Gå til innhold

ANMELDELSE: Battlefield V


Anbefalte innlegg

Dere skal liksom alltid forsvare og rettferdiggjøre dette spillet selv om det har sine feil :D

Er det feilfritt i deres øyne eller? Et spill kan gjerne ha bugs for min del, men når det er snakk om at mengden blir altfor åpenbar, content som kommer ut etterhvert og så kreve slik pris for det, så kjøper ikke jeg med det første hvertfall.

Å skylde på at andre spill også har bugs blir å gå rundt kaken, hvis andre studioer kan klare å gjøre en god jobb hvorfor lar dere EA få slippe av kroken? :)

Jeg forsvarer ingen ting. Synes bare spillet er gøy å spille. Det ser ut som de andre jeg spiller med også synes. På lørdag var vi 17stk på det meste på samme server :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere skal liksom alltid forsvare og rettferdiggjøre dette spillet selv om det har sine feil :D

Er det feilfritt i deres øyne eller? Et spill kan gjerne ha bugs for min del, men når det er snakk om at mengden blir altfor åpenbar, content som kommer ut etterhvert og så kreve slik pris for det, så kjøper ikke jeg med det første hvertfall.

Å skylde på at andre spill også har bugs blir å gå rundt kaken, hvis andre studioer kan klare å gjøre en god jobb hvorfor lar dere EA få slippe av kroken? :)

Spillet har sine feil, men ingen er gamebreaking for min del. Content som kommer ut etterhvert er for min del bare positivt, det holder spillet fresh lengere. 

 

500kr er det AAA spill koster ved release og den prisen har vi hatt i hvor mange år? Med tanke på antall timer underholdning man får så er det billig. En tur på kino koster 100-200kr å varer i 2 timer, mens for 500kr får du så mange timer du vil. I BF4 har jeg tikket inn 13-1400 timer, så selv 1000kr som jeg betalte for Premium var vell verdt prisen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dere skal liksom alltid forsvare og rettferdiggjøre dette spillet selv om det har sine feil :D

Er det feilfritt i deres øyne eller? Et spill kan gjerne ha bugs for min del, men når det er snakk om at mengden blir altfor åpenbar, content som kommer ut etterhvert og så kreve slik pris for det, så kjøper ikke jeg med det første hvertfall.

Å skylde på at andre spill også har bugs blir å gå rundt kaken, hvis andre studioer kan klare å gjøre en god jobb hvorfor lar dere EA få slippe av kroken? :)

 

500 kroner "slik pris"? De fleste store spill koster enten det, eller mer. Her får man jo i tillegg all DLC gratis, så vil si at dette er billig.

 

For min del har jeg spilt en god del timer i BFV nå og ikke opplevd noen store feil. Det eneste er ragdoll-glitcher som gjør at kropper flyr og vrir seg på merkelige måter hvis de dør. Men det er også sjeldent.

 

Har ikke opplevd noe annet, og ingenting som har gjort spillet hverken uspillbart eller mindre moro. Også kommer det jo en stor patch allerede 4. desember, så det er ikke noe stress. Jeg skjønner at flere har opplevd feil, men synes det virker veldig overdrevent og om det er sånne småting som eventuelt stopper deg fra å kjøpe så går du glipp av mye gøy.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ragdoll-glitchen har jeg og opplevd, men den henger vel sammen med at de ikke helt har nailet at ragdolls er nå serverside .

Ellers så er det jo håpløst å kjøre tanks med henger.

Utover det så er det fryktelig lite å sette fingeren på, men det er mulig jeg har litt høy toleranse ettersom jeg har rota litt rundt i Fallout-universet i det siste. :wee:

Lenke til kommentar

AngryJoe var ikke happy med Battlefield V hvertfall, og syns han har rett i mye av det han sier.

BFV er ikke noe mer enn 5/10, det er helt average. Det er store design flaws her fordi Dice blir pushet av EA til å presse ut nye spill hele tiden istedenfor å ta seg tid til å lage noe skikkelig. Og så finnes det de som sier at BFV er det beste multiplayer spillet de har spillt.. :rofl:

 

Lenke til kommentar

Skjønner egentlig ikke hvorfor Dice absolutt skulle fortsette med World War temaet etter at de så hvordan BF1 endte opp. Det finnes jo utrolig mye annet å ta av uten å være nødt til å gå tilbake til den totalt utbrente WW-sjangeren. Får håpe at de har lært til neste gang og har begynt arbeidet på feks. Koreakrigen eller Vietnamkrigen.

Lenke til kommentar

Blir vel nesten garantert modern warfare på neste. Før vi tar en tur til fremtiden igjen med 2142 (2)

Tipper mer Korea/Vietnam. Må være komplette idioter i Dice for å presse på noe annet. Blir veldig spesielt om de kjører Modern Warfare igjen etter å ha kjørt det 3 ganger på rad tidligere. (Men jeg tror det kunne blitt enormt bra! :) ) Endret av Vice
Lenke til kommentar

Tipper mer Korea/Vietnam. Må være komplette idioter i Dice for å presse på noe annet. Blir veldig spesielt om de kjører Modern Warfare igjen etter å ha kjørt det 3 ganger på rad tidligere. (Men jeg tror det kunne blitt enormt bra! :) )

Begynner bli noen år siden bf4 da. Vietnam hadde vært gull det imo, men jeg trur spillerbasen krever modern warfare. Og om de ikke klarer redde BFV så trenger de sårt en win :p 

 

Vi får bare vente å se. 

Lenke til kommentar

Skjønner egentlig ikke hvorfor Dice absolutt skulle fortsette med World War temaet etter at de så hvordan BF1 endte opp. Det finnes jo utrolig mye annet å ta av uten å være nødt til å gå tilbake til den totalt utbrente WW-sjangeren. Får håpe at de har lært til neste gang og har begynt arbeidet på feks. Koreakrigen eller Vietnamkrigen.

BF1 er det spillet som har solgt best av alle Battlefield spill. Husker ikke helt hvor jeg så det men mener BF4 hadde rundt 14 millioner solgte og BF1 rundt 25 mill. 

Lenke til kommentar

BF1 er det spillet som har solgt best av alle Battlefield spill. Husker ikke helt hvor jeg så det men mener BF4 hadde rundt 14 millioner solgte og BF1 rundt 25 mill. 

Forventningene var jo skyhøye etter settingskifte for første gang siden 3 spill, men de klarte jo overhodet ikke å overbevise, noe svært svake salgstall for BFV er med på å bekrefte. Folk, inkludert meg selv, mistet troen på serien pga. BF1. :(

Lenke til kommentar

Forventningene var jo skyhøye etter settingskifte for første gang siden 3 spill, men de klarte jo overhodet ikke å overbevise, noe svært svake salgstall for BFV er med på å bekrefte. Folk, inkludert meg selv, mistet troen på serien pga. BF1. :(

Tror mye av grunnen til svakt salgstall kommer pga premier. Jeg har selv ikke kjøpt spillet enda nettopp pga av det.

Den andre grunnen er vel pga hylekoret på nett som klager på at det er kvinner og mørkhudede med i spillet, sånt kan vi jo ikke ha med i et fiksjont spill satt i WWII æra  :nei:  

Tredje grunn er nok at det er EA og ting som ble sagt før release. Virker som at enkelte enda er butt hurt etter uttalelser fra Søderlund.

Endret av TheKims
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...