Mannen med ljåen Skrevet tirsdag kl 11:11 Skrevet tirsdag kl 11:11 (endret) Shirataki fettuccini med smørstekt laks, grønnsaker og soyasaus 😻 Endret tirsdag kl 11:56 av Mannen med ljåen 4
Mannen med ljåen Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Taco med polsk kebab-krydder som smakte rosmarin. Ikke en favoritt. Foretrekker spisskummen. 1 1
Salvesen. Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden (endret) Kylling i dag Endret 21 timer siden av Salvesen. 2 2
Dragavon Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Dagens blei entrecote med stekt sopp og peppersaus 😋 2 2
Serum Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Ravioli fylt med pecorino over hjemmelaget tomatsaus, med parmesan på toppen 2 2
Gouldfan Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Idag har vi noe jeg aldri har prøvd før. Lam Biryani..... 3 2
:utakt Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden (endret) I dag hadde vi en stor form med ovnsbakte rotgrønnsaker og biter av kyllingfilet. Jeg liker mat som tilbereder seg selv. Bare å kutte opp, risle over litt honning og urter, inn i ovnen og vent til det er ferdig. Og det er jo så digg. Endret 5 timer siden av :utakt 3 2
Boing 4EVER Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Gouldfan skrev (10 timer siden): Idag har vi noe jeg aldri har prøvd før. Lam Biryani..... Så jo ganske vellykket ut 👍 1
Mannen med ljåen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Shirataki fettuccini, svindlet smuglerkjøtt, teryaki-saus. 😻 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå