Gå til innhold

EA pusser opp Command & Conquer og Red Alert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Positivt at det er med opprinnelige skapere, det er en en viss bismak her siden EA ramponerte Westwood Studios og melket ihjel merkevarene.

 

Hvis dette resulterer i gode produkter håper jeg på Tiberian Sun. Usikker på om dette kan bli bra da det var skuespillere knyttet til karakterene og at spill er noe annet i dag enn på 90-tallet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Først var det grining over at EA kom til å ødelegge hele serien, kun gamle Westwood kunne klare den bragden. Så henter de inn alt som fortsatt finnes av gamle Westwood utviklere og enda litt til, og så er det også gale? Noen blir aldri fornøyd..

 

Jeg synes dette høres veldig spennende og bra ut. Gleder meg :) Får man til en knakende god oppussing så kunne det ikke brydd meg mindre hvilket navn det står på pakken..

 

Den eneste skuffelsen var at ikke Generals var på lista..

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Deilig at Frank Klepacki får lov til å lage en ny låt også!  :D

 

EDIT: Håper det blir en ny versjon av "Hell March"

 

 

Jeg synes "Mechanical Man" fra C&C er temmelig funky ^^

 

"Mud" fra Red Alert er også kul.

 

Ja, C&C var ett av de første (og beste) strategispill jeg spilte, så la oss håpe det blir verdt det. Må vel ha superpc for å kjøre det men.

Endret av Taurean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"EA pusser opp Command & Conquer OG Red Alert"

 

Er ikke Command and Conquer serien, mens Red Alert er ett av innslagene?

 

Blir ikke dette som å si noen pusser opp Call of Duty OG Modern Warfare?

 

Tja, på en måte. Om det du mente var at de pusset opp det originale Call of duty, og deretter at de pusset opp Call of duty 4 Modern warfare. Det er jo spill som heter Command & Conquer, også er det spill som heter Command & Conquer Red Alert. Så Command & Conquer er både serien og navnet på 4 spill i serien...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...