Mannen med ljåen Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar (endret) Shirataki fettuccini med smørstekt laks, grønnsaker og soyasaus 😻 Endret 3. februar av Mannen med ljåen 5
Mannen med ljåen Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Taco med polsk kebab-krydder som smakte rosmarin. Ikke en favoritt. Foretrekker spisskummen. 2 1
Salvesen. Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar (endret) Kylling i dag Endret 4. februar av Salvesen. 3 3
Dragavon Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Dagens blei entrecote med stekt sopp og peppersaus 😋 3 3
Serum Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Ravioli fylt med pecorino over hjemmelaget tomatsaus, med parmesan på toppen 2 2
Gouldfan Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Idag har vi noe jeg aldri har prøvd før. Lam Biryani..... 3 2
:utakt Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar (endret) I dag hadde vi en stor form med ovnsbakte rotgrønnsaker og biter av kyllingfilet. Jeg liker mat som tilbereder seg selv. Bare å kutte opp, risle over litt honning og urter, inn i ovnen og vent til det er ferdig. Og det er jo så digg. Endret 5. februar av :utakt 3 2
Boing 4EVER Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar Gouldfan skrev (10 timer siden): Idag har vi noe jeg aldri har prøvd før. Lam Biryani..... Så jo ganske vellykket ut 👍 1
Mannen med ljåen Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar Shirataki fettuccini, svindlet smuglerkjøtt, teryaki-saus. 😻 2 1
Salvesen. Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar Svin i fra datodisken og ny type ris i dag. Ekstremt billig og digg måltid😍 1 4
Boing 4EVER Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar Duriello skrev (4 timer siden): Lasagne m/salat og hvitløksbrød. Hjemmelagd?
Duriello Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar Boing 4EVER skrev (5 minutter siden): Hjemmelagd? Ikke platene og osten. 😃😂
Boing 4EVER Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar Duriello skrev (Akkurat nå): Ikke platene og osten. 😃😂 Hahahaha Jeg tror jeg før eller siden vil treffe på noen som lager alt fra bunnen av.
Duriello Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar Boing 4EVER skrev (1 minutt siden): Hahahaha Jeg tror jeg før eller siden vil treffe på noen som lager alt fra bunnen av. Kunne prøvd det selv dersom jeg hadde hatt tid og tålmodighet, og/eller pastamaskin. God ost blir fort verre. 😄
Boing 4EVER Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar Duriello skrev (1 minutt siden): Kunne prøvd det selv dersom jeg hadde hatt tid og tålmodighet, og/eller pastamaskin. God ost blir fort verre. 😄 Fare for å få helsetilsynet på døra ja Men lasagnen så god ut. 1
Duriello Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar Boing 4EVER skrev (4 minutter siden): Fare for å få helsetilsynet på døra ja Men lasagnen så god ut. Tror nok sjansen for at de drar på hjemmebesøk er mikroskopisk. 😂 (Bor ikke på gård) Takker. 👍 1
Mannen med ljåen Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar Svindlet smuglerkjøtt med shirataki ris og teryaki-saus. Begynner å bli på tide med fisk nå. 1
frohmage Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar Mannen med ljåen skrev (På 5.2.2026 den 12.07): svindlet smuglerkjøtt Mannen med ljåen skrev (3 timer siden): Svindlet smuglerkjøtt Hvilke butikker er det du handler i, igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå