Gå til innhold

Whitebox, erfaringer?


etm

Anbefalte innlegg

(...)

Bestiller du en cl 50 så har du bestilt en cl50, 1557 har selvsagt r9600 det står både på siden til whitebox og her i denne threaden.

(...)

RScue

Hvor på siden ser du det?

Hvis du tar deg bryet med å klikke deg litt rundt på whitebox siten så vil du nok se hvor det står.

 

Forøvrig er "9600" nevt 100+ ganger i denne threaden.

29.12.03

Whitebox vil som første i Norden også lansere vår nye Centrino modell med Radeon 9600 kortet. Dette vil bli en utrolig bra modell som er svært lik CL50. Den er utrolig stille med vanvittig ytelse og svært lang batteritid. Ellers har den samme specs som på CL50. Prisen vil bli litt dyrere men alle forhåndsbestillinger på denne vil oppnå samme pris som for CL50.

 

Thhoff:

Og hvor i denne teksten står det om CL1557?

Uff, ikke post før du har noe å backe opp påstandene med.

bah. Du får fortsette å klamre deg til det faktum at "1557" ikke er nevt. Har du sett forsiden, og lest nyhetene burde du forstå hvilken maskin det er snakk om. Det kan lønne seg å prøve å finne ut ting på egenhånd før du spør andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(...)

Bestiller du en cl 50 så har du bestilt en cl50, 1557 har selvsagt r9600 det står både på siden til whitebox og her i denne threaden.

(...)

RScue

Hvor på siden ser du det?

Hvis du tar deg bryet med å klikke deg litt rundt på whitebox siten så vil du nok se hvor det står.

 

Forøvrig er "9600" nevt 100+ ganger i denne threaden.

29.12.03

Whitebox vil som første i Norden også lansere vår nye Centrino modell med Radeon 9600 kortet. Dette vil bli en utrolig bra modell som er svært lik CL50. Den er utrolig stille med vanvittig ytelse og svært lang batteritid. Ellers har den samme specs som på CL50. Prisen vil bli litt dyrere men alle forhåndsbestillinger på denne vil oppnå samme pris som for CL50.

 

Thhoff:

Og hvor i denne teksten står det om CL1557?

Uff, ikke post før du har noe å backe opp påstandene med.

bah. Du får fortsette å klamre deg til det faktum at "1557" ikke er nevt. Har du sett forsiden, og lest nyhetene burde du forstå hvilken maskin det er snakk om. Det kan lønne seg å prøve å finne ut ting på egenhånd før du spør andre.

Vell må bare blande meg in her, dette var første gangen navnet CL1557 er nevt hos whitebox.no siden:

 

16.01.03

Nyhetsoppdatering på levering av CL50 & CL1557: Maskiner er nå på lager og det gjenstår kun små detaljer før alle bærbare går ut til våre kunder. I løpet av neste uke skal maskiner være klare for utsending.

 

Ellers er det 1 mappe med drivere under suport.

 

Dette var for og konstantere fakta. Og whitebox burde få ut noen bilder specs snart da, de kan jo ikke forvente at alle skal innom forumet og lese denne tråden som vi har laget for de.

 

ps: wh1t3inc og Naits og meg er noen av de som har svart mest og hjulpet til mest med denne tråden, vi hvet godt hva cl1557 er, hvor vi finner bilder og specs. Men nye som ikke leser hele tråden, og prøver og finne noe på whitebox siden, ja de finner ikke mye info.

Lenke til kommentar

Fant et annet firma som selger compal cl50 i USA. Virker som et meget seriøst firma, billige er de også... Men nok om det.

 

De har eget support forum hvor det står mye om maskinen (CL50). Bla et eget LINUX-forum for de som er interissert.

http://www.powernotebooks.com

 

 

Whitebox cl50 == PowerPro M 5:16 (dog med kunn a+b wlan)

 

 

 

 

 

PS! PowerPro C 3:16 ser ut til å være en sinnsyk PC (i metal). Skulle ønske WB eller andre kunne tilby denne når jeg bestilte min cl50.... Ja ja samme det er veldig fornøyd med cl50'en så langt da, men metall chasis på cl50en hadde vært flott!..

Lenke til kommentar
(...)

Bestiller du en cl 50 så har du bestilt en cl50, 1557 har selvsagt r9600 det står både på siden til whitebox og her i denne threaden.

(...)

RScue

Hvor på siden ser du det?

Hvis du tar deg bryet med å klikke deg litt rundt på whitebox siten så vil du nok se hvor det står.

 

Forøvrig er "9600" nevt 100+ ganger i denne threaden.

29.12.03

Whitebox vil som første i Norden også lansere vår nye Centrino modell med Radeon 9600 kortet. Dette vil bli en utrolig bra modell som er svært lik CL50. Den er utrolig stille med vanvittig ytelse og svært lang batteritid. Ellers har den samme specs som på CL50. Prisen vil bli litt dyrere men alle forhåndsbestillinger på denne vil oppnå samme pris som for CL50.

