Gå til innhold

Whitebox, erfaringer?


etm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De har alle delene på lager, så det tar bare noen dager for dem å smacke dem sammen.

 

Da jeg bestillte min barebokk hadde den egentlig ubekreftet leveringsdato 29.1.04, men plutselig kom den på lager forrige fredag.

du er jammen tapper....

 

Tror nok helst dette er ønsketenkning fra din side...

 

Stå på!!

Lenke til kommentar
De har alle delene på lager, så det tar bare noen dager for dem å smacke dem sammen.

 

Da jeg bestillte min barebokk hadde den egentlig ubekreftet leveringsdato 29.1.04, men plutselig kom den på lager forrige fredag.

Merkelig salgstriks fra PSData sin side:

 

"vi har varene på lager, men later som de ikke er inne og at vi ikke vet når de kommer inn (ubekreftet). På denne måten blir kundene mer interessert i våre varer"

 

Hadde det vært motsatt kan jeg nok være enig, men men....

Lenke til kommentar
De har alle delene på lager, så det tar bare noen dager for dem å smacke dem sammen.

 

Da jeg bestillte min barebokk hadde den egentlig ubekreftet leveringsdato 29.1.04, men plutselig kom den på lager forrige fredag.

du er jammen tapper....

 

Tror nok helst dette er ønsketenkning fra din side...

 

Stå på!!

Den ligger på postfordelingen, så den kommer til postkontret mitt imorgen tildig før kl. 0800.

 

Var litt merkelig ang. leveringsdatoen på maskinene, men jeg klager ikke.

 

:D:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Da jeg bestillte min barebokk hadde den egentlig ubekreftet leveringsdato 29.1.04, men plutselig kom den på lager forrige fredag.

Å trekke fram et eksempel med en "ubekreftet leveringsdato" i hovedrollen, blir det samme som å si at folk før trodde jorda var flat - men så viste det seg plutselig at den var rund.

Lenke til kommentar
De har alle delene på lager, så det tar bare noen dager for dem å smacke dem sammen.

 

Da jeg bestillte min barebokk hadde den egentlig ubekreftet leveringsdato 29.1.04, men plutselig kom den på lager forrige fredag.

Merkelig salgstriks fra PSData sin side:

 

"vi har varene på lager, men later som de ikke er inne og at vi ikke vet når de kommer inn (ubekreftet). På denne måten blir kundene mer interessert i våre varer"

 

Hadde det vært motsatt kan jeg nok være enig, men men....

Viss du søker på 1557, så ser du at dei har delane på lager. Du får også dette bekrefta om du ringer dei :)

Lenke til kommentar

Viss du søker på 1557, så ser du at dei har delane på lager. Du får også dette bekrefta om du ringer dei

 

Kanskje dei berre prøver å unngå å få samme rykte som Whitebox....som lover og lover og lover.

Dette, må jeg si, var interessant: Jeg søkte på 1557, og får opp 3 stk Tundra PCer - hvor alle har status "ubekreftet" (ikke en dato en gang).

 

"Freaker" lovte meg at, og jeg gjengir: "Viss du søker på 1557, så ser du at dei har delane på lager..."

 

Virker som om det "jeg lover"-ryktet på en glatt og elegant måte har blitt penset over på ditt hode, freaker. Pass på nå så du ikke ender opp som Whitebox....som lover og lover og lover. :laugh:

Lenke til kommentar

Viss du søker på 1557, så ser du at dei har delane på lager. Du får også dette bekrefta om du ringer dei

 

Kanskje dei berre prøver å unngå å få samme rykte som Whitebox....som lover og lover og lover.

Dette, må jeg si, var interessant: Jeg søkte på 1557, og får opp 3 stk Tundra PCer - hvor alle har status "ubekreftet" (ikke en dato en gang).

 

"Freaker" lovte meg at, og jeg gjengir: "Viss du søker på 1557, så ser du at dei har delane på lager..."

 

Virker som om det "jeg lover"-ryktet på en glatt og elegant måte har blitt penset over på ditt hode, freaker. Pass på nå så du ikke ender opp som Whitebox....som lover og lover og lover. :laugh:

Går det an.....(sukk). :wow: Igjen: Les det folk skriv: Dei har *delane* på lager. Ja, eg veit at dei har skrive "ubekreftet" på sjølve pcane. Dette er sikkert for å sleppe å få ein haug med bestillingar med ein gang, for å unngå å ende opp som Whitebox. Whitebox tok jo inn bestillingar lenge før dei hadde pcane....og har difor fått mykje negative reaksjonar (mellom anna i denne tråden). Har du ringt psdata kanskje?

Lenke til kommentar
Nå har vi snart 3 sider med bare krangling?

Slutt med dette før moderator stenger hele tråden for at den har skild ut.

 

Foresten er jeg enig med den som foreslå en egen tråd for CL1557, så nye kan finne frem i den. Denne tråden er jo helt utenfor Whitebox erfaringer nå....

Enig der, MrNielsen. Slutt opp med dette tullet, freaker! Du venter jo ikke på en Whitebox PC en gang!

 

Lykke til med reisen til en tråd for PSData maskiner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Pass på nå så du ikke ender opp som Whitebox....som lover og lover og lover. :laugh:

I dag sa Whitebox til meg at de faktisk har lært noe av denne situasjonen. Han sa faktisk til meg at ingenting var helt sikre, men sannsynligvis osv. Det viser at de har lært.

Lenke til kommentar

Slutt å krangle, ang psdata så har dem maskinene billige og delene inne, men jeg bygde en 1557 med samme specs som den jeg handlet med whiteboxs og endte da opp på at whitebox var kun 1000,- kr billigere, menmen, tilbudet dem har på maskinen er bra men dem har komponenter som feks minne med 266 isteden for 333 mhz.

 

Men whitebox sa i dag at dem skulle sende maskinen i dag og at dem beklaget hele greia.

 

Begynner å glede meg nå :):thumbs:

 

RScue :thumbs:

Lenke til kommentar
Slutt å krangle, ang psdata så har dem maskinene billige og delene inne, men jeg bygde en 1557 med samme specs som den jeg handlet med whiteboxs og endte da opp på at whitebox var kun 1000,- kr billigere, menmen, tilbudet dem har på maskinen er bra men dem har komponenter som feks minne med 266 isteden for 333 mhz.

 

Men whitebox sa i dag at dem skulle sende maskinen i dag og at dem beklaget hele greia.

 

Begynner å glede meg nå :):thumbs:

 

RScue :thumbs:

Var aldri meint å starte ein krangel frå mi side, så beklager for det. Blir berre så frustrert når folk slenger ut grunnlause påstander....

 

Ang. det med minnet så får eg følgande minne med på mi maskin:

512MB DDR PC2700 333MHz SO-DIMM CL2.5 32x8 2.5-2.6V Golden Dragon Series

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...