Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2018

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, må ha roborock s50, tror ikke iroboten kan knyttes opp mot smarthuset :(

Har også ventet på tilbud på den, men ser dårlig ut. Får krysse fingrene for cyber monday da.

Skrevet

Har ikke sett noe som frister, de beste tilbudene jeg har sett har vært 10-20% "store-wide"-tilbud på varer som normalt "aldri" er på tilbud, som Garmin, Apple osv.

Virker som om butikkene har skjønt at trikset for å tjene penger på hysteriet er å hype opp masse middelmådige tilbud strekt ut over 8 dager, heller enn å selge gode tilbud med tap 1 dag.

• Liker 4
Skrevet

Har også ventet på tilbud på den, men ser dårlig ut. Får krysse fingrene for cyber monday da.

ja skuffende, var den jeg så mest frem til, men men. Ja cybermonday eller januarsalget da potensielt

• Liker 1
Skrevet

Skuffende Netonnet som ikke har en eneste Xiaomi mobilmodell klar for Black Friday. Var vel det merke jeg var villig til å kanskje prøve ut for første gang :hm:

• Liker 1
Skrevet

Har ikke sett noe som frister, de beste tilbudene jeg har sett har vært 10-20% "store-wide"-tilbud på varer som normalt "aldri" er på tilbud, som Garmin, Apple osv.

Virker som om butikkene har skjønt at trikset for å tjene penger på hysteriet er å hype opp masse middelmådige tilbud strekt ut over 8 dager, heller enn å selge gode tilbud med tap 1 dag.

Apple 20%? Hvor?

Skrevet

Skuffende Netonnet som ikke har en eneste Xiaomi mobilmodell klar for Black Friday. Var vel det merke jeg var villig til å kanskje prøve ut for første gang :hm:

Ja det også, hadde håpet å finne A2 på tilbud til rundt 2000, hadde vært en fin julegave til fadern

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...