Gå til innhold

Command & Conquer-spillene pusses opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må som andre her sier sjekke ut openRA. Kan det også spilles i Single Player?

 

Nå er det en stund siden sist jeg spilte det, men jeg mener at du kan spille singleplayer av C&C, RA, og D2K med videoen og alt sett at du laster ned diskene (som er freeware) eller har dem liggende. Om du ikke gjør det er det fortsatt spillbart både i singleplayer og multiplayer men du får ikke musikk eller videoer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke fatte hvorfor folk liker de senere spillene så godt, som generals, red alert 2 og tiberian sun? Får beklage uttrykket, men jeg synes det er søppel i forhold til særlig originalen.

 

Hvis original C&C kommer ut i ny utgave blir jeg veldig spent på hva de får til. Skal mye til for å toppe sjelen i det spillet.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Kan ikke fatte hvorfor folk liker de senere spillene så godt, som generals, red alert 2 og tiberian sun? Får beklage uttrykket, men jeg synes det er søppel i forhold til særlig originalen.

 

Hvis original C&C kommer ut i ny utgave blir jeg veldig spent på hva de får til. Skal mye til for å toppe sjelen i det spillet.

 

 

Hva..!?! Hvordan går det ikke an å like Generals? :)

 

- "Alalalaalah, I'll make the sacrifice"

- "Yes, I will work. I need new shoes"

 

Gode gamle Generals :D

Lenke til kommentar

Spilte nettopp Tiberian Sun selv, holder seg enda ganske bra. Men favoritten er nok for alltid Tiberium Wars - ligger på steam hvis folk vil sjekke ut.

 

Red Alert 2 er ok, men sterkt overvurdert

 

Tiberium Wars og Kanes Wrath er jo top notch! Holder seg herlig i dag og ? RA2 var morsomt når de kom ut, men feelingen man fikk av de tidligere var dessverre ikke der :p

Lenke til kommentar

 

Må som andre her sier sjekke ut openRA. Kan det også spilles i Single Player?

 

Nå er det en stund siden sist jeg spilte det, men jeg mener at du kan spille singleplayer av C&C, RA, og D2K med videoen og alt sett at du laster ned diskene (som er freeware) eller har dem liggende. Om du ikke gjør det er det fortsatt spillbart både i singleplayer og multiplayer men du får ikke musikk eller videoer.

Openra er vel verdt å prøve, dessverre har de gått fra ett samlet program til tre for hvert av spillene (regner med 5 etterhvert). Men det er en liten bagatell. Single player er både campaigns til alle tre og skirmish, musikken er med nå, men ikke videoer, iallefall sist jeg spilte.. men nå er campaigns dessverre som skirmish, du får det ikke opp kartet sånn som før, du velger selv missions du vil ta. Litt kjedelig, men men. Map editor er der til alle tre spillene da ?

 

Og de holder på å skal bake inn TS og RA2, er allerede en del folk som har begynt å lage mods til de to spillene ?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hva..!?! Hvordan går det ikke an å like Generals? :)

 

- "Alalalaalah, I'll make the sacrifice"

- "Yes, I will work. I need new shoes"

 

Gode gamle Generals :D

 

Joda, noen morsomme svar er det kanskje, men spillbarheten når ikke opp. Tiberian sun tok evigheter å spille gjennom. Spiller du for fort så tar computeren innersvingen på deg hver gang. Generals er altfor raskt! Man kan lage en armé på 4-5 minutter og rasere motstanderen. C&C hadde en veldig morsom historie, med billige og latterlige klipp, men vanskelighetsgraden var legendarisk mot slutten, i hvert fall for meg. Oppdragene kunne bli litt langtrekkelige, muligens da. Red alert var ok, men ikke så bra som originalen. Maskingeværene høres ut som trommestikker på pappesker eller noe, tåpelig.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Kan ikke fatte hvorfor folk liker de senere spillene så godt, som generals, red alert 2 og tiberian sun? Får beklage uttrykket, men jeg synes det er søppel i forhold til særlig originalen.

 

Hvis original C&C kommer ut i ny utgave blir jeg veldig spent på hva de får til. Skal mye til for å toppe sjelen i det spillet.

 

Red Alert 2 var min favoritt da.

 

Vet at forløperen var et bra teknisk spill. Men RA2 var ikke så veldig fjernt i fra seriens fødsel egentlig, og jeg synes enhetene er skikkelig laget i det spillet også.

 

Dette er vel C&C originalen?

Endret av G
Lenke til kommentar

 

Jeg er enig i at noe er møkk av utgivelsene. De prøvde seg på eyecandy, som var pent og bra, men det blir for mye animasjon. De burde tonet det mye ned. Dette spillet er et godt eksempel på akkurat det. Samt moderne spill som f.eks. League of Legends er jo også helt overkill på animasjon og forstyrrende elementer.

 

De gamle spillene i f.eks. C&C-serien var mer oversiktlige sånn sett.

Lenke til kommentar

G #37: Joda, RA var ikke et dårlig spill. Hadde mye moro med det, spilte 1 v 1 med en fyr ^^ Jeg lagde en million tesla coils over 4 timer og han lagde like mange mammoth tanks ^^ Da kan du få gjette hvem som vant ;)



Generelt i strategispill er det alltid sånn at de eldre spillene er mer firkantet, direkte, "ekte", og med virkelig vanskelighetsgrad. En liten miss, så har du tapt.

Og de nye er mer runde, flytende, overspilt skuespill, dårlige spøker, laget mest for å fenge enn for kvalitet. Etter min mening da. Kan hende jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...