Jump to content
Hes.

HUAWEI Mate 20 Pro tråden

Recommended Posts

Annonse

Har blitt litt nyskjerrig på denne telefonen. Er den fremdeled noe å ha, dere som har hatt den en stund? Lider den fremdeles av skjermproblemer?

Har blitt litt nyskjerrig på denne telefonen. Er den fremdeled noe å ha, dere som har hatt den en stund? Lider den fremdeles av skjermproblemer?

Kjøpte min for drøye 2 uker, meget fornøyd, ingen problemer med skjerm. Gikk over fra en P20 pro

Kanskje du kunne si noe om du merker noe særlig forbedringer fra P20 pro? Kanskje endatil noe som er dårligere?

Bedre skjerm, meget meget kjapp lading, større batteri, trådløs lading og mulighet for reverserbar lading av andre dings.

Minus med mate 20 pro i sammenligning med p20 pro er fingerprint leser, den er ikke like presis som på p20, noen ganger tar det flere forsøk å låse opp telefonen, spesielt hvis huden på fingrene er tørr.

• Like 1

Bedre skjerm, meget meget kjapp lading, større batteri, trådløs lading og mulighet for reverserbar lading av andre dings.

Minus med mate 20 pro i sammenligning med p20 pro er fingerprint leser, den er ikke like presis som på p20, noen ganger tar det flere forsøk å låse opp telefonen, spesielt hvis huden på fingrene er tørr.

Mate 20 Pro har fungerende opplåsing via ansiktet, så personlig bruker knapt fingeravleseren.

Jeg har fått en vertikal tynn strek (lysegrønn) på skjermen min.

Denne er nesten midt på skjermen fra topp til bunn.

Noen som har dette problemet?

Jeg har fått en vertikal tynn strek (lysegrønn) på skjermen min.

Denne er nesten midt på skjermen fra topp til bunn.

Noen som har dette problemet?

Ikke hatt det problemet nei, men vet at en del Samsung telefoner slet med noe lignende (se bilde her).

For å feilsøke litt: Den ligger der uansett app/modus? Test først en restart av telefon. Hvis det ikke fungerer, reset til fabrikkinnstillinger. Hvis det ikke fjerner den så er det en reklamasjonssak.

Hei, registrerte sak på Telia og leverte den selv på mobylife i Drammen. Fikset ny skjerm på et par timer. Bra service 😁

Testa restarte og nullstilte den uten hell..

Så bra mobil at den hurtiglader for fort.. Kan ikke sove og lade mobilen lenger x)

Er faktisk altfor bra på lading og skulle likt om vinduer var litt mindre, mobilen er gedigen!

Jeg sover helt fint under lading.