Duriello Skrevet mandag kl 16:01 Skrevet mandag kl 16:01 Rester fra igår. Tror det tyter kålstuing ut av ørene mine nå. 🤤 1
:utakt Skrevet mandag kl 16:18 Skrevet mandag kl 16:18 Helstekt svinefilet og ovnsbakte grønnsaker. Luksus på en mandag. Ovnsbakte grønnsaker er så digg at kjøttet nesten blir tilbehør. Men bare nesten. 2 3
Vokteren Skrevet mandag kl 17:54 Skrevet mandag kl 17:54 Ovnsbakt laksefilet med broccoli og rikelig med krydret smørsaus. 500 g fisk og 500 g broccoli holdt akkurat til å gjøre 2 personer gode og mette…. 1 3
Simen1 Skrevet mandag kl 20:49 Skrevet mandag kl 20:49 (endret) Kjøttkaker, hjemmelaget potetstappe med helt fine mandelpoteter fra datodisken (10 kr/kg), brunsaus og brekkbønner. Resten av lasagnen gikk med i går kveld. Endret mandag kl 20:49 av Simen1 1 1
Mannen med ljåen Skrevet tirsdag kl 16:09 Skrevet tirsdag kl 16:09 Salatbaren til Rema igjen, med kylling, ost, ruccola, isbergssalat, karridressing, agurk og løk. 2
Duriello Skrevet tirsdag kl 16:31 Skrevet tirsdag kl 16:31 (endret) Italienske kjøttboller, fettucini og tomat/pasta-saus med altfor mye fersk mozzarella. 🤢 Endret tirsdag kl 16:36 av Duriello 1 3
Krig og fred Skrevet tirsdag kl 16:40 Skrevet tirsdag kl 16:40 De siste dagens har det vært retrodager, hvor jeg har spist ting jeg ikke har spist på +30 år. I dag var det spaghetti og stekte kjøttpølser og ketchup. Det var faktisk like godt som da jeg var tenåring. Jeg tror kanskje jeg skal prøve meg på terteskjell med fiskepudding i morgen 4 3
:utakt Skrevet tirsdag kl 16:44 Skrevet tirsdag kl 16:44 Krig og fred skrev (2 minutter siden): De siste dagens har det vært retrodager, hvor jeg har spist ting jeg ikke har spist på +30 år. I dag var det spaghetti og stekte kjøttpølser og ketchup. Det var faktisk like godt som da jeg var tenåring. Jeg tror kanskje jeg skal prøve meg på terteskjell med fiskepudding i morgen Terteskjell holder koken det! Vi har det av og til, det er gode greier. I dag hadde vi fiskesuppe. Tok utgangspunkt i Toros "Bergensk fiskesuppe" og hadde oppi en drøss med rotgrønnsaker, beter og fisk. Yum. 1 5
Simen1 Skrevet tirsdag kl 16:58 Skrevet tirsdag kl 16:58 (endret) Her er det en halvside laks i ovnen med sitronpepper og urter, potetstappe av mandelpotet, rømme og agurkskiver i edikklake. Edit: Plutselig uteble 2 av 4 av ulike grunner og den siste var småspist så det ble veldig mye middag til meg. Trenger neppe noe mer mat før lunsj i mårra. Endret tirsdag kl 17:30 av Simen1 2 2
Mannen med ljåen Skrevet onsdag kl 09:50 Skrevet onsdag kl 09:50 Røde danskepølser i lompe. Meny hadde dato-rabatt. 2
Jarmo Skrevet onsdag kl 17:07 Skrevet onsdag kl 17:07 Jarmo skrev (2 timer siden): Vanligvis litt dyre men det hender -30-40% på tilbud så da kjøper jeg flere pakker. Det samme gjelder alt fra Findus. Så følg med 2
Simen1 Skrevet onsdag kl 19:28 Skrevet onsdag kl 19:28 Her ble det Toro Chili sin carne. Fulgte oppskrifta og heiv oppi litt friske urter og gulrot i tillegg. Fikk tommel opp fra 3 av 4 rundt bordet i dag. 3
Jarmo Skrevet onsdag kl 19:34 Skrevet onsdag kl 19:34 Simen1 skrev (2 minutter siden): Her ble det Toro Chili sin carne. Fulgte oppskrifta og heiv oppi litt friske urter og gulrot i tillegg. Fikk tommel opp fra 3 av 4 rundt bordet i dag. Merkelig nok så har jeg aldri fått/hatt draget på Chili Con Carne i ganen min. Har kanskje fått servert klasse C minus på bordet? 1
Salvesen. Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Gode gamle amerikansk gryte med en ekstra boks mais og FP hvitløksbrød. Ikke på papp i dag da jeg prøver ut en mulig service kandidat 😅 3 2
Mannen med ljåen Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden (endret) Omelette du fromage igjen. 😻 Med cheddar og salami. Server på proteinbrød. Endret 20 timer siden av Mannen med ljåen 1
Krig og fred Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden 23 hours ago, Jarmo said: Akkurat hva jeg hadde i dag. Fløtegratinerte poteter ved siden. 2 1
Hansien Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Fiskeburger i dag. Rett og slett den klassiske Torskemiddagen med råkostsalat med en twist. 2 2
Simen1 Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden + karbonadedeig, og spaghetti 4 av 4 tomler opp i dag 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå