Gå til innhold

Whitebox, erfaringer?


etm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe jeg lurer på her etter endel tråder angående minne til CL1557, er det slik at den har et nyere hovedkort som støtter 333MhZ ram. Og CL50 har bare støtte for 266MhZ?

Stemmer.. sjekk:

http://intel.com/products/mobiletechnology...letech_details&

der står det ganske tydlig "Support for up to 2 GB of DDR 333/266/200 memory (DDR 333 available on Intel® 855PM chipset only)"

og 855PM støtter også nye versjonen av pentium-m opp til 2ghz..

Regner med da at CL50 har den eldre versjonen og da støtter bare 266

Lenke til kommentar
:cry:

Hvorfor har ikke jeg hørt noe fra Whitebox. Bestillte ganske tidlig til og med!

Er det noen sjangs at de kan ha sendt den uten å sagt noe til meg først?

 

(Måtte sutre litt :p)

De sa til meg at du måtte be om sendingsnummer når dette var noe de ikke ga beskjed om alltid.. Så ring :thumbs: og håp på det beste

Lenke til kommentar
Noe jeg lurer på her etter endel tråder angående minne til CL1557, er det slik at den har et nyere hovedkort som støtter 333MhZ ram. Og CL50 har bare støtte for 266MhZ?

Stemmer.. sjekk:

http://intel.com/products/mobiletechnology...letech_details&

der står det ganske tydlig "Support for up to 2 GB of DDR 333/266/200 memory (DDR 333 available on Intel® 855PM chipset only)"

og 855PM støtter også nye versjonen av pentium-m opp til 2ghz..

Regner med da at CL50 har den eldre versjonen og da støtter bare 266

Det er det som er litt rart, det hetter jo 855 det i CL50 også da? Alle de Centrino hovedkortene går jo på 855.

Lenke til kommentar
Noe jeg lurer på her etter endel tråder angående minne til CL1557, er det slik at den har et nyere hovedkort som støtter 333MhZ ram. Og CL50 har bare støtte for 266MhZ?

Stemmer.. sjekk:

http://intel.com/products/mobiletechnology...letech_details&

der står det ganske tydlig "Support for up to 2 GB of DDR 333/266/200 memory (DDR 333 available on Intel® 855PM chipset only)"

og 855PM støtter også nye versjonen av pentium-m opp til 2ghz..

Regner med da at CL50 har den eldre versjonen og da støtter bare 266

Det er det som er litt rart, det hetter jo 855 det i CL50 også da? Alle de Centrino hovedkortene går jo på 855.

Stemmer at alle heter 855... men den som sitter i de litt eldre "centrino" pcene er 855GM.. PM ble lansert for ikke så lenge siden..

Endret av bryhon
Lenke til kommentar
Noe jeg lurer på her etter endel tråder angående minne til CL1557, er det slik at den har et nyere hovedkort som støtter 333MhZ ram. Og CL50 har bare støtte for 266MhZ?

Stemmer.. sjekk:

http://intel.com/products/mobiletechnology...letech_details&

der står det ganske tydlig "Support for up to 2 GB of DDR 333/266/200 memory (DDR 333 available on Intel® 855PM chipset only)"

og 855PM støtter også nye versjonen av pentium-m opp til 2ghz..

Regner med da at CL50 har den eldre versjonen og da støtter bare 266

Det er det som er litt rart, det hetter jo 855 det i CL50 også da? Alle de Centrino hovedkortene går jo på 855.

Stemmer at alle heter 855... men den som sitter i de litt eldre "centrino" pcene er 855GM.. PM ble lansert for ikke så lenge siden..

Takker for infoen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Noe jeg lurer på her etter endel tråder angående minne til CL1557, er det slik at den har et nyere hovedkort som støtter 333MhZ ram. Og CL50 har bare støtte for 266MhZ?

CL1557 leveres med 333MHz (PC2700) minne, det samme gjør CL50.

Lenke til kommentar
Noe jeg lurer på her etter endel tråder angående minne til CL1557, er det slik at den har et nyere hovedkort som støtter 333MhZ ram. Og CL50 har bare støtte for 266MhZ?

CL1557 leveres med 333MHz (PC2700) minne, det samme gjør CL50.

Litt motsigende særlig det står ganske bra forklart rett ovenfor..

Bare finne ut hvilket chipset som cl50 har det da..

De gamle støtter IKKE 333 og cl50 har vært i salg ganske lenge så..

Lenke til kommentar

Men si meg nå.

Hvordan betaler man denne PCn?

Gir man postmannen 15 store lapper? :p Får man et kontonummer man setter inn på? "Drar man kort" på postkontoret?

Eller hvordan funker det?

 

EDIT:

Og må jeg laste ned alle drivere som er på whitebox siden? Eller følger de driverne med PCn?

Endret av Naits
Lenke til kommentar
hvordan bruker man kollinummer?

Har fått den hos whitebox.no :)

Jeg prøvd på nettspor i posten.no, men det sier bare at INGEN DATA funnet :(

Betyr det at whitebox.no har ikke sendt ut 1557??

Ja er jo en av 2 ting, enten ikke sendt ut eller du/wb sitt nettspor nummer er feil på en eller annen måte

 

Edit: er det ikke kommet noe før kl 17 har det blitt sagt at det ikke blir oppdatert..

gjelder når de sender de..

Endret av bryhon
Lenke til kommentar

Halvparten av tilfellen blir ikke kollinummeret registrert før ut på kvelden, da dem som regel leverer mange pc samtidig og posten i tillegg bruker lang tid for å oppdatere, eller så har ikke whitebox levert inn pcen enda, og da blir maskinen registrert når den er innlevert..

 

Sjekk posten.no senere i kveld så står det sikkert info da..

 

RScue

 

 

EDit: Bryhon kom meg i forkjøpet

Endret av rscue
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...