frohmage Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Salvesen. skrev (15 minutter siden): Bankers pizza Blir alltid misunnelig når folk kjøper mat fra kjeder/sjapper vi ikke har her hvor jeg bor.. 2
Kaldand Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Jeg skal ha spaghetti og kjøttdeig i dag. Pleier egentlig alltid å bruke makaroni eller penne, aner ikke hvorfor, så dette blir litt spennende faktisk. Det er lenge siden jeg har hatt spaghetti varianten. Til drikke blir det Pepsi Max. 2
Maskinfører Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar 1 stk Åsgårdstrand Spesial med Skinke Salami og Kebabkjøtt med rømmedressing 😀😍 2 3
Mannen med ljåen Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar frohmage skrev (2 timer siden): Blir alltid misunnelig når folk kjøper mat fra kjeder/sjapper vi ikke har her hvor jeg bor.. Om du vil bestille i stedet for å lage mat selv, har du undersøkt lokale steder som ikke er del av en nasjonal eller internasjonal kjede? 1
Duriello Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Hjemmelaget pizza m ost og skinke. Ingen bilder, føler meg kontrær ikveld. 👍 3
75192 Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar 10 sushi bet i går, i dag frokost 20 sushi bet har 10 sushi bet igjen. 👍👍👍👍 fra meny 2 1
Serum Skrevet lørdag kl 17:16 Skrevet lørdag kl 17:16 Senepp, majones, spekeskinke, ost og litt lao gan ma 2 2
Duriello Skrevet lørdag kl 17:28 Skrevet lørdag kl 17:28 Ble hjemmelaget pizza idag også, men ferdigbunn idag, fortsatt ost og skinke, men la til pepperoni og kjøttboller (tror disse var peppes🤔) 2 1
Gouldfan Skrevet lørdag kl 17:39 Skrevet lørdag kl 17:39 (endret) Idag blir det ovnstekt andebryst og Bordeaux, med grønnsaker og vår kantarell fløtesaus. Endret lørdag kl 17:49 av Gouldfan 3 2
oOF Skrevet lørdag kl 17:46 Skrevet lørdag kl 17:46 Ojoj, her blir det kylling i sursøt saus fra Fjordland. Det er noen som har det! 3 1
Mannen med ljåen Skrevet lørdag kl 18:24 Skrevet lørdag kl 18:24 Pizza 😻, men spiste den opp før jeg rakk å ta bilde. Har lastet opp bilde av samme type før. 1 2
frohmage Skrevet søndag kl 16:22 Skrevet søndag kl 16:22 Mannen med ljåen skrev (41 minutter siden): Pinnekjøtt! 😻 Herlig! Har ribbe i ovnen sjæl. 1 1
Duriello Skrevet søndag kl 16:31 Skrevet søndag kl 16:31 Tikka masala idag. Bra på å få varmen innabords når det er kaldt ute. 👌 2
Salvesen. Skrevet søndag kl 16:47 Skrevet søndag kl 16:47 Masse digg søndagsmiddag her inne i dag 😍 ble en ny runde bankers på oss i dag etter en lang dag i byfjellene. 1
Gouldfan Skrevet søndag kl 17:38 Skrevet søndag kl 17:38 (endret) Vi har hatt Antipasta med Milano Salami, tomater, agurk biter, Ciabatta brød, camembert ost og oliven og Virgin Olivenolje, og min eggerøre og tellychelly kvernet sort pepper... Kjempe godt og ble mett. Imorgen blir det Spagetti bolognese. Endret søndag kl 17:39 av Gouldfan 1
Mannen med ljåen Skrevet mandag kl 15:32 Skrevet mandag kl 15:32 Eggene innerst i kjøleskapet er fryst. Så, eggerøre-taco. 1
Maskinfører Skrevet mandag kl 17:20 Skrevet mandag kl 17:20 Pizza fra Pizzabakeren Åsgårdstrand Nr 21 Mr x 😀 veldig god pizza 😀🍕 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå