Gå til innhold

Dagens middag

*NORGE*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En av dere hadde Toro meksikansk gryte nylig, og jeg ble inspirert til å lage det i dag. Med rundstykker og salat ved siden av, det er jo ikke så verst. 90-talls nostalgien bare strømmer på.

• Hjerte 2
Skrevet (endret)
:utakt skrev (24 minutter siden):

En av dere hadde Toro meksikansk gryte nylig, og jeg ble inspirert til å lage det i dag. Med rundstykker og salat ved siden av, det er jo ikke så verst. 90-talls nostalgien bare strømmer på.

Det som er kjekt med Toro, er at du kan vaere trygg paa, at de, ( selv om det er posemat ), ikke har hatt, for mye dritt i.

De garanterer at alle deres produkter, er fri for palmeolje og msg og andre kjipe kjemiske smakstilsettinger.

Jeg opplever Toro, som det "sunneste" posealternativet.

Endret av Karltorbj
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Salvesen. skrev (5 minutter siden):

Spennende, dommen? Kanskje jeg må prøve 😛 

Har lagd flere ganger, men første gang med den pastatypen. Bruker penne til vanlig. Funker fjell. 👍😉

Meget god når oppvarmet dagen etter.

Endret av Duriello
  • Hjerte 2
Skrevet

I går:  Hjemmelaget pizza med halvgrov bunn, peppes original saus, spekepølse og vanlig hvitost. Kantene penslet jeg med egg og salt for å få litt mer restaurant-kanter.

I dag: Toro mexikansk tomatsuppe med fullkorn pastaskruer og en ekstra chili. Tilbehør hvitløksbaguetter, eggebåter og parmesandryss.

• Hjerte 3
Skrevet (endret)

Lager heftig porsjon med linser. Ekstra koriander og bytter ut polsk kielbasa med gladmatpølse fra slakteren i Stavanger. Middagx2 om ikke x3.

Endret av ticx
  • Hjerte 4
Skrevet
ticx skrev (20 timer siden):

Lager heftig porsjon med linser. Ekstra koriander og bytter ut polsk kielbasa med gladmatpølse fra slakteren i Stavanger. Middagx2 om ikke x3.

Hoerer de skryter av den gladmatpoelsen der. To kompiser, hadde snitzelen, der i fra, for noen dager siden og de skroeyda felt, de og.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Jarmo skrev (På 22.8.2025 den 20.50):

En baguette og pølse med brød i går, det samme i dag og ørten kopper kaffe. 530 km tur/retur langs Vestlands veier til Bergen. Veiarbeidet her og der, 50-60 soner, trafikklys, ørtenhundre bobiler i kø osv. Så snitthastighet blir fra helvete..

Kreftkontroll og alt var ok.

Så bra 😀

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...