Maskinfører Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Salvesen. skrev (22 minutter siden): Ble denne igjen i dag med det som var til overs fra sist Makaroni og pølsebiter 😀 2
Salvesen. Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Makaroni og pølsebiter 😀 Og sweet chilli saus:) 3
Maskinfører Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Salvesen. skrev (8 minutter siden): Og sweet chilli saus:) Ja 😀 2
Mannen med ljåen Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) Japansk miso-suppe med sjøgress og et tilsatt egg. Godt og styrkende. Skal ikke påstå at jeg tilberedte den riktig. Endret 15 timer siden av Mannen med ljåen 1 1
Salvesen. Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Mannen med ljåen skrev (43 minutter siden): Japansk miso-suppe med sjøgress og et tilsatt egg. Godt og styrkende. Skal ikke påstå at jeg tilberedte den riktig. Miso supper er nydelig! Jeg liker den så enkel som mulig, helst bare suppen i seg selv. 1 1
Krig og fred Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden (endret) 2 hours ago, Salvesen. said: Ble denne igjen i dag med det som var til overs fra sist Digg, men du har jo glemt brun saus! Endret 15 timer siden av Krig og fred 1
Salvesen. Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Krig og fred skrev (2 minutter siden): Digg, men du har jo glemt brun saus! Det er sweet chilli saus:) 1 1
:utakt Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 1988 ringte på og bestilte terteskjell med fiskepudding i hvit saus til middag i dag. 3
Maskinfører Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Får bidra litt jeg også da 😀 Sem Spesialpizza bestående av Løk pepperoni skinke biff bacon og champingnon 😀 3
Karltorbj Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden I dag ble det poteter, peppersaus med stekt kjoettdeig i og en ostesnitzel. Skippet groennsakene. 3
Gouldfan Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden (endret) Idag hadde vi spagetti og tomat kjøttsaus med blandings kjøttdeig av storfe og svin. Med ost over, jeg hadde en liten halv flaske rødvin Barbera fra fredagen. Er så glad for at yngste sønnen har begynt å siste spagetti med kjøttsaus. 🙂👍 Tok ogso en stor Rubusto sigar fra Nicaragua med en kaffe med melk og en slant rom til og et lite marsipan brød med sjokolade. Fikk 27k igjen fra skatten i Norge 🙂👍 Endret 12 timer siden av Gouldfan 2
Woff Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Maskinfører skrev (16 timer siden): Høres godt ut 😀 bernaise saus også eller ? 😀 Nei, jeg er nok LITT spesiell, jeg liker ikke å blande for mye i maten jeg spiser! 😄 1
Maskinfører Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Woff skrev (9 minutter siden): Nei, jeg er nok LITT spesiell, jeg liker ikke å blande for mye i maten jeg spiser! 😄 Ble ikke det nei 😀 nei kan jo være greit det og 😀 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå