Gå til innhold

Whitebox, erfaringer?


etm

Anbefalte innlegg

Bor i Trondheims-omerådet... Bestilte for 2 uker siden, forhåndsbetalte beløpet rett inn på konto'n deres. Da skulle jeg få ekspressfrakt + være prioritert. Den skulle sendes for lenge siden, så jeg har jo ringt noen ganger, men jeg tror ikke det er vanlig at folk forhåndsbetaler...(pga div. spørsmål). Den ble postlagt i går, flyfrakt:) (Nå har jeg røpet meg selv for dem..;)

 

Det var ikke med noen bæreveske. Trodde det skulle være det...

Driver å installerer div. nå. Ser fin ut.

Drivere er med på cd, + windvd og nero express.

Min hadde forøvrig blått gjennomsiktig tastatur...

Ser ut til at den har SP/DIF utgang, selv om de sa den ikke hadde det. Det står iallefall så i boken og det er instillinger for det i driveren.

Den er stille, (når vifta ikke går for full guffe)

 

Er enig i at vi brukere starter en tråd der vi utveksler info + erfaringer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er stille, (når vifta ikke går for full guffe)

 

Er enig i at vi brukere starter en tråd der vi utveksler info + erfaringer...

Går vifta når du installerer programmvare?

 

Eks Windows

Office ...

 

 

 

 

Kan du høre flere hastigheter?

 

Er det mer enn en vifte?

Lenke til kommentar
(...)

Det var ikke med noen bæreveske. Trodde det skulle være det...

(...)

Ikke i det hele tatt?

Jeg ble lovt ei bæreveske, men at den skulle komme senere. Dog dette er en stund siden.

Mener du at det ikke blir noen veske i hele tatt, eller at det ikke var med i pakken du fikk av Whitebox?

 

 

EDIT:

Kan du forresten ta et bilde av den og legge ut? :)

Endret av Naits
Lenke til kommentar

Det var ikke med noen veske, mulig den kommer senere. Har aldri spurt noe om det, men det skal jeg gjøre.

 

Det med vifta kan jeg ikke si mere om før jeg får flytta den til et stille rom. Stasjonær pc bråker *mye*

 

Bilde, har ikke noe sted å uploade til i farten, men den er som på de bildene som er linket til, bare at de har slengt på en "whitebox" merke ved siden av ene høyttaleren inne i maskina. Utenpå er den nøytral.

 

Mere spørsmål?! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det var ikke med noen veske, mulig den kommer senere. Har aldri spurt noe om det, men det skal jeg gjøre.

 

Det med vifta kan jeg ikke si mere om før jeg får flytta den til et stille rom. Stasjonær pc bråker *mye*

 

Bilde, har ikke noe sted å uploade til i farten, men den er som på de bildene som er linket til, bare at de har slengt på en "whitebox" merke ved siden av ene høyttaleren inne i maskina. Utenpå er den nøytral.

 

Mere spørsmål?! :D

Nei, men svar; vesken kommer senere ;)

Lenke til kommentar
Noe jeg lurer på her etter endel tråder angående minne til CL1557, er det slik at den har et nyere hovedkort som støtter 333MhZ ram. Og CL50 har bare støtte for 266MhZ?

CL1557 leveres med 333MHz (PC2700) minne, det samme gjør CL50.

Vell min CL50 kjører hvertfall på 2x133 på rammen, dvs 266.

 

Og Sandar sier det er max hastighet, er det noen med CL50 som faktisk har 333MhZ ram da?

 

Jeg tror vell at det er rett det som sies 855GM, sitter i CL50, den tar max 266MhZ Ram, 855PM i den nye CL1557 tar 333MhZ Ram og støre CPUer.

Lenke til kommentar
Men si meg nå.

Hvordan betaler man denne PCn?

Gir man postmannen 15 store lapper? :p Får man et kontonummer man setter inn på? "Drar man kort" på postkontoret?

Eller hvordan funker det?

 

EDIT:

Og må jeg laste ned alle drivere som er på whitebox siden? Eller følger de driverne med PCn?

Man betaler enten til budet, hvis bud bil. Da enten kontant eller med en bank remise, etter hva jeg har lest her.

 

Er det oppkrav betaler du jo på posten når du henter den, da men enten Visa/bank/kontanter whatever...

 

Det følger med CDer fra Compla, disse sendes med alle pcene deres. Du bør derfor ikke laste ned noen drivere fra whitebox. Hvis du trenger ny driver til noe sjekk www.compal.com, de har også en driver side.

 

Edit: driver cden jeg nevre er med CL50 da, ikke CL1557, den kommer jo ikke fra Compal.

Endret av MrNielsen
Lenke til kommentar
Denne tråden har blitt alt for lang etterkvart. Vil igjen minne om den nye tråden:

 

1557-tråden

Igjen?? :ermm:

Ja, eg hadde ikkje fått med riktig URL på forrige gang. Viss du syns det var ein unødvendig post, så trenger ikkje du komme med endå ein i så fall. Beklager så veldig om det plaga deg :cool:

Plaget meg litt, ja. Men takk for denne oppklarende posten. :thumbup:

Nå får jeg sove godt i natt også. Du er en engel, freaker! :D

Lenke til kommentar
Lenge siden du bestillte da?

Var vel den 6. Januar tror jeg.

Har ikke fått noen bekreftelse på bestillingen,

annet en svar på en mail med spm.

Har til gjengjeld mast (en hel del).

Måtte spørre flere ganger etter kollinr,

ba om at det skulle sendes på mail ASAP når det ble levert på posten,

spurte 2 ggr senere om at de vel husket det...

hmmmm....virket ikke som det ble skrevet opp noe sted (hverken 1. el 2. gang) .

Siste gangen gikk han å hentet lappen til min pakke mens jeg ventet i tlf.

Ble kanskje lei maset ???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...