Duriello Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar (endret) Testet fiskenuggets fra Findus Fish'n'crisp serien, slettes ikke verste fryste fiskeproduktet jeg har testet. (Var 40-50%) (og helt klart bedre en samtlige kyllingnuggets du finner i frysedisk) Serverte ris og grønnsaksmiks druknet i soya til. 👍😂 Endret 14. januar av Duriello 1
xRun Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar Dagens middag: Kalkunfilét med kryddersaus og litt pommes frites. Liten porsjon. Dette er fortsatt rester etter jul. 1 1
Lena Revanscar Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Ble potet fra Pota Madre. Alvorleg goe bakte pote og ungdommen sjølv har virkeleg gjort da bra 😉 Vogn i USA har han også fått til. Rett og slett imponert. 1
Gouldfan Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Vi hadde Antipasta med Ciabatta bakeup og ost og Piemonte oliven skivet Plomme tomater og jomfru Olivenolje og litt dryss salt og pepper. Sønnen er glad i ciabatta og smakte også på Milano Salamien og en bit ost. Til hovedrett hadde vi Spagetti bolognese med en halv teskje Dijon sennepp i et godt tips.. Jeg hadde veldig lyst på rødvin idag, så en halv Capolavoro appassimento rødvin fra Italia til som kostet 79 spenn. 2
Gouldfan Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar (endret) Mannen med ljåen skrev (51 minutter siden): Vær forsiktig med antipasta. Nostalgisk nå som Larson er død.... Nei han er ikke død, må ha vært fake news. Endret 15. januar av Gouldfan
frohmage Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Gouldfan skrev (28 minutter siden): Nostalgisk nå som Larson er død.... Nei han er ikke død, må ha vært fake news. Om det er Gary Larson du tenker på så er det ikke han som har tegna den der 🙂 1
Mannen med ljåen Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar (endret) Det var Scott Adams (Dilbert) som døde nylig. Vitsetegningen kjenner jeg ikke opprinnelsen til, jeg søkte bare på nettet etter en passende antipasta -vits, Google fant den på Reddit. Den er signert The Surreal McCoy. Endret 15. januar av Mannen med ljåen 1
Gouldfan Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar (endret) Mannen med ljåen skrev (1 time siden): Det var Scott Adams (Dilbert) som døde nylig. Vitsetegningen kjenner jeg ikke opprinnelsen til, jeg søkte bare på nettet etter en passende antipasta -vits, Google fant den på Reddit. Den er signert The Surreal McCoy. Javisst, han var det ja. Blandet sammen tegneseriene. Larson er jo ingen ungdom lenger han heller. Endret 16. januar av Gouldfan
Iminzil Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar 33 minutes ago, Mannen med ljåen said: Biryani 😻 Aldri hørt om men google den. Hørest ut som noe som må prøves ja 1
Mannen med ljåen Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Ta gjerne turen til en importbutikk for å skaffe biryani-krydderblanding. Krydderet jeg bruker er fra Pakistan. Sausen er raita, det får du i vanlig dagligvarebutikk også, pulver du blander med yoghurt. Søk gjerne tilbake i tråden, det var vært diskutert før, med linker og tips.
Mannen med ljåen Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar Hjemmelaget gatekjøkkenmat, bare for å ha prøvd det. Ganske god. 4
75192 Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar Spiste ostegrill usunt dyrt men j. Goodt da, jeg blitt hekta 100% på ok Half life alyx deluks angsten begynte å spille for det idioten meg ostegrill spist opp❤️❤️ 2
Gouldfan Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar (endret) Entrecote og kantarellsaus her og resten av en Bordeaux rødvin og Diverse bakte og stekte grønnsaker... Norske mors hjemmelaget tyttebær syltetøy til, kona har som mål å lage igjen i år. Endret 17. januar av Gouldfan 2
logaritmemannen Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar Unilateralstekt* laks med kokoscurrysaus og brokkoli til *Stekt kun på én side i pannen i litt vann og smeltet smør på veldig lav temperatur (2 av 9 på koketoppen) 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå