Karltorbj Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden DukeNukem3d skrev (18 minutter siden): Hottentoppen jeg var enda kjedeligere. Giddalaus og umotivert, saa valgte jeg denne? 1 2
Jarmo Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Kjøttboller fra Gilde med Toro fløtesaus og tyttebær syltetøy. Asterix poteter. Knall bra middag. 5
BamseMums80 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 37 minutes ago, DukeNukem3d said: Det ble denne gitt. Var ikke det helt store Seriøst? ELSKER Pizzabakeren. Ikke så veldig ofte jeg får kjøpt meg dette er snadder for meg. Men synes de begynner å bli litt dyre. Likte de bedre da en stor Pizza kosta 159. Tilbud med brus er jo OK,men synes de er litt dyre nå. Dagens middag var en 80s classic: Stekte fiskekaker Brun saus Makaroni 4
Karltorbj Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Men rettet opp det usunne inntrykket, med en sunn kvelds da. 2 3
Mannen med ljåen Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Pizzabakeren er for folk som bor langt unna Dolly og Bankers, og ikke har stekeovn. 😋 2
BamseMums80 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Just now, Mannen med ljåen said: Pizzabakeren er for folk som bor langt unna Dolly og Bankers, og ikke har stekeovn. 😋 Bor ikke langt unna noen av delene. Har likevel endt flest ganger på PB. Men Bankers har en god med noe kylling greier. Husker ikke nummeret. 1
DukeNukem3d Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden BamseMums80 skrev (3 minutter siden): Seriøst? ELSKER Pizzabakeren. Ikke så veldig ofte jeg får kjøpt meg dette er snadder for meg. Men synes de begynner å bli litt dyre. Likte de bedre da en stor Pizza kosta 159. Tilbud med brus er jo OK,men synes de er litt dyre nå. Dagens middag var en 80s classic: Stekte fiskekaker Brun saus Makaroni De var jo faktisk enda billigere denne uka... 199 inkludert en stor brus Hver sin smak, jeg synes ikke dette var noe særlig. Men jeg har begynt å bli veldig glad i fisk, potet, gulrot og saus. Kanskje et sikkert tegn på 40-års krisa 2 1
Jarmo Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Karltorbj skrev (4 minutter siden): Men rettet opp det usunne inntrykket, med en sunn kvelds da. Snaks av og til. 1
Karltorbj Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Jarmo skrev (Akkurat nå): Snaks av og til. Riktig, ikke for ofte. Kippersen og den med tomatsaus, er ogsaa fin. Makrell i tomat, med tabasco, er knall. 🙂 1 1
Gouldfan Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden (endret) Boing_80 skrev (20 minutter siden): Hva slags krydder bruker du til å steke kjøttdeigen med? Skulle egentlig laget både Salsa og krydder selv brukte fra butikken.. tror det var el paso som kona har kjøpt. Jeg lagde Guacamole selv og det er kjempelett men Så var det jo sent og jeg måtte steke kjøttdeig og mekke osv. Endret 21 timer siden av Gouldfan 1
Maskinfører Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden DukeNukem3d skrev (52 minutter siden): Hottentoppen Den er digg kebaben er også veldig god 😀 1 1
daffy64 Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Mannen med ljåen skrev (55 minutter siden): Pizzabakeren er for folk som bor langt unna Dolly og Bankers, og ikke har stekeovn. 😋 😄This..... 1
Duriello Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Skippa middag, ble en boks B&J Karamel sutra core da... 😏 2
DukeNukem3d Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Duriello skrev (6 minutter siden): Skippa middag, ble en boks B&J Karamel sutra core da... 😏 Innafor 1 1
Mannen med ljåen Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Kyllingkebabsalat 😻 Trivelig og god mat på det Shell gatekjøkkenet. Levert motorsykkelen på service i nærheten der, så rakk ikke lage selv i dag. 2 1
Salvesen. Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Ble laks igjen for store og små her, må utnytte denne priskrigen for alt det er verdt. Helt nede på 40 tallet nå! 1 3
Duriello Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Her blir det Toro Moussaka etterhvert. 👍 Edit* Fikk litt lyst på en tur tilbake til Hellas for ordentlig moussaka... 🙄 Endret 7 minutter siden av Duriello 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå