Mannen med ljåen Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Hjemmelaget kyllingkebab med wok-grønnsaker og proteinyoghurt. Grønnsakene var datovare og yoghurten går ut på dato. 1 2
Maskinfører Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober (endret) Godt Meny tenker på oss som bor alene inntil videre Fårikål nam nam stod på sånn vogn sammen med karbonader 😀 Endret 18. oktober av Maskinfører 5
xRun Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober En halv kyllingfilét (kuttet på langs) med et strøk Uncle Ben's sursøt over, og pommes frites med en dæsj Heinz ketchup vsa, litt salt på pf-en, valgfritt krydder på filéten. Snadder! 4
:utakt Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Gyros i pitabrød. Tzatziki og søtpotetfries. Lørdag! 3
Maskinfører Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Simen1 skrev (8 minutter siden): Her ble det hjemmelaget lørdagspizza Det er godt 😀 🍕 1
Mannen med ljåen Skrevet søndag kl 10:52 Skrevet søndag kl 10:52 (endret) Vossa Dravle Produkt fra Tine. Kjøpt på Extra. https://produkter.matinfo.no/TINE-SA/Vossa-Dravle-spann-2-liter/07038010030956 Impulskjøp. Vet ikke hvorfor denne butikken har dette produktet, eller hvor mange slike de selger per år. Ukjent for meg, så det måtte prøves. Smaker som brunost-suppe. Ganske godt. Endret søndag kl 15:14 av Mannen med ljåen 1
:utakt Skrevet søndag kl 14:36 Skrevet søndag kl 14:36 Skulle egentlig hatt torsk med bacon, poteter og ertestuing, men det var igjen litt rester av gårsdagens gyros. Vi spiste det som en litt raus lunch, så blir det bare ostesmørbrød eller noe sånt senere i dag. Torsken kan vi ta en annen dag. 2
Salvesen. Skrevet søndag kl 14:44 Skrevet søndag kl 14:44 Mannen med ljåen skrev (3 timer siden): https://produkter.matinfo.no/TINE-SA/Vossa-Dravle-spann-2-liter/07038010030956 Impulskjøp. Vet ikke hvorfor denne butikken har dette produktet, eller hvor mange slike de selger per år. Ukjent for meg, så det måtte prøves. Smaker som brunost-suppe. Ganske godt. Wow aldri hørt om! 1
Simen1 Skrevet søndag kl 16:30 Skrevet søndag kl 16:30 (endret) I dag ble det biff, løk, sopp, pommes fritz og brun saus. Ikke veldig sunt, men det kunne vært verre. Antydning til rosa inni, så jeg kunne godt tatt den av litt tidligere. Jeg liker den medium. Endret søndag kl 16:36 av Simen1 2 4
Maskinfører Skrevet søndag kl 17:07 Skrevet søndag kl 17:07 Ble Kebab i dag var så gode at jeg måtte ha 2 😀 1 4
Maskinfører Skrevet søndag kl 17:55 Skrevet søndag kl 17:55 Duriello skrev (3 timer siden): Pizza idag. 👍 Pizzabaker,n 😀 1
Duriello Skrevet søndag kl 18:03 Skrevet søndag kl 18:03 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Pizzabaker,n 😀 Nei, lokal pizzeria. 👍😉 3
Salvesen. Skrevet søndag kl 18:13 Skrevet søndag kl 18:13 Kjøttkaker å brunsaus med familien i dag, helt nydelig! Lenge siden jeg har hatt en ekte søndagsmiddag så det var helt perfekt! 5
Maskinfører Skrevet søndag kl 18:34 Skrevet søndag kl 18:34 Salvesen. skrev (20 minutter siden): Kjøttkaker å brunsaus med familien i dag, helt nydelig! Lenge siden jeg har hatt en ekte søndagsmiddag så det var helt perfekt! Spanderte på dere kålstuing også vel ? 😀 1
Maskinfører Skrevet søndag kl 18:34 Skrevet søndag kl 18:34 Duriello skrev (30 minutter siden): Nei, lokal pizzeria. 👍😉 Lokal pizzeria ja 😀👍 1
Iterion Skrevet søndag kl 18:58 Skrevet søndag kl 18:58 Siste andebrystet jeg hadde igjen fra i går og mer fløtegratinerte poteter. Noe av det beste jeg vet om. Manglet bare litt grønnsaker og et glass rødvin, men det får nå være hehe. 1 5
Salvesen. Skrevet søndag kl 19:11 Skrevet søndag kl 19:11 Maskinfører skrev (36 minutter siden): Spanderte på dere kålstuing også vel ? 😀 Absolutt 😍 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå