Gå til innhold

Dagens middag

*NORGE*

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Testet fiskenuggets fra Findus Fish'n'crisp serien, slettes ikke verste fryste fiskeproduktet jeg har testet. (Var 40-50%) (og helt klart bedre en samtlige kyllingnuggets du finner i frysedisk)

Serverte ris og grønnsaksmiks druknet i soya til. 👍😂

Endret av Duriello
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagens middag: Kalkunfilét med kryddersaus og litt pommes frites. Liten porsjon. Dette er fortsatt rester etter jul. :p

image.thumb.jpeg.00675662fa64b2fa6667281361ec042d.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Vi hadde Antipasta med Ciabatta bakeup og ost og Piemonte oliven skivet Plomme tomater og jomfru Olivenolje og litt dryss salt og pepper. Sønnen er glad i ciabatta og smakte også på Milano Salamien og en bit ost.

Til hovedrett hadde vi Spagetti bolognese med en halv teskje Dijon sennepp i et godt tips..

Jeg hadde veldig lyst på rødvin idag, så en halv Capolavoro appassimento rødvin fra Italia til som kostet 79 spenn.

• Hjerte 2
Skrevet (endret)
Mannen med ljåen skrev (51 minutter siden):

image.png.aded6f0cb5a4684107cc3c197afc1a9b.png

Vær forsiktig med antipasta.

Nostalgisk nå som Larson er død....

Nei han er ikke død, må ha vært fake news.

Endret av Gouldfan
Skrevet
Gouldfan skrev (28 minutter siden):

Nostalgisk nå som Larson er død....

Nei han er ikke død, må ha vært fake news.

Om det er Gary Larson du tenker på så er det ikke han som har tegna den der 🙂

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det var Scott Adams (Dilbert) som døde nylig. 

Vitsetegningen kjenner jeg ikke opprinnelsen til, jeg søkte bare på nettet etter en passende antipasta -vits, Google fant den på Reddit. Den er signert The Surreal McCoy.

Endret av Mannen med ljåen
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
Mannen med ljåen skrev (1 time siden):

Det var Scott Adams (Dilbert) som døde nylig. 

Vitsetegningen kjenner jeg ikke opprinnelsen til, jeg søkte bare på nettet etter en passende antipasta -vits, Google fant den på Reddit. Den er signert The Surreal McCoy.

Javisst, han var det ja. Blandet sammen tegneseriene. Larson er jo ingen ungdom lenger han heller.

Endret av Gouldfan
Skrevet
33 minutes ago, Mannen med ljåen said:

SG6AO0a.jpeg

Biryani 😻

Aldri hørt om men google den. Hørest ut som noe som må prøves ja :D

• Hjerte 1
Skrevet

Ta gjerne turen til en importbutikk for å skaffe biryani-krydderblanding. Krydderet jeg bruker er fra Pakistan. 

Sausen er raita, det får du i vanlig dagligvarebutikk også, pulver du blander med yoghurt. Søk gjerne tilbake i tråden, det var vært diskutert før, med linker og tips.

Skrevet

Spiste ostegrill usunt dyrt men j. Goodt da, jeg blitt hekta 100% på ok Half life alyx deluks angsten begynte å spille for det idioten meg ostegrill spist opp❤️❤️

Bilde 17.01.2026, 17 29 12.jpg

• Hjerte 2
Skrevet (endret)

Entrecote og kantarellsaus her og resten av en Bordeaux rødvin og Diverse bakte og stekte grønnsaker...

Norske mors hjemmelaget tyttebær syltetøy til, kona har som mål å lage igjen i år.

Endret av Gouldfan
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...