 

Thhoff:

Og hvor i denne teksten står det om CL1557?

Uff, ikke post før du har noe å backe opp påstandene med.

bah. Du får fortsette å klamre deg til det faktum at "1557" ikke er nevt. Har du sett forsiden, og lest nyhetene burde du forstå hvilken maskin det er snakk om. Det kan lønne seg å prøve å finne ut ting på egenhånd før du spør andre.

For en uvitende person, (deg kanskje?), som ikke vet så mye om Whitebox og denne PCn, så forstår man ikke av www.whitebox.no at CL1557 og R9600 er den samme nyheten.

Kan du godta det nå?

 

Og som sagt av MrNielsen, jeg VET dette om CL1557 :p

Jeg bare prøver å unngå at du "lurer" andre til å tro at dette faktisk står på siden, noe det ikke gjør.

Lenke til kommentar

Har fulgt denne tråden med stor interesse en stund.

 

Sendte derfor en epost til Whitebox i forrige uke angående mulig bestilling av 1557. Etter et par dagers taushet ringte jeg i dag for å forhøre meg nærmere. Det ble bekreftet at det hadde vært en del leveringsproblemer, OG at de første 1557-maskinene ble sendt ut i dag! :thumbs:

 

Hvis jeg bestilte nå kunne jeg regne med en leveringstid på rundt en uke. Høres bra ut... :)

Lenke til kommentar
Tror ikke du skal glede deg for mye. Jeg har også fått beskjed om at jeg får den på en uke (bestillte sist uke). Men belager meg på vente en del lengre.

Gutta som bestillte først har jo ventet i en måned...

 

Mvh

ETM

Jeg bestillte den 16 Desember og de ringte meg idag.. de gav meg kollinummer og greier så nå kan jeg følge den via posten.no.. får vel pcen imorra senest onsdag

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Sporings nr er fint, men har de levert den inn???

Får du opp noe på posten.no ?

eller er det bare nr fra den lappen de har tenkt å bruke (en gang)? :)

 

Det _høres_ i det minste ut som ting går fremover.

Sporingsnummeret får Whitebox fra posten, så de må ha levert den inn.

Lenke til kommentar
Tror ikke du skal glede deg for mye. Jeg har også fått beskjed om at jeg får den på en uke (bestillte sist uke). Men belager meg på vente en del lengre.

Gutta som bestillte først har jo ventet i en måned...

 

Mvh

ETM

Jeg bestillte den 16 Desember og de ringte meg idag.. de gav meg kollinummer og greier så nå kan jeg følge den via posten.no.. får vel pcen imorra senest onsdag

det må vel tolkes som gode nyheter for alle oss som har bestilt 1557 i det siste, den første "dokumenterte" utsendelsen av en CL 1557!!! da regner jeg med at det ramler en del 1557'er ned i postkassene til folk i løpet av uka!! :thumbs:

(med et lite forbehold om at whitebox bare skrøner og lyger.. :) )

Endret av nestenbest
Lenke til kommentar
Jeg bestillte min 1557 på fredag, håper ikke det er så lenge til jeg hører noe, skal prøve å holde dere oppdatert :)

Med tanke på at det er rundt 200 PCer (tror det er noe sånt...) som skal ut, så tror jeg ikke du bør satse på å få den denne uken :p

Bare ikke ha noen forhåpninger du ;) hehe

Sittet med forhåpninger i 3 uker nå, og blir like skuffet hver dag :cry: ([/whine] :p)

Endret av Naits
Lenke til kommentar

Eg har no bestillt ein Tundra 1557 hos pdata. Såg at dei fekk inn Barebooken til helga. Når eg ringte dei i dag så hadde dei ikkje fått opp tilbudet enda, men eg eg visst det sidan eg har søkt på 1557 :) Bestillte med 1,4Ghz og 40GB 5400 Hitachi disk og 512 ram. Kom på 13200,- Passer bra. Treng ikkje bedre, så får meg var det nesten 2k spart. Ser at dei no har fått den opp med 256 ram til samme prisen :) Kanskje litt tragisk om eg skulle få min 1557 før de som har bestillt frå whitebox før jul.......

 

Her er iallfall lenka til Tundraen:

http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=105...lAction=details

no

Lenke til kommentar
Ville heller valgt Whitebox sin versjon.

Kvifor det? Syns det er kjekt å kunne velge sjølv kva ein vil ha i pcn (også treigare cpu osv) enn å måtte velge det "dyre". Og eg trur PSData er hakket meir seriøse enn Whitebox virker å vere etter alt det eg har lest her. Du får *samme* pc for maximalt samme pris hos PSData om det er konfigurasjonen du meiner er for dårleg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...