer, skulle vel bare mangle at det blir lagt litt mer arbeid i AI'en der?

 

Hvis du mener nye Doom fra 2016 og det nye som kommer så er det jo Multiplayer.

Har brukt mange timer i multiplayer på det.

Lenke til kommentar

Trist å høre at BFV gjør det såpass dårlig. Hadde litt troen på dette, men avventer nok kjøp videre. Spesielt skuffende å lese at kartene er så dårlige og uinteressante :(

Synes kartene her generelt er langt bedre enn de som kom til launch i BF1. Twisted Steel, Arras og Hamada er nok blant mine favoritter uansett BF-spill. Smaken er som baken!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Synes kartene her generelt er langt bedre enn de som kom til launch i BF1. Twisted Steel, Arras og Hamada er nok blant mine favoritter uansett BF-spill. Smaken er som baken!

 

Helt enig. Er HELT fantastisk.

 

Skulle jeg laget en score over dette spillet hadde det blitt 9/10 fordi multiplayer enheten er det beste jeg har spilt på årevis. 

Lenke til kommentar

Trist å høre at BFV gjør det såpass dårlig. Hadde litt troen på dette, men avventer nok kjøp videre. Spesielt skuffende å lese at kartene er så dårlige og uinteressante :(

Spillet har en score på 79% på Metacritic. Jeg synes kartene er veldig bra laget forutenom Fjell 652 som er totalt kaos med 64 spillere.

Visst man klarer å se bort fra enkelte bugs og noe balanserings problemer, så er spillet en solid 9/10 for min del. Sist jeg hadde det like gøy i et BF spill var når Bad Company 2 kom ut, så blir nok noen 1000 timer i det her spillet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liker BFV mye bedre enn BF1 spillmessig. Men, mangler noe som både BF3 og BF4 hadde (BF4 ble litt i overkant futuristisk mot slutten for min del). Ingenting kan måle seg med BF2, men ligger nok en god del med nostalgi der også.

 

Uenig med "for lite innhold" det er tross alt 8 kart med, og hvor mange game modes vet ikke jeg (holder meg til conquest). BF3, 4 og 1 hadde fra 8-10 maps ved release de og, BF2 hadde 13 men tross alt bare en game mode (conquest). Gleder meg til 4 desember og hva dette "tides of war" bringer, og mulighet til a customize kjøretøy.

 

Et bra spill som det er nå, en del bugs da, de jeg har møtt på er knyttet til starten av spill der det er umulig å spawne, ikke mulighet til å revive noen som helst og av og til når man trykker på assigments i menyen (inne i et spill) så låser hele greia seg og man må alt+f4 og starte på nytt. Forøvrig, support våpen er op, hvertfall KE7, Panzerfaust er og op mot tankser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Uenig med "for lite innhold" det er tross alt 8 kart med, og hvor mange game modes vet ikke jeg (holder meg til conquest).

Syns det er greit med innhold, fordelene denne gang er alt som blir lagt til i ca. 1 år frem i tid er gratis.

 

Savner riktignok rush-mode, som historisk er den eneste suksessfulle modusen de har hatt utenom conquest. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...